Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se normaalia vanhenemisharmaantumista, että joukossa on täysin värittömiä (valkoisia) hiuksia ja muut on ihan normaalin värisiä (ruskeita)?

Vierailija
07.12.2019 |

Eli joko normaalin värinen tai täysin väritön, ei mitään siltä väliltä. Onko tämä normaalia vai joku muu vika?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset joukossa on sitä vanhenemista.

Vierailija
2/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että liittyy johonkin terveysongelmaan, esim. B12 puute voi aiheuttaa samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaalean/keskiruskeat hiukset. Nyt reilu kuuskymppisenä on alkanut tulla valkoisia. Esim. uudet hiukset kasvavat juuresta usein heti valkoisina. Harmautta niissä ei ole yhtään, valkoista paperia vasten eivät erotu. Ns. harmaat hiukset on tavallaan väärä ilmaisu.

Toisilla kyllä olen nähnyt nimenomaan harmaita, eri sävyissä, mm. jännää teräksenharmaata. Ja valkopäisiä vanhuksia olen nähnyt. 😊

Vierailija
4/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias ja sain ensimmäiset harmaat kun täytin 22. Ovat ihan tavallisia "vanhenemisharmaita" ja on ihan tavallista, että niitä saattaa tulla nuorillekin.

Vierailija
5/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan värjäävät vaaleiksi koska harmaus tulee asteittain.Yleensä etuhiukset alkavat aikaisemmin vaalentua kuin takahiukset.Itsehän voi niihinkin vaikuttaa.

Vierailija
6/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-vuotias ja sain ensimmäiset harmaat kun täytin 22. Ovat ihan tavallisia "vanhenemisharmaita" ja on ihan tavallista, että niitä saattaa tulla nuorillekin.

Mutta olivatko ne harmaita vai valkoisia? Tutkitko suortuvien väriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan