Milloin viimeksi imit tattia?
Kommentit (26)
Aamulla. Teki mieli herättää kumppani kunnon omilla.
Ap
En ikinä.
Oksettaa jo ajatuskin sellaisesta kepakosta suussa.
Nuoletan kyllä pilluni ja peppuni miehelläni säännöllisesti mutta suihin en suostu ikinä ottamaan.
Tänä aamuna herätin oman kullan kunnon suikkarilla.
En ime koskaan tattia mut miehelle annan nautintoo joka päivä. Tänään jo 3krt
Tänään olen luvannut suihinoton, joten noin 5h päästä. Edellisestä on aikaa viikko ja 1pv.
KirsiK kirjoitti:
Tänä aamuna herätin oman kullan kunnon suikkarilla.
Kylläpä ootkin ihana Nainen ja vaimo... ;)
14.7.2017 :(
Päivä jolloin sain viimeisen kerran seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen luvannut suihinoton, joten noin 5h päästä. Edellisestä on aikaa viikko ja 1pv.
Miten meni?
Aamuyöstä kaksi kertaa. Saman miehen. :)
ex vaimo kirjoitti:
En ikinä.
Nuoletan kyllä pilluni ja peppuni miehelläni säännöllisesti mutta suihin en suostu ikinä ottamaan.
Minäkään en ota (juuri ikinä) suihin, mutta saan kyllä kaikki miehet nuolemaan minua halutessani kaikkialta ja hartaasti vyötäröni alapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
ex vaimo kirjoitti:
En ikinä.
Nuoletan kyllä pilluni ja peppuni miehelläni säännöllisesti mutta suihin en suostu ikinä ottamaan.Minäkään en ota (juuri ikinä) suihin, mutta saan kyllä kaikki miehet nuolemaan minua halutessani kaikkialta ja hartaasti vyötäröni alapuolelta.
kaikki miehet :'D
Viime kerrasta liian pitkä aika, harvalle sitä haluaa vaan tehdä
Eilen illalla imin tattia ja sain ihanan kuumat sienikastikkeet suuhuni sykäysten kera.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla imin tattia ja sain ihanan kuumat sienikastikkeet suuhuni sykäysten kera.
Sama! <3
Lauantaina herätin mieheni päiväunilta suihinotolla, laukesi suuhuni. Nytkin voisin suihin ottaa, mutta asumme eri paikkakunnilla ja joka kerta kun näemme annan suuseksiä miehelleni ja rakastan sitä!
Kohta neljä viikkoa sitten viimeksi. Masentavaa, suu kostuu pelkästä imemisen ajattelusta, saati sitten pimppa. Mä niin paljon tykkään suihinotosta, ihan huikea fiilis, kun mies voihkii ja murahtelee nauttiessaan ja tulee lopuksi voimakkain, lämpimin sykkein mun suuhun.
ei se kusinen munan haju häiritse ollenskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meni?
Ihanasti, kuten aina. Tekisin useimminkin, mutta kun mies haluaa useimmiten "normaali" seksiä. Kerran kuussa on 3-5pv jolloin harrastetaan vain suikkareita.
Keltavahveroa viimeksi, toissapäivänä, oli kastikkeessa. Vaimo tekee hyvää ruokaa. :)