Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi tehdä miehen kanssa?

Hennariikka
07.12.2019 |

Mies paukuttelee jatkuvasti, ei siivoa jälkiään, koskee mahaani vaikka en tykkää. Tekee myös tyhmiä jekkuja. Laittoi esim. kerran sammakon kalliiseen luis vitton laukkuuni. Onko muilla samanlaisia miehiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ei mulla ole myöskään Vuittonin laukkua. Ihan hyvä näin.

Vierailija
2/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on myös hieno ja iso auto. Minulla on vain vanha ja pieni pilkkuauto. Olen toivonut joululahjaksi uutta autoa koska mieheni on rikas. Oma palkka on alle 3000€ / kk, eikä sillä ostella koskaan mitään kivaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette erikoisen tuntuinen pariskunta.

Vierailija
4/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on myös hieno ja iso auto. Minulla on vain vanha ja pieni pilkkuauto. Olen toivonut joululahjaksi uutta autoa koska mieheni on rikas. Oma palkka on alle 3000€ / kk, eikä sillä ostella koskaan mitään kivaa.

-ap

No onpa porvoossa nyt asiat huonosti. Kysyppä suostuisiko miehesi ostamaan asunnon vaikka Vantaalta niin tilanne saattaisi helpottua.

Vierailija
5/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, näköjään kestät mitä vaan käytöstä tolta äijältä kun sillä on rahaa ! Säälittävää. 

Vierailija
6/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
7/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko sinun autosi tällainen ? https://cdn.nettiauto.com/live/10621793/Ford-Fiesta-ce49dbc7bdb40917-me…