Suomalainen media on toksista
Olin käytännön syistä viikon medialakossa. Viikko meni ihanasti ilman huolia ja murheita. Tänään kun avasin Hesarin alkoi taas ahdistus. Lopetan ainakin tilauksen ja taidan lopettaa myös verkkouutisten kyttäämisen.
Kommentit (5)
Kun vertaa miten media kohteli sipilää ja rinnettä niin sokea reettakin näki median agendan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseen mediaan ei valitettavasti hakeudu journalisteja joita ohajisi kyltymätön palo tuoda totuus julki tai harjoittaa kriittistä ajattelua. Sinne hakeutuu samanhenkistä porukkaa jolla on agenda, ja haluaa ylläpitää kuplaa. Tämä noin niin kuin keskimäärin.
Kyllähän toimittajia on monenlaisia mutta tuntuu että politiikan toimittajiksi ja hesarin päätoimittajiksi päästetään lähinnä oikeistolaisia.
Välttelen itsekin uutisia, välillä menee lukemaan ja seuraa ahdistusta...
Olen huomannut saman. On paljon ihanampaa elää yksinkertaista elämää omassa kuplassaan, tietämättä mitään ihmisten aikaansaamista ikävistä asioista maailmassa. Mieluiten en olisi tälle planeetalle syntynyt, jossain avaruudessa olisi varmasti ollut minulle sopivampi sivilisaatio, joissa oliot eivät olisi näin typeriä kuin ihmiset.
Suomalaiseen mediaan ei valitettavasti hakeudu journalisteja joita ohajisi kyltymätön palo tuoda totuus julki tai harjoittaa kriittistä ajattelua. Sinne hakeutuu samanhenkistä porukkaa jolla on agenda, ja haluaa ylläpitää kuplaa. Tämä noin niin kuin keskimäärin.