Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä maksullisessa seksissä on niin pahaa?

Vierailija
07.12.2019 |

Seksin myyminen on laillista, jos maksaa tuloistaan verot ja alvit ja eläkemaksut.
Seksin ostamisesta on tehty niin vaikeaa. Pitää varmistua, ettei osta seksiä alaikäiseltä, seksiin pakotetulta, ihmiskaupan uhrilta. Seksin ostaminen on Ruotsissa kriminalisoitu. Myyminen ei.

Pitääkö tavallisen Pertin tai Markun mennä mieluummin riehakkaaseen baariin juopumaan ja tarjoamaan drinkkejä riehakkaille naisille, joiden loppuillan ohjelmaa voi vain arvailla.
Ja sitten jäädä narikassa ilman kontaktia. Rahat menneinä ja huominen krapula odottamassa?
Monta sataa meni ja mitään ei saatu.

Parempi ratkaisu on maksettu seksi ammattilaisen, puoliammattilaisen tai jopa amatöörin kanssa.
Kiva herätä seuraavana aamuna selvin päin omassa kotona ilman krapulaa, kuin vanhassa kännissä jossain YH:n lapsilauman seassa ehdokkina uudeksi iskäksi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään maksuseksin johtavan jonkinlaiseen tunneköyhyyteen. S.o. ettei mikään tunnu enää miltään ja tulee kyvyttömäksi kiintyä ihmisiin ja näkee naiset pelkkinä telineinä, viehättävinä tosin. Tää näkemys mulle on muodostunut vasta iän myötä. Siksi kärsin ennemmin puutetta kuin lähden sitä setelillä poistamaan.

Vierailija
42/48 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä sinänsä pahaa ole. Minun arvoni eivät vain käy suhdemielessä yksiin ihmisen kanssa, joka näkee seksin ”palveluna”. Minulle se on kahden ihmisen kohtaaminen, jossa on kyse ihastumisesta ja välittämisestä. Jos seksi on miehelle vain irrallinen suorite, jonka voi ostaa, mennään niin eri poluille, ettemme sovi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäiset naiset ovatkin useimmiten todella hottiksia...

Vierailija
44/48 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tapahtuisikin vain vapaille miehille.Naurettavaa ajatella että miehet hetken himoissaan ajattelisivat niitä vihittyjä puolisoitaan joihinka ne sukupuolitaudit sitten levitetään.Tuollaisten pitäisi muuttaa Thaimaahan ja jäädä sinne.

Tämän sukupuo.litau.din riskin takia on parempi pidättäytyä niistä baarista pokatuista yhden yön misuista, ja käyttää ammattilaisten palveluja. Todennäköisesti huomattavasti paremmin pitävät itsensä taudittomina, ja huolehtivat tautien ehkäisystä.

Vierailija
45/48 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei oikeasti kukaan halua itseään myydä. Mietipä omalle kohdallesi jos joutuisit millaiselle vaan myymään itseäsi, niin en usko, että haluaisit.

Itselle on käynyt itse asiassa niin että asiakkaat on olleet paremman näköisiä ja miellyttävämpiä kuin ne joille olen ilmaiseksi antanut. Kaikkein ällöttävimmät tapaukset tuntuu odottavan että heillä on oikeus saada ilmaiseksi keneltä vaan. Seksikin on ollut ihan saman laatuista ellei parempaakin.

0/5

Vierailija
46/48 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi pitäisi olla hyväksyttävää ostaa myös alaikäiseltä tai ihmiskaupan uhrilta? Vai mitä tarkoitat?

Niin no varmaan tarkoitti sitä, että jos seksiä voisi ostaa kontrolloidusta marketista niin ei tarvisi miettiä tuollaisia sudenkuoppia.

Vierailija
47/48 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään maksuseksin johtavan jonkinlaiseen tunneköyhyyteen. S.o. ettei mikään tunnu enää miltään ja tulee kyvyttömäksi kiintyä ihmisiin ja näkee naiset pelkkinä telineinä, viehättävinä tosin. Tää näkemys mulle on muodostunut vasta iän myötä. Siksi kärsin ennemmin puutetta kuin lähden sitä setelillä poistamaan.

Näkeehän naisetkin miehet osiltaan lompakkoina. Harva nainen haluaa pariutua miehen kanssa josta ei pääse hyötymään rahallisesti, puhumattakaan miehen elättämisestä.

Vierailija
48/48 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän maksullisessa ole mitään pahaa. Tauteja ei ainakaan saa. Poikkeuksetta vaativat kumia. Toista on baarikärpästen kanssa. Seksiä voi saada helposti muutamalla paukulla ja paskan puhumisella, mutta samalla yhtä helposti saa taudinkin.

Kumikaan ei suojaa näiden karvatuherosta hyppäävään satiaiseen. Maksulliset on lähes poikkeuksetta parturoituja.

Eli tauteja oon saannut vain  näiltä satunnaisilta baarituttavuuksilta, ei koskaan ammattimaijoilta. Monesti nämä ammattilaiset on jutuissaankin fiksumpia.

Voihan sitä joku fiksumpi baarissakin tulla vastaan, mutta se se on vasta vaarallista ja kallista peliä. Menee vapaus ja rahat.                    -Mutta kivahan niitä lapsia on hoidella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä