Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOI PRKL!!!!!!!!!Tää ei oo tottakaan!!!

Vierailija
06.06.2006 |

Mieheni,siis kohta entinen,sanoi minulle eilen,että hän lähtee viikoksi Turkkiin syksyllä kaverinsa kanssa...No okei,ei siinä mitään sanoin ja kun kysyin kenen kanssa meinasi mennä ,niin vastauks oli,että Pirkon(nimi muutettu)eli tämä nainen on ollut hänen ystävä jo noin 6 vuotta. Olivat ystäviä,kun me olimme jo tavanneet. Silloin tämä Pirkko oli vielä naimisissa,mutta nyt jo eronnut. Minusta se ei oikein ole sopivaa,vai mitä te olette mieltä?Koko juttu haisee...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa reissuun, niin se on kuulema ihan ok! Menköön sitte, mä muutan muualle vaikka olisinkin lapsellinen.

Vierailija
22/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet tai edes tiedät, niin kysyhän häneltä suoraan, että mitä helvettiä oikein pelaa. Eihän nainen todellakaan varattua miestä pyydä kanssaan matkalle IHAN VAAN KAVERINA! Kyllä me kaikki naiset tiedetään, ettei se niin vaan mene!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan oltu puheissa ja hän sanoo,että pyysi miestäni, koska kukaan naispuolinen ystävä ei pääse ja ovat vain ystäviä mieheni kanssa, eikä kuulema muuta. Minua ei kyllä pyytänyt mukaan. ap

Vierailija
24/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niillä ei vielä suhdetta olisi, niin ko. lomalla on taatusti, enkä itseasiassa usko, että tällä parilla on nytkään puhtaat jauhot pussissa.

Nainen pyytää varattua miestä lomalle vain yhdestä syystä, ja mies lähtee sinne vain yhdestä syystä. Miehesi sitäpaitsi ei selvästi halua sinua missään nimessä mukaan, eikä Pirkkokaan, koska ei sua ole pyytänyt. Molemmat kusettavat sinua kybällä, eivätkä välitä pätkääkään tunteistasi, jos miehesi pitäisi sinusta ja olisi kiinnostunut siitä, miltä susta tuntuu, hän ei olisi sekuntiakaan harkinnut matkalle lähteä. Joku kirjoitti tossa raadollisesti ja hyvin, että mies vetelee niistä naruista sua mistä haluaa, ja pitää sua ihan kynnysmattona, jolle voi selittää mitä paskaa vain. Ja mies teki tuon klassisen: Hyökkäys on paras puolustus. Kuka tahansa normaali ihminen tajuaa, että tuollaista ei tehdä, eikä ainakaan haukuta toista edes lapselliseksi. Miehesi tietää kyllä, että reaktiosi on täysin normaali, ei lapsellinen. Nyt otat lapsellisuuttasi avioeron, mies pihalle eli Pirkon luokse heti. Mitä sä välität kahdesta idiootista, jotka tosiaan luulivat, että voivat tehdä mitä vain?

Vierailija
25/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tou jästipää vaan inttää,ettei sillä ole sen naisen kanssa suhdetta!!! Että lähtee vaan ystävinä reissuun. Mä kysyin taas, että miksi en sitten kelpaa mukaan ,niin se selitti, että onhan se nyt vähän noloo jos mä lähtisin mukaan ja että pirkko sit ajattelee, että mä en luota siihen.... nyt on pikkasen poutoo jo... Mut katon loppuu asti mis mennää... tää käy mielenkiintoseks.

Vierailija
26/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi perse mitä touhua, et ihan oikeasti voi alentua tollaseen, pliis ole nainen ja TEE JOTAIN!!!

Vierailija
27/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuti vielä, sille alkaa riittää tällänen touhu, ettei aikuinen ihminen voi lähteä matkalle ilman, että joku? alkaa määräillä, mitä saa tehdä ja mitä ei... No sanoin, että mene vaikka kenen miespuolisen kanssa tahansa, mutta naisen kanssa jos lähdet niin se on siinä. Se sano, ettei kukaa sitä määräile ja hän lähtee jos haluaa,eli eiköhän tää avioliitto ole sitten tässä.

Vierailija
28/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hei hei vain

Vierailija
29/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee riita päällä ja ukko lähti ovet paukkuen ulos. Meni varmaa kaljalle. Mä soitin sille pirkollekkii ja kerroin,että meille tuli hirveä riita tästä asiasta. Se sano ymmärtävänsä, mutta kuulema ymmärtää mun miestäkii että haluaa lähtee. Kysyin mielipidettä,jos lähden mukaan. Hiljaisuuden jälkeen sanoi,että voin lähteä hänen puolestaan mukaan. Mies ei vastaa puheluihin. Suuttu..... oho nyt soi puhelin...tuun kertooooo

Vierailija
30/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkko sanoi. Kuulema ihan turha mun lähtee sinne pilaamaan lomaa ja mököttämään mustasukkaisena!!!!!! Paiskasin luurin korvaan,eiköhän tää homma ole melko selvä.

Vierailija
31/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkon kanssa lomailemaan mutta tähän osoitteeseen et takasin tule.

Vierailija
32/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin terveisiä vaan SUUREN LUOKAN HUORALLE!

Vierailija
33/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muuten noi voi käyttäytyä ja miehesi ilmiselvästi puolustaa tätä Pirkkoa eikä sinua.

Vierailija
34/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin,että se on tosissaan ero ja että en usko ettei niilä ole suhdetta. Ja on meillä lapsi. YKSI lapsi. SE yrittää vielä,että en lähde. Mutta EI peru matkaansa!!!!!!!!!Eikä tunnusta suhdetta,eli menköön.

Vierailija
35/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle kuitenkin tosi paljon ja olet vielä joskus tyytyväinen et pääsit eroon tollasesta mulkusta. Pidä meitä täällä ajantasalla jos voimia riittää.

Vierailija
36/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei riittäis intoa kirjoitella tänne palstalle, jos tällaista yllättäen tapahtuisi... Veisi totaalisesti jalat alta ja pasmat menisi sekaisin.

Vierailija
37/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun elämäni suurin kriisi syntyi. oli ajatukset niin sekavat että nää kiltit av-mammat auttoivat mua saaman jotain tolkkua mun pääkoppaan.

Hyökkäys on paras puolustus. Tuo on NIIIIn totta. Pätee mun paskaan ukkoon. Aikansa se tepsikin ja uskoin, kunnes silmät avautuivat ja aloin tajuta miten saatanan törkeesti mua oltiin vedätetty mun selän takana. Vittu ku vituttaa vieläkin ajatella. Miehet on sikoja. Minä tuskin enää ikinä luotan yhteenkään kaksilahkeiseen.

Vierailija
38/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko ap ja te muut, että oikeasti Pirkko vain pyysi sattumalta miestä mukaan. Hyvähän se on keksiä tällainen tarina . Ihan satavarmasti niillä on suhde jo.

Muutenkin ap vaikuttaa hieman lapselliselta ja ymmärrän hyvin, että mies kuvittelee ja uskoo, että vaimo ei lähde minnekkään. Taidat olla aika riippuvainen miehestäsi.....ja mies pitää sinua taukkina taliaivona

Vierailija
39/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap saa mitään killareita, vaan sanot miehellesi ihan rauhallisesti, että se on nyt valinnan paikka. Yksikään välittävä nainen EI anna miehen lähteä naisen kanssa lomamatkalle. Ja miks miehes sanoi, että sinä kököttäisit siellä mustasukkaisena, onko aihetta? Itse pidän miestäsi suurempana syntipukkina, kuin pirkkoa(vaikkei tämäkään mikään enkeli ole). Jos miehesi edelleen on lähdössä, niin muuttakoon pois, tottakai sinä ja lapsi jäätte kotiin, vai onko se miehen?

Vierailija
40/61 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, sinuna todellakin lopettaisin kynnysmattona ja pilkattavana olemisen ja LÄHTISIN. Minun mielestäni kysymys ei enää ole siitä, lähteekö miehesi matkalle vai ei, vaan siitä, että hän ylipäätään oli vastannut myöntävästi!!!! Ei KUKAAN tee vaimolleen tollasta, jos on puhtaa jauhot pussissa!!! Ja kumpikohan on NOLOMPAA; se että sä lähtisit mukaan Pirkon ja miehen pikku lomamatkalle vai se, että SUN mies lähtee kahdenkeskiselle matkalle naisen kanssa??? Ei hyvää päivää...

Yritä nyt kunnioittaa itteäs sen verran, että tosiaan pakkaat ne laukut.

Mä olen sitä mieltä, että niillä on suhde ollut jo pidemmän aikaa, ja koska et ole sitä huomannut, ne on tulleet aina vaan rohkeemmiksi ja sen vuoksi uskalsivat nyt suunnitella tollasen.

En sano tätä oikeasti pahalla, mutta todella tyhmä olet, jos annat tuollaisen jatkua.