Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeilumielessä tapaillut vähän vanhempia miehiä? Moni julkisuudenkin nainen on rakastunut 15+ vuotta vanhempaan ja hyvin menee

Vierailija
07.12.2019 |

Vai oletko jumiutunut ikäasiaan

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök. Miehethän ensinnäkin kuolee nopeammin ja jos ei ole julkkis, myös tapaa selvästi rupsahtaa nopeammin kuin naiset. Kaljamaha ilmestyy jo siinä kolmenkympin tienoilla monelle, viimestään nelikymppisenä. 

Otan maksimissaan jonkun vuoden vanhemman.

Vierailija
122/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP ajatellut että suksisit amis- viiksinesi vttuun tältä palstalta 4ever

En ole ap, mutta yleensä kun argumentit loppuvat on joillain ihmistyypillä käydä ihmisten henkilökohtaisiin ominaisuuksiin kiinni. Tässä nämä ominaisuudet vielä vedettiin hatusta, joten perin kummalliseksi menee.

No etpä TIETENKÄÄN ole AP, mutta kummasti vaan vtuttaa tommonen random kommentti🤣

Perusteeton toisten haukkuminen ärsyttää, olet oikeassa.

Ahaa. Eli sarkasmin ymmärtäminen loppuu heti kun omaan nilkkaan kopsahtaa.

En ole koskaan ymmärtänyt sarkasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yök. Miehethän ensinnäkin kuolee nopeammin ja jos ei ole julkkis, myös tapaa selvästi rupsahtaa nopeammin kuin naiset. Kaljamaha ilmestyy jo siinä kolmenkympin tienoilla monelle, viimestään nelikymppisenä. 

Sama juttu. Ystävällä (41 v) oli hetken 52-vuotias miesystävä, mutta sanoi että seksi oli huonoa ja ajatusmaailma jostain 80-luvulta. Vaihtoi sitten nuorempaan mieheen

Vierailija
124/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän kertoo jo tarpeeksi mkä sinulle on tärkeää parisuhteessa. Yök.

Vierailija
125/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin mutta kyllä oli hankalaa. Täysin fakkiutunut vaimoonsa, perheeseensä, työhönsä jne. Statistin virka olisi ollut tarjolla. Hirveän konservatiivinen. Stondaus oli loppunut 46-vuotiaana.

Vierailija
126/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja hyi helkkari, toista kertaa en enää samaa virhettä tee. Pariuduin lopulta itseäni 4 v nuoremman miehen kanssa. Nyt homma toimii hyvin.

Vierailija
127/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut ja hyi helkkari, toista kertaa en enää samaa virhettä tee. Pariuduin lopulta itseäni 4 v nuoremman miehen kanssa. Nyt homma toimii hyvin.

Nykyään naiset kehittyy henkisesti vähän miehiä myöhemmin, mitä parisuhteen arvomaailmaan tulee.

Vierailija
128/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin mutta kyllä oli hankalaa. Täysin fakkiutunut vaimoonsa, perheeseensä, työhönsä jne. Statistin virka olisi ollut tarjolla. Hirveän konservatiivinen. Stondaus oli loppunut 46-vuotiaana.

Jos 46-vuotiaana loppuu niin sitten ei edes omanikäistä kannata ottaa, muutaman vuoden ilo ja sen jälkeen kymmeniä vuosia omaishoitajana

Vierailija
129/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 38v nainen, mies 48v. Kummallakaan ei lapsia, kovin haarastavia ollaan molemmat, talous molemmilla enemmän kuin kunnossa. Ollaan oltu kaksi vuotta. Moni asia on suhteessa kunnossa - keskustelua, huumoria, mahdollisuuksia vaikka mihin. Mietin silti mitä haluan elämältä. Mies lapsia. Itse en oo ihan vakuuttunut tähän suhteeseen.

Vierailija
130/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin 2 viikkoa itseäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja ei kyllä natsannut mikään, elämäntavat, arvomaailma, arki seksi. Sen jälkeen löysin itseäni 3 vuotta nuoremman, ja hyvin menee. Kukin tavallaan, mutta tuo vanhempi mies oli jumittunut jonnekin nuoruuteensa ja sovinistinen näkemys parisuhteesta, eikä seksikkään toiminut...

Vierailija
131/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo +40v on just se ikä, kun viimeistään sen hoksaa, jos nuorempana ei ole älynnyt, että vanhempaa ei todella kannata huolia.

Itse olen nyt +40 ja enemmän kun koskaan minä huomaan, että minua hurjasti vanhemmat ovat oikeasti vanhoja.

Miten voi edes kuvitella, että tässä iässä olisi kumppani, joka huitelee jo lähellä eläkeikää??? 10 vuottakin välissä on jo liikaa.

Vierailija
132/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 13 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ei kiitos ikinä enää.

Saan kyllä oman ikäisiäkin miehiä joiden kanssa enemmän yhteistä ettei tarvitse tyytyä vanhempiin miehiin.

N44

Vierailija
133/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ottaa paljon itseään nuoremman miehen (5+) ongelma ei ole ne hetket kun on meikattuna ja hiukset laitettuna, vaan ne arjen hetket kun on naturellina. Nainen stressaa ulkonäöstä ja kokee riittämättömyyttä. Ei hyvä naisen psyykelle.

Vierailija
134/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa naisten ihan oikeadti miettiä. Äitini uusi mies isän kuoleman jälkeen oli 20 vuotta vanhempi. Pari vuotta meni kivasti, sitten mies alkoi sairastelemasn. Äitini hoisi ensin isäni ja sitten, kun ei kehdannut hyljätä, myös tämän toisrn miehen. Rankkaa oli olla ensin Alzheimeria sairastavan miehen omaishoitaja 10 vuotta ja sitten vielä halvaantuneen....äitini oli täysin uupunut sen jälkeen, eikä toipunut koskaa ja oma eläkeikä jäi elämättä ja joutui itse pian terv.keskuksen vuodeosastolle. Itse en meinaa samaan rumbaan lähteä, en aio toimia itseäni +15 vuotta vanhemman ukkelin omaishoitajana. Itsekäs- kyllä, mutta eipä suuri osa miehistäkään jää jos vaimo sairastuu, esim syöpään, kuten siskolleni ja ystävälleni kävi

Vierailija
135/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ottaa paljon itseään nuoremman miehen (5+) ongelma ei ole ne hetket kun on meikattuna ja hiukset laitettuna, vaan ne arjen hetket kun on naturellina. Nainen stressaa ulkonäöstä ja kokee riittämättömyyttä. Ei hyvä naisen psyykelle.

Ei tämä naisille mikään ongelma ole, vaan sellaisille miehille jotka hämmästyivät, kun nainen näyttää erilaiselta ilman meikkiä eikä iällä ole mitään tekemistä sen kanss kumminkaan päin. Kertoo siitä, että mies on joko tyhmä tai lapsellinen tai yleensä molempia

Vierailija
136/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites teidän miesten psyyke kestää sen, kun nainen näkee teidät risuparrassa, verkkareissa ja t- paidassa ja sanoo yäk?

Vierailija
137/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä kokeile jos ei maksa 10 000 € per laaki.

Oletko naimisissa?

Vierailija
138/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut 13 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ei kiitos ikinä enää.

Saan kyllä oman ikäisiäkin miehiä joiden kanssa enemmän yhteistä ettei tarvitse tyytyä vanhempiin miehiin.

N44

No eipä tulisi mieleeni edes kokeilla. Miksi? En koe, että olisi mitään mikä yhdistäisi, mitä puhuttavaa olisi, en tuntisi fyysistä vetoa vanhempaan mieheen yms.

Vierailija
139/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua eivät eläkeläispapat kiinnosta. Nauratti ja ällötti, kun vaarit ottivat yhteyttä, kun olin 45-vuotias. 

Äiti ihastui työkaveriinsa ja meni naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kränkkäukko kotona oli viheliäinen lasten kannalta. 

Isä valitsi itseään 17 vuotta nuoremman naisen eli mies, jota lapset eivät kiinnostaneet sai toisen perheen ikämiehenä. Idea oli huono. Lasta muistuttava vaimo on surkea valinta. 

ja tässä taas ollaan määrittelemässä muiden elämään sopivia puolisoita. Huvittavaa tosiaan.

Ymmärrätkö, että minä elin nuoruuteni kääkänäukkoa kuunnellen? Äiti sai tietenkin hylätä isämme ja valita kollegansa, mutta tilanne koski myös sisarustani ja minua. 

Vierailija
140/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä parhaassa iässä vanhusta huoli...