Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävän monella on sellainen harhakäsitys, että vain víhervassarit pössyttelevät, mutta totuus on, että...

Vierailija
06.12.2019 |

Kaikki eri ryhmät polttelevat sauhua. Tulee hieman epätodellinen olo aina kun luen jonkun muuten järkevän ihmisen kommentteja, mutta pilivi-keskusteluissa taannutaankin sitten ihan eri tasolle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen itse nähnyt ja muilta kuullut niin aivan kaikenlaiset ihmiset pössyttelee. 

Vierailija
2/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pössyttelijöitä. Mutta tiedän kokoomusta ja rkp:tä äänestäviä, jotka viihdekäyttävät kokaiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Urho Kaleva Kekkonen ihmetteli aikoinaan, miksi niin harmiton aine kuin kannabis kiellettiin. Kenties oli itse koettanut.

Vierailija
4/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Urho Kaleva Kekkonen ihmetteli aikoinaan, miksi niin harmiton aine kuin kannabis kiellettiin. Kenties oli itse koettanut.

Sanoi tarkalleen ettei tee kissan kipeää käyttäjälle. Moni muukin ihmettelee kieltoa.

Vierailija
5/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koville se näköjään ainakin joillekin kielto ottaa, kun siitä jaksetaan vähän väliä avauksia tehdä.

Minun puolesta voi säilyä kiellettynä ja edellyttää jatkuvia seuroja ja testausta kaikille. Seulatestin voin tehdä vaikka kerran päivässä töissä, jos joku sen tekee ja maksaa.

Vierailija
6/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koville se näköjään ainakin joillekin kielto ottaa, kun siitä jaksetaan vähän väliä avauksia tehdä.

Minun puolesta voi säilyä kiellettynä ja edellyttää jatkuvia seuroja ja testausta kaikille. Seulatestin voin tehdä vaikka kerran päivässä töissä, jos joku sen tekee ja maksaa.

Voin myönrää että älytön kielto vtuttaa. Oletko muissakin asioissa konrollifriikki?

Vierailija
7/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit käyttää varmaan vähemmän päihteitä kaiken kaikkiaan kuin muut ryhmät.

Vierailija
8/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi tarkalleen ettei tee kissan kipeää käyttäjälle. Moni muukin ihmettelee kieltoa.

Ettekö te tunne kannabiskiellon historiaa?

Vierailija
9/9 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tunne kannabiskiellon historiaa?

Kun alkoholin kieltolaki päättyi jenkeissä tuhansia liittovaltion agentteja uhkasi jäädä työttömiksi. Piti keksiä jotain uutta tekemistä. Siitä se sitten lähti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä