Masennuksesta karsineet ja siihen apua hakeneet!
Miten ihmeessä olette saaneet itsenne lääkärin vastaanotolle?
Itse olen tässä yrittänyt saada itsestäni sen aikaiseksi, mutta kun ei vaan jaksa ajatusta pidemmälle asiaa hoitaa.
Pari päivä olen ajatellut varaavani ajan, mutta se on jäänyt vain sille ajatustasolle. Tuntuu vastenmieliseltä ajatukselta lähteä niin pitkälle kotoota. En haluaisi liikkua täältä minnekään. Omalle lääkärille terveyskeskukseen saattaisin jopa jaksaa mennä, mutta kun pitäisi lähteä yksityiselle sadakseni jotain apuakin tähän asiaan :(
Kommentit (2)
Kai se on tähän olotilaan ihan normaalia, että sitä haluaisi vain lykätä ja lykätä. Tässä on nyt pyydettävä varmaankin ystävältä apua, jos vaikka veisi minut jonain iltana lääkäriin. Silloin sinne tulisi ainakin mentyä, ja saisi asiaan jotain edistystä.
RAnkkaa kun ei ole voimis mihinkään enää :(
Ap
Itse olin pitkään masentunut ja lykkäsin ja lykkäsin ajan varaamista. Lopulta rohkaisin mieleni ja päätin muutama päivä etukäteen että (esim) keskiviikkona siiten soitan. Kun sen ajan sai varattua niin pelkästään se jo helpotti ja antoi toivoa. Onpahan yrittänyt sitten hakea tilanteesta ulospääsyä.
Itse sain masennuslääkityksen ja olen nyt käynyt yksityisessä terapiassa kolme vuotta. Ainut asia mikä kaduttaa on se, että miksi en hakenut apua aikaisemmin. Moni asia on selvinnyt matkan varrella.
Paljon voimia sinulle ja hae rohkeasti apua, se kannattaa!