Mikä on tekosyysi käyttää tissivakopaitaa kun et halua että miehet tuijottaa?
Toissapäivänä ruokalassa oli taas tällainen keissi.
Kommentit (28)
Sitä kun ite olen tämmöinen 120 kiloinen karvanen mies niin voin sanoa että ei haittaa jos kattoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jostain syystä tarve näyttää muille naisille, että mulla on hyvät tissit ja näpit irti mun miehestä. :D Siis tilanteeseen sopivasti näytän paljasta pintaa, pukeudun toki miehenkin iloksi silloin.
- mamma 25 v
Saa valistaa mikä tässä ärsytti.
Rehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa katsoa möllöttämättä ja kuolaamatta vai? Me ei voida sille mitään että ne tissit siihen kasvoi. Te voitte käytöksellenne paljonkin.
Ei miehetkään sukuelimensä kasvamiselle mitään voi, mutta harva tuolla sepalus auki vastaan kävelee.
Tissivako ja muna on kaks eri asiaa. Sama kun mä saisin raivarit siitä että sun munastaa näkyy kohouma housuissa. Ja pers paljaana teikäläiset jo kulkeekin eikä siitä kukaan suutu.
Itsepetosta tuota uskotella,
ei uppoo minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa katsoa möllöttämättä ja kuolaamatta vai? Me ei voida sille mitään että ne tissit siihen kasvoi. Te voitte käytöksellenne paljonkin.
Ei miehetkään sukuelimensä kasvamiselle mitään voi, mutta harva tuolla sepalus auki vastaan kävelee.
Tissivako ja muna on kaks eri asiaa. Sama kun mä saisin raivarit siitä että sun munastaa näkyy kohouma housuissa. Ja pers paljaana teikäläiset jo kulkeekin eikä siitä kukaan suutu.
Itse naisena kyllä kiihotun miesten kohoumista, en suinkaan raivostu.
Tässäkin puhuttiin tissivaosta, ei kohoumista paidan alla.
Nännithän se ongelma tuntuu olevan eikä vako. Jos vakokin on ongelma, nostakaa Perat itse myös housunne.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä joskus vahingossa tulee laitettua liian avonainen paita töihin. Tarkoituksella en laita, ne paidat on varattu vapaa-ajalle ja silloin ei nopeat vilkaisut häiritse, pitkään tuijottaminen on toki aina hieman epäkohteliasta. Itsekin saatan vilkuilla kesällä paidattomia miehiä, mutta en jää tuijottamaan kenenkään rintalihaksia. Odotan samaa käytöstä miehiltä. Työpaikalle paljastavat vaatteet eivät kuitenkaan minusta kuulu.
Työkaverinainen yhtenä päivänä laittoi töihin sellaisen avara-aukkoisen paidan, että hyvä kun ei olkapäät ja kaikki näkyneet (teollisuudessa työskennellään). En usko, että oli vahinko hänen kohdallaan vaan ehkäpä yritti hakea jonkinlaista huomiota, mahdollisesti joltain mieshenkilöltä. Mutta kun huomasi miten vaivaantuneeksi tunnelma meni, on siitälähtien pysytellyt hyvin peittävissä paidoissa.
Ai? Outoa.
-Naisten vaatemyyjä-