Tissin vilauttaja linnan jatkoilla nolasit naiset
Ei helvata mikä typerys. Naisena ei voi muuta kuin hävetä.
Kommentit (303)
Mitähän Lush Finland tykkää PR Managerinsa puuhailuista?
Missä kohtaa tämä tapahtuu? Tulee nimittäin nyt uusintana.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa tämä tapahtuu? Tulee nimittäin nyt uusintana.
Madafakin darran aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä viestejä niin on ilmeistä, että rinnanpaljastaja saavutti-taa tavoitteensa.
Henkilökohtaisesti katsoin kyllä kuvan, mutta en koe tarvetta kiihottaa itseäni ja muita typerään raivoon tai vihaan tuollaisen pikku jutun takia.
Eli sulle on ihan ok, kun joku itsensäpaljastelijamies pomppaa sun eteen ja leväyttää takkinsa auki kun olet lenkillä tai vaikka työmatkalla?
Tuo oli nimittäin tasan sama asia.
Luulisi feministeiksi itseään väittävien ihmisten ymmärtävän, että s u k u e l i m i e n paljastelu itsenäisyyspäivänä on vastenmielisintä, mitä #metoon jälkeisenä aikana voi tehdä.
Eivät he aja tasa-arvoa. Jos ajaisivat, niin he eivät harjoittaisi noin räikeää s e ks u aal ista h äiri nt ää niin tilannetajuttomasti. Tuo oli vain vastenmielistä Säteeltä ja Sandralta, ja minä sentään pidin PTFU-blogista joskus!
Jos nuo kaksi eivät tajua olevansa ahdistavia, niin he ovat ihan samalla viivalla kuin limaisia puhuvat setämiehet ja muut yliseksuaaliset vähän ällöt tyypit. Vilauttelu ei ole ok meitä muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, typerää puolustaa aatettaan tuollaisessa tilanteessa, "jos mies olisi näyttänyt saman ei siitä olisi kukaan välittänyt nyyhnyyh". Kyllä muuten olisi, juhlissa pidetään vaatteet päällä, olit sitten nainen tai mies!
Voi sitä ulinan määrää, jos joku itsensäpaljastelija olisi läväyttänyt takkinsa auki tuolla lailla suorassa lähetyksessä.
TÄMÄ on tätä itsensä toteuttamista! Upea ele wt-ihmiseltä.
IHAN PERVOA!
Jep, väärä aika, väärä paikka, väärä liike.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä viestejä niin on ilmeistä, että rinnanpaljastaja saavutti-taa tavoitteensa.
Henkilökohtaisesti katsoin kyllä kuvan, mutta en koe tarvetta kiihottaa itseäni ja muita typerään raivoon tai vihaan tuollaisen pikku jutun takia.
Onki sinusta ihan pikku juttu ehkä pilata jonkun juhla. Miksi mennä paikalle pää ei kestä? Ottasi lääkkeensä ja pysyisi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi feministeiksi itseään väittävien ihmisten ymmärtävän, että s u k u e l i m i e n paljastelu itsenäisyyspäivänä on vastenmielisintä, mitä #metoon jälkeisenä aikana voi tehdä.
Eivät he aja tasa-arvoa. Jos ajaisivat, niin he eivät harjoittaisi noin räikeää s e ks u aal ista h äiri nt ää niin tilannetajuttomasti. Tuo oli vain vastenmielistä Säteeltä ja Sandralta, ja minä sentään pidin PTFU-blogista joskus!
Jos nuo kaksi eivät tajua olevansa ahdistavia, niin he ovat ihan samalla viivalla kuin limaisia puhuvat setämiehet ja muut yliseksuaaliset vähän ällöt tyypit. Vilauttelu ei ole ok meitä muita kohtaan.
Ovat jääneet ilman huomiota lapsena. Terapia auttaa!! Itsensäpaljastelu on pervoa. Kohta on vaginst esillä kirkoissa yms.
Eihän nuo ole muuta kuin pervoja! Tuskin edes feministejä.
Vähän kunnioitusta! Että hävettää toisen käytös linnanjuhlissa. Toivon, ettei ensivuonna heru kutsuja tuollaisille feministeille. Tai voiko heitä ees kutsua feministeiksi. Arvostan feministejä, jotka ajavat naisten ja miesten välisiä tasa-arvoja. Mitä tasa-arvoa tuo on, että vilautellaan kameralle tissejä?! Mua niin v*tuttaa suoraan sanottuna näiden toiminta ja toivon suuresti, että he tajuaisivat lopettaa.. Itse naisena kunnioitan omaa kehoani, pidän omasta kehostani ja koen, että rintani ja sukupuolielimeni on mulle ja meille kaikille henkilökohtaisia. Voin jakaa kehoni jokaisen kohdan oman kumppani kanssa ja kumppanini jakaa oman sukuelimensä minun kanssa :D Eikö se niin mene? Pidän pukeutua asiallisesti, sillä se tuo minulle itselleni sen arvokkaan olon. Ei ole tarvetta herutella muille ja hakea huomiota kun itsetunto on kunnossa. Erittäin väärä tilaisuus edes vilautella niitä tissejä. Hyi hemmetti.
Millaiset turvajärjestelyt tuolla juhlien jatkoilla oikein oli? Ei mahdu minun järkeeni että tuon tason juhliin voi noin vain kävellä sisään kuka tahansa. Toinen noista naisista kertoi Instagramissaan, että "päästiin sisään pelkällä pokalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako nyt kiusata vilauttajaa?
Huonosta käytöksestä saa mainita.
Rannalla voi vilauttaja mutta haluutko joku oikeesti nähdä tälläisissä juhlissa naisen paljaita tissejä
.tai miehen..ei kummankaan. Se on jo pelkästään epähygieenistä.
epähygieenistä?? :'DDD kui ihmees
Tämän takia feministit on naurettavia pellejä. Ei kukaan täysi järkinen tee tollaista.
Vierailija kirjoitti:
siis mitä siulle on puhuttu biologian tunnilla, ei rinnat ole sukuelimiä :DDD sukuelimet on siellä jalkojen välissä
Säälittäviä tyrkkyjä. Kato mua, kato mua! Rasittavat kersat jääneet huomiota vaille kersoina. Oliko tuo nyt jotenkin vallankumouksellista ja reteetä? Itse katsoin lähetystä ja aattelin, ai jaaha. Ei mitään muuta. N55
En mä kestä... :D Kun luin tästä jutusta tänään herättyäni, en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Ollaankohan päästy tällä tempulla uutisiin Suomen ulkopuolellakin, kyllähän ulkomailla muistettiin ja huomioitiin meidän itsenäisyyspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Aika ruma nainen oli tuo tissin heiluttaa. Olis ollu parempi jo nätimpi nainen
Ruman naisen tissit ei oo kiva silmille. Ruma nainen näyttää paremmalta kun nätti kolttu päällä.
Tälläisen kommenttien takia sellaista tehdään. Vastaisku tälle asenteella. Siihen aatteeleen yhdyn, mutta en tuohon toimintaan.
Eilen illalla oli moderointi täällä yllättävän lepsua. Olikohan palstan mode Linnan jatkoilla?