VOI PRKL!!!!!!!!!Tää ei oo tottakaan!!!
Mieheni,siis kohta entinen,sanoi minulle eilen,että hän lähtee viikoksi Turkkiin syksyllä kaverinsa kanssa...No okei,ei siinä mitään sanoin ja kun kysyin kenen kanssa meinasi mennä ,niin vastauks oli,että Pirkon(nimi muutettu)eli tämä nainen on ollut hänen ystävä jo noin 6 vuotta. Olivat ystäviä,kun me olimme jo tavanneet. Silloin tämä Pirkko oli vielä naimisissa,mutta nyt jo eronnut. Minusta se ei oikein ole sopivaa,vai mitä te olette mieltä?Koko juttu haisee...
Kommentit (61)
Kolme vuotta olimme silloin olleet yhdessä ja edellisten kahden reissun aikana ei ollut päässyt lähtemään työn tai sairauden vuoksi. Kun lähti, ajattelin, että pitäkööt hauskaa vanhalla porukalla. Ajattelin että siinä on miehiä ja kenties jonkun pikkusisko mukana tms.
Olin sinisilmäinen, mutta puolustuksekseni sanottakoot, että olin juuri silloin kiinni muissa kiireissä. Mies oli tosiaan vanhalla porukalla siellä. Myöhemmin sain selville, että oli ollut kännissä erään seurueeseen kuuluvan naisen kanssa. Naisella kotona lapset ja aviomies.
Jätin miehen siihen. Meillä oli kotona kaikki hyvin, myös sängyssä, mutta silti piti hakea lisää seksiä. Olisi tehnyt mieli rikkoa sen naisenkin liitto.
Vierailija:
Kolme vuotta olimme silloin olleet yhdessä ja edellisten kahden reissun aikana ei ollut päässyt lähtemään työn tai sairauden vuoksi. Kun lähti, ajattelin, että pitäkööt hauskaa vanhalla porukalla. Ajattelin että siinä on miehiä ja kenties jonkun pikkusisko mukana tms.Olin sinisilmäinen, mutta puolustuksekseni sanottakoot, että olin juuri silloin kiinni muissa kiireissä. Mies oli tosiaan vanhalla porukalla siellä. Myöhemmin sain selville, että oli ollut kännissä erään seurueeseen kuuluvan naisen kanssa. Naisella kotona lapset ja aviomies.
Jätin miehen siihen. Meillä oli kotona kaikki hyvin, myös sängyssä, mutta silti piti hakea lisää seksiä. Olisi tehnyt mieli rikkoa sen naisenkin liitto.
Ei se miehesi näemmä muuten usko, että olet tosissasi.
Yö meni huonosti nukkuen ja miettien. En millään voi sallia mieheni lähtevän,vaikka vielä illallkin vakuutteli ettei heillä ole mitään tämän Pirkon kanssa. Nyt se on töissä(kai) mistäs minä sitäkään enää varmaksi tiedän. Minä olen tänään laittanut asuntohakemuksen ja todellakin aijon häipyä. En anna miehelle rakastajaa ja vaimoa, sitähän se vaan haluaa. Itkettää, mutta toisaalta vituttaa tämä oma tyhmyys ja usko ihmisen hyvyyteen. Ehkä en enää voi luottaa keneenkään koskaan. Kiitos vastauksista ja tuesta. Avioeroa haen myös. Näin sanoin tänään puhelimessa myös miehelleni. sen vastaus: itseppä tiedät.
soitti, että menee myöhään, sanoi vielä, että harkitse eroamista, kun on lapsi. Minä täällä yksin miettimässä, se ties missä, luultavasti pirkon kanssa. Matkastaan ei sanallakaan sanonu mitään. Paska ukko.
mies lähti kreikkaan naispuolisen ystävänsä kanssa kahdeksi viikoksi. sama hotellihuone etc. minä lähdin sitten seuraavana kesänä miehen veljen kanssa pariksi viikoksi ranskaan. mies jätti minut siitä hyvästä kun " huorasin" hänen veljensä kanssa.. (mainittakoon vielä että sekä mieheni että hänen veljensä olen tuntenut molemmat hiekkalaatikko iästä saakka eli olimme hyviä ystäviä. miehen naispuolista ystävää sen sijaan en edes ole koskaan nähnyt koska kyseessä on työkaveri)
Eli tuohan on suora viesti mieheltäs: En välitä susta, haethan kulta eroa!
Äijä kokeilee kuinka paljon olet valmis sietämään ja törkeämmäksi menee koko ajan. Kohta se Pirkko muuttaa teille...!
Eli ero on edessä, vaihdata lukot Turkin reissun aikana ja laita äijän kamat oven eteen tai kuljeta anopilles. Laita textari äijän paluupäivänä kylmän tiedotus luontoisesti, että olet muuttanut juuri takaisin äitisi tai vaihtoehtoisesti Pirkon luo!
kyllä minäkin tuollaisesta miehestä eron ottaisin muttei sitä tarvitse tosiaan niin näyttävästi tehdä . Tuolla tarkoitan noita laukkujen ulos kantamista yms...lapsellisuuksia...katkeruutta varmasti on sitä en kiellä mutta säilytä arvokkuutesi.
JOS miehesi olisi jättänyt matkan väliin olisi silloinkin ollut vaikea varmasti jättää asiaa taakse ja jatkaa yhdessä mutta kun tosiaan valitsee ennemmin matkan kuin sinut niin ei ole mies rakkaudesta sinun kanssasi.
MUISTA! Lapsellinen ja sitova et missään nimessä ole älä vaan syytä itseäsi mistään. Ei kahden aikuisen parisuhde toimi noin että vaan ilmotetaan tuollaisista. Täytyy hieman löytyä kunnioitustakin.
Kyllä tuollaiset lomareissut hoidetaan ihan oman puoliskon kanssa!
Firman matkat on asia erikseen...
Miksi ette reissanneet keskenänne?
Vierailija:
mies lähti kreikkaan naispuolisen ystävänsä kanssa kahdeksi viikoksi. sama hotellihuone etc. minä lähdin sitten seuraavana kesänä miehen veljen kanssa pariksi viikoksi ranskaan.
Mä olen lähdössä miespuolisen ystäväni kanssa matkalle myös. Kysyin onko miehelläni mitään sitä vastaan eikä hänellä ollut. Matka on nyt varattu ja yhteisessä huoneessakin nukutaan.
Toisilla luottamusta on, toisilla näköjään ei.
Minä en saa edes hengailla miespuolisen ystäväni kanssa jolla on POIKAYSTÄVÄ, eli hän on umpihomo. Mies menee ihan hysteeriseksi jos saa tietää, että tapaan hänet. Jotenkin se vaan luulee, että mulla on kyky muuttaa homot heteroiksi ja sitten ne vielä tietysti ihastuis just minuun kaikista maailman naisista.
Naispuoliset ystävät ei taas haittaa miestäni ja hänestä on vaan kivaa jos hänen sängyssään nukkuu kaksi naista ja minä sentään olen bi! Minä taas en ole koskaan pettänyt miestäni.
ja sitten mies pelkää, että kaikista maailman ihmisistä minä löydän jonkun homon jonka kanssa pettää...ei tajuu..
NO EI OLE LUOTTAMUSKYSYMYS TÄMÄ!
Tässä on kyse siitä, että " Jorgos" tahtoo lähteä pirkon kanssa lomamatkalle, mutta ei halua että " Liisa" lähtee mukaan, vaikka on Liisan kanssa naimisissa.
Kyse on siis selvästä petoksesta, ja siitä, että ohitetaan oman kumppanin mielipiteet ja tunteet.
Tällaisia päätöksiä ei yksinkertaisesti tehdä keskustelematta niistä puolison kanssa, ja jos tehdään, niin miksi vaivautua pitämään suhdetta, kun ei kerran elä kuin suhteessa elävien kuuluu elää, >puolisoaan kunnioittaen!
Mies on mielestäni mäntti, ja Pirkko kaksinaamainen horo.
Liisa taas voisi ottaa itseään niskasta kiinni, vaikka se sattuukin, ja tehdä selväksi, että häntä ei kohdella näin.
kovasti ihmettelen miksi vielä moista sikaa
viitsit katsoa???
Hyvä, ap, että hait eroa! Voin kokemuksesta sanoa, että
sitä se mies on varmaan toivonutkin..
Itse olin viime kesänä itse siinä tilanteessa, tosin olin se
pettäjä. Olin naimisissa (liitto ei tosin alun alkaenkaan
ollut toimiva), tapasin maaliskuussa 2005 todella ihanan
miehen, yritin lopettaa suhdetta vielä toukokuussa mutta
en pystynyt.. vaisto sanoi että olisin onnellisempi tämän
toisen kanssa. Heinäkuussa ilmoitin miehelle että lähden
viikon lomalle itä-suomeen " Jaakon" kanssa. Mies
ihmetteli ja epäili meillä olevan jotain mutta väitin meidän
olevan vaan kavereita.. en uskaltanut kertoa.. olin tyhmä..:/
Siellä lomalla rakastuin sitten niiiin korviani myöten että päätin
hakea eroa, aviomies vielä sanoi siinä tilanteessa että " ei
sun tarvi mihkää lähteä.." tosin se oli musta taloudellisesti
riippuvainen. Luottotiedot menneet ja käytti omat rahansa auton
tuunaamiseen, vuokrankin jouduin yksin maksamaan.
Aloin hakemaan asuntoa " jaakon" kanssa ja muutettiin joulukuussa
2005 yhteen. Nyt meille on tulossa joulukuussa 2006 vauva, rakkaus kukoistaa ja ero ensimmäisestä
on pian selvä.
Kyllä niillä on suhde. Se on selvä, vaikka miehesi muuta
väittäis. Minäkin väitin, ja suhde oli tosissaan jo siinä
vaiheessa aika vakava.
Itse (avoliitossa) olin muutama vuosi sitten miespuolisen ystäväni (sinkku) kanssa viikon reissussa. Olemme olleet ystäviä pitkään ja meillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja kun lomamme natsasivat yhteen (mieheni oli vielä töissä), niin varasimme äkkilähdön ja lystiä oli! :)
Totta kai kysyin mieheltäni, mitä mieltä hän asiasta on mutta hän totesi - ja aivan osuvasti - että olen aikuinen ihminen, ja tiedän, mitä teen. Ja kun mies antaa tuollaisen luottamuslauseen, niin en todellakaan sitä lähtisi rikkomaankaan.
Toisaalta, en kyllä tämän kaverini kanssa olisi ehkä lähtenytkään, jos ystävyyteemme olisi liittynyt edes pientä aavistusta jostain kummemmasta...