Kumpi Jokeri on parempi tämä Heath Ledgerin vai se uusin? Vai se 60-luvun sarjan?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina unohdetaan Jared Leton suoritus Jokerina?
Onko kukaan nähnyt sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenixin Joker on minulle ainoa oikea
N26
Montako kertaa olet leffan käynyt kattomassa?
Viisi ;) Ja kun on mahdollista, ostan sen itselleni, niin voin katsoa aina kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenix.
Toisena Jack Nicholson.
Vastaan samoin. Olen nähnyt (joskus nuorena) vain sen elokuvan, jossa Jokeria näytteli Jack Nicholson, ja hänen kasvonpiirteensä edustavat minulle Jokeria kaikkein eniten.
Tämä uusin elokuva vaikuttaa syvällisimmältä tarinalta, ja Phoenixin karkea mutta herkkä ulkonäkö ja olemus sopivat tosi hyvin siihen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ledgerin Jokerissa ei ollut mitään syvyyttä tai muutakaan tarttumapintaa. Täysin turha hahmo näyttävän pintansa alla.
Ledger näyttelee psykopaattia. Luulitko että psykopaatissa on syvyyttä?
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenix.
Toisena Jack Nicholson.
Vastaan samoin. Olen nähnyt (joskus nuorena) vain sen elokuvan, jossa Jokeria näytteli Jack Nicholson, ja hänen kasvonpiirteensä edustavat minulle Jokeria kaikkein eniten.
Tämä uusin elokuva vaikuttaa syvällisimmältä tarinalta, ja Phoenixin karkea mutta herkkä ulkonäkö ja olemus sopivat tosi hyvin siihen.
Phoenix näyttelee kyllä mahtavasti ja elokuvassa on panostettu kaikkeen muuhunkin mutta juoni on vähän liian heikko. Koko ajan odotti jotain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
haluaisinkin unohtaa