Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOI PRKL!!!!!!!!!Tää ei oo tottakaan!!!

Vierailija
06.06.2006 |

Mieheni,siis kohta entinen,sanoi minulle eilen,että hän lähtee viikoksi Turkkiin syksyllä kaverinsa kanssa...No okei,ei siinä mitään sanoin ja kun kysyin kenen kanssa meinasi mennä ,niin vastauks oli,että Pirkon(nimi muutettu)eli tämä nainen on ollut hänen ystävä jo noin 6 vuotta. Olivat ystäviä,kun me olimme jo tavanneet. Silloin tämä Pirkko oli vielä naimisissa,mutta nyt jo eronnut. Minusta se ei oikein ole sopivaa,vai mitä te olette mieltä?Koko juttu haisee...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkaa suhde ja todellisuuden taju hämärtyä ja oman perheen tärkeys unohtua siinä huumassa. Toivottavasti ap tosiaan lähti ja jätti miehen yksin suhteensa kanssa, koska suhde tuossa varmasti oli taustalla, lähti sitten matkalle tai ei. Ihan kaikkeen ei tarvi nöyrtyä..

Vierailija
2/61 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi elämä on täynnä tuollaisia ja vielä pahempia sikoja. En vaan ymmärrä et miks niin monen pitää tollasta kaksoiselämää ylläpitää, sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä tän jutun takia,koka en hyväksy sitä

Vierailija
4/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisia kavereita saa kyllä olla, mutta ei niiden kanssa lähdetä kahdenkeskisille lomille.

Vierailija
5/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minuaki vähän ottais päähän ja olisin mustasukkainen jos mieheni lähtisi eron jälkeen naiskaiffarin kanssa lomaileen. yleensähän ne lähtevät miesporukalla viroon tai ruotsinlaivalle...

Vierailija
6/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko " Aha" ja purit hammasta?

Vierailija
7/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppeet ja häipyä!!Mä en tajuu tätä juttuu...Mä en vois ees lähtee mukaan sinne tai jos pyytäisin palkatonta töistä niin sitten. Vitsi,että ottaa päähän ja pahasti. Mitä se kuvittelee...Kuulema tää Pirkko oli pyytäny,eikä mies kehdannu sit sanoo ei,kun ei ole mitään estettäkään!!!What a fuck???Entäs minä???Mikäs mä olen?Huh,huh. Joo ja kysyin,että mikä tää juttu on,että onko niillä suhde,niin äijä suuttu ja käski olla vittuilematta.

Vierailija
8/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei eroakaan ole tullut ja naikkosen kanssa lähtee, niin vähän haiskahtaa hämärältä. satavarmaan seksilomalle menevät ja esiintymään parina, kun ei kotosuomessa voi vapaasti olla yhdessä. kyllä niillä jotain säpinää on varmaan ja näyttää olevan enemmänkin. laita ukko tilittämään äläkä vaan ole sinisilmäinen.

Vierailija
9/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia,koska mä tunnen sen naisen aika hyvin kanssa,enkä ole koskaan ees ajatellu,että niillä olis jotain muutakii...vaikka mistä mä tiedän vaikka olis kuksineet sillonkii tämän naisen ollessa vielä naimisissa. Mä olenkii joku korvike????Nyt alkaa jo keittää....

Vierailija
10/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielestä tää asia ei oo sen kummallisempi, kun että lähtis jonkun miehen kanssa reissuun. Kyllä kuulema kaverin kanssa voi tehdä asioita,kutn matkustaa.

Vierailija
11/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ukkosi on sinut jo kasvattanut, kun et ole vielä eronnut. Olen varma että päästät sen lomalle Pirkon kanssa kahdestaan. Etkä ota eroa vaikka Pirkko ilmoittaisi loman jälkeen olevansa raskaana. Jotkut meistä naisista ovat perheenäiti-vaimoja, jotkut seksivaimoja ja sitten on vielä henkisiä vaimoja. Olet antanut ukolles liikaa valtaa, takaisin sitä et saa, sinusta ei ole eroa ottamaan enää. Sitä se elämä on kun ei ole langat omissa käsissä, joku muu vetelee lankoja eri suuntaan kun haluat, ja langan perässä menet.

Vierailija
12/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antas ukon lähtee ees miespuolisen kamun kaa laivalle.. saati sitten turkkiin naisen kaa!!! ukkos pettää sua!

Vierailija
13/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin asiasta omat johtopäätökseni ja vaihtaisin asuntoon lukot ja sanoisin, että tavarat voit tulla hakemaan loman jälkeen. Eihan normaalit ihmiset lähde jonkun naapurinpirkon lanssa lomalle!!!

Vierailija
14/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä lienee hyvä syy jos ei peru lähöään. En minä tätä hyväksy. Et

Vierailija
15/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään pirkko pyydä varattua miestä kanssaan matkalle!! Ja jos pyytääkin, niin eihän mies voi lähteä vaan sen takia, että ei ole erityistä syytä kieltäytyäkään!! Se, että on varattu on ihan erinomaisen hyvä syy kieltäytyä reissusta toisen naisen kanssa, helekatti soikoon!

Ei herranen aika, joko meitä taas vedätetään pahemman kerran tai sitten ap:ta on taidettu fiilata linssiin jo pidemmän aikaa!

Vierailija
16/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oie vaikka Tiina ni se ois ihan eri juttu.

Vierailija
17/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen kysyisin mitä vittua sä mun miehestä oikein haluat. Taistele kuin nainen.

Vierailija
18/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kaikki sun puolellasi! Ei tollanen käytös pirkolta ja mieheltäsi vaan ole hyväksyttävää!!

Vierailija
19/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaat pirkon kanssa lähtee sinne reissuu ja mitäs jos tulisin mukaan, niin se meni ihan hiljaseksi ensin ja sit sano, että täytyy miettii tota sun mukaan lähtöö, että eiks sulla ole töitä sillo? Mä sanoin, että voisin ottaa palkatonta, niin meillä ei kuulema ole varaa!!! Ja aikoo lähtee matkaan. No, mä sanoin, että sit mä lähden pois täältä meidän yhteisestä kodista jos matkustat muiden naisten kanssa niin, se kävi kiroilee ku mikäkii rantapummi ja sanoi , että mä olen lapsellinen.

Vierailija
20/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin " vain" ystävä, niin jumankekka sitä lähde mies ja nainen kahdestaan lomalle varsinkaan jos miehellä on suhde, tässä tapauksessa siis sinun kanssasi. Oletettavasti on myös suhde tän Pirkon kanssa. Mistä me sitä tiedetään.. Mut koettakaahan nyt keskustella asiasta. Yritä saada mies ymmärtämään miltä susta tuollainen tuntuu! Mitä hän tuumais jos sä lähtisit jonkun Erkin kanssa vaikka lomamatkalle?! Tuskin hyvällä katsois, vaikka täysin sama asiahan se on..

Kyllä sais monoa tuollainen mies minulta. Alta aikayksikön!