Milloin viimeksi imit tattia?
Kommentit (26)
Kaveri imi kun samalla ru,,,kasin kädellä hänen tattiaan.
Noin viikko sitten. Joskus "vaan" imen, joskus mies n*ssii mua suuhun, tykkään siitäkin. Ja aina laukeaa suuhun, ellei sitten ruveta panemaan. Ihanaa 💖
ex vaimo kirjoitti:
En ikinä.
Oksettaa jo ajatuskin sellaisesta kepakosta suussa.
Nuoletan kyllä pilluni ja peppuni miehelläni säännöllisesti mutta suihin en suostu ikinä ottamaan.
Ja tulet tolla asenteella olemaan jatkossakin se ex vaimo ja et ansaitsisi mitään suuseksiä jos ei kiinnosta itse sitä antaa ja miestä huomioida. Ei kenenkään pitäs suostua myöskään sua ja sun sellaista likaista lättyä nuolemaan
Vierailija kirjoitti:
Kohta neljä viikkoa sitten viimeksi. Masentavaa, suu kostuu pelkästä imemisen ajattelusta, saati sitten pimppa. Mä niin paljon tykkään suihinotosta, ihan huikea fiilis, kun mies voihkii ja murahtelee nauttiessaan ja tulee lopuksi voimakkain, lämpimin sykkein mun suuhun.
Parasta suihinottoa saa naiselta joka sitä aidosti haluaa ja tykkää antaa. Eikö sulla ole ollu sopivaa imettävää sitten vai? Kyllähän tuollaisen imemisen puutteen voi ilmaista aivan suoraan sanomalla ja mielelläni sua tossa auttaisin ja muutenkin tuottaisin kaikkea hyvää sullekkin ;)
Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta neljä viikkoa sitten viimeksi. Masentavaa, suu kostuu pelkästä imemisen ajattelusta, saati sitten pimppa. Mä niin paljon tykkään suihinotosta, ihan huikea fiilis, kun mies voihkii ja murahtelee nauttiessaan ja tulee lopuksi voimakkain, lämpimin sykkein mun suuhun.
Parasta suihinottoa saa naiselta joka sitä aidosti haluaa ja tykkää antaa. Eikö sulla ole ollu sopivaa imettävää sitten vai? Kyllähän tuollaisen imemisen puutteen voi ilmaista aivan suoraan sanomalla ja mielelläni sua tossa auttaisin ja muutenkin tuottaisin kaikkea hyvää sullekkin ;)
Mies 28
Usko pois, ilmaisen kyllä imemisen puutteen. Olen huomannut, että mies kiihottuu kovasti jo siitä, kun kuvailen hänelle sanallisesti tai viestillä mitä ja miten aion hänelle tehdä. Valitettavasti vaan aikataululliset ongelmat, elämät ja työt eri kaupungeissa ovat saaneet aikaan tämän erittäin ikävän ja puutteellisen ajanjakson. Toivon kovasti saavani imeä varmasti tarpeekseni tulevana viikonloppuna, eikä se ole muutama kerta se, ihanaa ;)
Saisipa itsekin tuollaisen ihanan herätyksen ;)