Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuoleman jälkeen tapahtuu?

Vierailija
06.12.2019 |

Mitä ajattelet että sinulle tapahtuu sen jälkeen kun kuolet?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Kaikki muuttaa atomeiksi.

Vierailija
2/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis mätänee ja palautuu luonnon kiertokulkuun.

Koska jumalaa ei ole niin siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan asiantuntemus on aina vakuuttava ja ehdoton.

Vierailija
4/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumis mätänee ja palautuu luonnon kiertokulkuun.

Koska jumalaa ei ole niin siinä kaikki.

Tämä. Eikä pelota tai ahdista yhtään. Niin se vain menee.

Vierailija
5/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu jatkaa matkaansa. Jos meillä on vielä opittavaa, saatamme syntyä uudestaan maan päälle tai ehkäpä johonkin toiseen ulottuvuuteen. Kun sielunkierto päättyy, sulaudumme siihen energialähteeseen, josta olemme alunperin alkuisin ja tämä on se ikuisen ekstaasin ja onnellisuuden olotila.

Vierailija
6/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pääseväni taivaaseen ja elämään jälleen yhteydessä lapseeni. Toivon myös, että sitten ymmärrän, miksi asiat ovat menneet niin kuin ovat menneet.

Vierailija
7/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu jatkaa matkaansa. Jos meillä on vielä opittavaa, saatamme syntyä uudestaan maan päälle tai ehkäpä johonkin toiseen ulottuvuuteen. Kun sielunkierto päättyy, sulaudumme siihen energialähteeseen, josta olemme alunperin alkuisin ja tämä on se ikuisen ekstaasin ja onnellisuuden olotila.

Tieteelle ja terveelle järjelle ihan uppo-outoa puuhaa tuollainen...

Vierailija
8/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta auto vie minut ruumishuoneelle ja parin viikon viiveellä minut tuhkataan. Joitakin vuosia lapset vielä tapaavat minut muistoissaan ja sitten katoan kokonaan ajan tuuliin.

Vierailija
9/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen elämä oottaa mua kristittyä. Oon jo miettinyt mitä teen ekat biljoonat vuodet.

Vierailija
10/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pääseväni taivaaseen, ja tapaavani Jeesuksen ja edesmenneet rakkaat, myös eläimet. 

Ennen uskoontuloa olin varma, että menen helvettiin.

Vierailija
11/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen uskoontuloa olin varma, että menen helvettiin.

Eikö se itse asiassa niin menekin, että vain kristityt pääsevät taivaaseen?

Vierailija
12/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilassa kuin ennen syntymääni. Eli en missään.

Vierailija
13/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me uudestisynnytään. Ens elämässä olen jo tosi korkealla eli pääsen ehä kuningattereksi, tai pankinjohtajaksi.

Vierailija
14/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me uudestisynnytään. Ens elämässä olen jo tosi korkealla eli pääsen ehä kuningattereksi, tai pankinjohtajaksi.

Me kristityt onneksi pääsemme taivaaseen. Tämä ihmiselämä ei ole niin hauskaa, että tänne haluaisi jäädä pidemmäksi aikaa kuin on pakko.

Vierailija
15/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan kaikki luodut ikuisuusolennot eli ihmiset ja enkelit jatkavat olemassaoloaan ikuisesti yksilöllisinä olentoina, joko Jumalan yhteydessä taivaassa tai sitten erillään Jumalasta helvetissä.

Vierailija
16/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan tiedä, enkä osaa oikein kuvitellakaan. Olen tavannut kaksi kuollutta läheistäni heidän kuolemansa jälkeen, joten kaipa sitä jotenkin jatkaa olemassaoloaan, en tiedä kuinka kauan. Toisen näistä kuolleista tapasin monta kertaa, yhdellä kerralla myös mieheni oli paikalla. Eli siinä mielessä en voi tuota perustella jonain harhana tai mielikuvituksen tuotteenakaan oikein. Se pisti kyllä todella miettimään. Toisaalta olen kiinnostuntu kaikenlaisista huuhaa-asioista ja käsistäni tulee ainakin jollain tavalla hoitavaa, jopa parantavaa energiaa. Jos pystyisin, haluaisin kokeilla tehdä sitä ihan työkseni, ainakin osittain. Tällä hetkellä vain harrastan sitä. Eli uskon kyllä, että on olemassa asioita, joista emme vielä vain tiedä. Olen ajatellut, että jonain päivänä kokeilen täällä palstalla jonkinlaista kaukoparannusjuttua. En ole kyllä koskaan tehnyt kaukoparannusta, mutta olisi mielenkiintoista kokeilla. 

Vierailija
17/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan tiedä, enkä osaa oikein kuvitellakaan. Olen tavannut kaksi kuollutta läheistäni heidän kuolemansa jälkeen, joten kaipa sitä jotenkin jatkaa olemassaoloaan, en tiedä kuinka kauan. Toisen näistä kuolleista tapasin monta kertaa, yhdellä kerralla myös mieheni oli paikalla. Eli siinä mielessä en voi tuota perustella jonain harhana tai mielikuvituksen tuotteenakaan oikein. Se pisti kyllä todella miettimään. Toisaalta olen kiinnostuntu kaikenlaisista huuhaa-asioista ja käsistäni tulee ainakin jollain tavalla hoitavaa, jopa parantavaa energiaa. Jos pystyisin, haluaisin kokeilla tehdä sitä ihan työkseni, ainakin osittain. Tällä hetkellä vain harrastan sitä. Eli uskon kyllä, että on olemassa asioita, joista emme vielä vain tiedä. Olen ajatellut, että jonain päivänä kokeilen täällä palstalla jonkinlaista kaukoparannusjuttua. En ole kyllä koskaan tehnyt kaukoparannusta, mutta olisi mielenkiintoista kokeilla. 

Raamatun mukaan kuolleiden kanssa ei pidä olla tekemisissä. Luultavasti kyseessä oli pahoista hengistä, jotka esiintyivät ovelasti muka kuolleina sukulaisinasi.

Vierailija
18/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkollisveron maksu päättyy. Jos siis olet vapaaehtoisesti maksanut.

Vierailija
19/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan kaikki luodut ikuisuusolennot eli ihmiset ja enkelit jatkavat olemassaoloaan ikuisesti yksilöllisinä olentoina, joko Jumalan yhteydessä taivaassa tai sitten erillään Jumalasta helvetissä.

Jessss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pääsen eroon teistä hihhuleista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
20/49 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan kuolleiden kanssa ei pidä olla tekemisissä. Luultavasti kyseessä oli pahoista hengistä, jotka esiintyivät ovelasti muka kuolleina sukulaisinasi.

Minkäs sille voi kun kuolleet ottavat yhteyttä, en minä heihin ottanut yhteyttä. Luultavasti sinulla ei ole tietoa tästä asiasta sen enempää kuin minullakaan. Raamattu on kokoelma ihan tavallsten ihmisten kirjoituksia. Ei niillä ole sen enempää painoarvoa kuin millään muillakaan kirjoituksilla. Jeesuksen opetukset kyllä olivat erinomaisen hyviä.