Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte, kun kolme sukulaista, joista yksi jätetään ulkopuolelle juhlista ym?

Vierailija
07.12.2019 |

En osaa sanoa mistä tämä lähtee, että näin toimitaan, mutta toistunut vuosia. Juhannus, itsenäisyyspäivä tai muu juhlapäivä, niin aina kaksi pariskuntaa kokoontuu samassa kaupungissa, jossa kaikki asumme, ja meidät jätetään ulkopuolelle.

Nyt on ymmärrys, ja voimavarat aivan lopussa. En jaksa enää olla siten, että tuo olisi mitenkään normaalia. Se ei ole, se on huonoa käytöstä, epänormaalia, kiusaamista, enkä halua olla mukana tälläisessä perheessä, joista kukaan ei hoksaa että voisikohan kaikki edes kutsua.

Itse en kehtaisi olla mukana tälläisessä että kutsun samasta kaupungista toisen sisarukseni, ja toisen perheen jätän täysin ulkopuolelle.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa, heistä te ette ole kivoja, eivätkä halua kuluttaa aikaansa seurassanne. Oliko jotain muuta epäselvää?

Vierailija
2/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tämä harha-ajatus elää, että jokainen pitää kutsua? Kai ap sentään itse vietät aikaasi vain sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdyt, jos olet kutsujana? Siis mikä niin hieno tilaisuus mikään mainitsemistasi on, ettei sen kokoonpanoa saisi valita ihan itse? Ja vaikka rippijuhliinkin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No daa, heistä te ette ole kivoja, eivätkä halua kuluttaa aikaansa seurassanne. Oliko jotain muuta epäselvää?

Tosi, tosi huonoa käytöstä ja epäkohteliasta ☹️👎

Vierailija
4/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tämä harha-ajatus elää, että jokainen pitää kutsua? Kai ap sentään itse vietät aikaasi vain sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdyt, jos olet kutsujana? Siis mikä niin hieno tilaisuus mikään mainitsemistasi on, ettei sen kokoonpanoa saisi valita ihan itse? Ja vaikka rippijuhliinkin saa.

Normaalissa perheessä kaikki kutsutaan. Tuntuisiki sinusta kivalta tämä menettely itseäsi kohtaan?

Vierailija
5/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt asiaa? Onko tapahtunut jotain, että he käyttäytyvät näin? Olen samaa mieltä siitä, että käytös on outoa.

Vierailija
6/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt asiaa? Onko tapahtunut jotain, että he käyttäytyvät näin? Olen samaa mieltä siitä, että käytös on outoa.

En ole koskaan kehdannut kysyä. Meille on kutsuttu aina kaikki.

Toki nämä henkilöt (aikuiset) ymmärtävät vuosi toisensa jälkeen näin toimiessaan, että ei tuo ole normaalia millään tavalla.

Emme ole mitään moukkia/ sotkijoita.

Vierailija
7/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole epäkohteliasta!!! Ihminen saa viettää aikaansa ihan kenen kanssa hän haluaa! Tosi törkeää suuttua siitä, ettei ilmeisesti ole hyvää seuraa toisille. Eihän tuo mikään sukutilaisuus selkeästikään ole. Itsekin tapaan vain niitä serkkuja, joiden kanssa viihdyn.

Vierailija
8/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalissa perheessä kaikki kutsutaan. Tuntuisiki sinusta kivalta tämä menettely itseäsi kohtaan?

Ei kuulu kutsua. Sellainen on sairasta. Ihmisten kuuluu viettää aikaa vain sellaisten kanssa, jotka ovat hyviä ystäviä, eri asia on joku sukujuhla tms. Jos itseäni ei kutsuttaisi, niin mitä sitten? Kai siihen jokin syy löytyisi, MINUSTA.

Vierailija
9/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sukulaisuus mihinkään velvoita. itse päinvastoin olen helpottunut ettei tarvitse enään mennä niihin. En ole mitään kiksejä niistä saanut vaan ne ovat olleet ahdistavaa pakkopullaa. 

Vierailija
10/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki nämä henkilöt (aikuiset) ymmärtävät vuosi toisensa jälkeen näin toimiessaan, että ei tuo ole normaalia millään tavalla.

Varmasti pitävät sitä ihan normaalina, ja sinua selkeästi tärähtäneenä, koska sellaiselta sinä vaikutatkin.

Vierailija
11/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole epäkohteliasta!!! Ihminen saa viettää aikaansa ihan kenen kanssa hän haluaa! Tosi törkeää suuttua siitä, ettei ilmeisesti ole hyvää seuraa toisille. Eihän tuo mikään sukutilaisuus selkeästikään ole. Itsekin tapaan vain niitä serkkuja, joiden kanssa viihdyn.

Tosi törkeää jättää toistuvasti perheestä 1/3 kutsumatta. Onneksi on toisen puolen perhe, jossa kaikki kutsutaan, eikä ole tälläistä kiusaamista.

Vierailija
12/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhden puoliso on vaan niin sietämätön, ettemme kutsu häntä. Siskoni on ihan superloukkaantunut tästä. Mutta ei, en ota kotiini äijää, jonka mielestä mieheni ei saisi olla Suomessa. Sisko voi tulla yksin, mutta mies ei tule. Ja koska muut sisarukseni ovat tehneet itsenäisesti saman päätöksen, ulkopuolellehan tuo jää.

Ja ennen kuin kukaan alkaa rasistisen paskansa, mieheni maksaa pelkästään veroja Suomeen enemmän kuin siskon puoliso tienaa.

Vierailija
13/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sukulaisuus mihinkään velvoita. itse päinvastoin olen helpottunut ettei tarvitse enään mennä niihin. En ole mitään kiksejä niistä saanut vaan ne ovat olleet ahdistavaa pakkopullaa. 

Ja siis eihän tuollainen kahden perheen tapaaminen ole mikään sukujuhla.

Vierailija
14/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tässä ketjussa Avn arvot. Huonokäytöksiset tulevat riehumaan että on jotenkin OK, että perheessä osa jätetään ulkopuolelle.

Onneksi meillä normaali perhe. ❤️ Ap on täysin oikeassa. Huonoa käytöstähän tuo on

Vierailija
15/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi törkeää jättää toistuvasti perheestä 1/3 kutsumatta. Onneksi on toisen puolen perhe, jossa kaikki kutsutaan, eikä ole tälläistä kiusaamista.

Eihän tuo ole mitään kiusaamista, vaan he ovat isoja, aikuisia ihmisiä, joilla on oikeus viettää juhlansa ihan niiden ihmisten seurassa, joiden kanssa viihtyvät. Miten kehtaatkin syyttää ihmisiä, joiden mielestä et itse selvästikään ole HEISTÄ mukavaa seuraa? Oikein kunnon narsisti. En ihmettele yhtään, etteivät halua tuollaista pätijää seuraansa.

Vierailija
16/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti pitävät sitä ihan normaalina, ja sinua selkeästi tärähtäneenä, koska sellaiselta sinä vaikutatkin.

Samat sanat

Vierailija
17/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa tässä ketjussa Avn arvot. Huonokäytöksiset tulevat riehumaan että on jotenkin OK, että perheessä osa jätetään ulkopuolelle.

Onneksi meillä normaali perhe. ❤️ Ap on täysin oikeassa. Huonoa käytöstähän tuo on

Ei tuollainen ole huonoa käytöstä. Sinä olet muita halveksiva ihminen, koska olet valmis syyttämään näitä muita, vaikka KUKAAN NORMAALI IHMINENei syrji sellaisia ihmisiä, joista pitää! Jos he eivät pidä aloittajasta, niin miksi ihmeessä tätä pitäisi ottaa mukaan? Se eiole mitään huonoa käytöstä, ainoa, ketä tässä on syytä epäillä huonokäytöksiseksi, on ap, koska hänen seuransa ei kelpaa.

Jos taas oikeasti olisi kyse siitä, että joku itse huonokäytöksinen syrjii aloittajaa, niin hänen valituksensahan olisi täysin turhaa. Miksi hän halusisi viettää aikaa huonokäytöksisten kanssa? Syy on siis aloittajassa.

Vierailija
18/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota kyselee ja miettii, jos ovat k-päitä ja haluavat olla keskenään, niin eivät ole seuraanne silloin ansainneetkaan.

Nauttikaa sen sijaan vapaudesta ja käyttäkää omaa aikaanne johonkin parempaan seuraan jota löytyy mm harrastusten kautta.

Vierailija
19/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tärähtänyt? Eihän kukaan syrji mukavia ihmisiä, joista pitää! :D

Vierailija
20/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäköön_tunkkinsa kirjoitti:

Mitä tuota kyselee ja miettii, jos ovat k-päitä ja haluavat olla keskenään, niin eivät ole seuraanne silloin ansainneetkaan.

Nauttikaa sen sijaan vapaudesta ja käyttäkää omaa aikaanne johonkin parempaan seuraan jota löytyy mm harrastusten kautta.

Kiitos sanoistasi! Onneksi on ihanat sisarukset toisella puolella, ja paljon omia ystäviä perheineen ❤️😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän