en halua pilata kroppaani lapsella ov
onko muita, jotka eivät halua odottaa ja synnyttää, koska se pilaa vartalon. Haluan miehen, jolla on valmiiksi lapsia ja mielellään jo vaippa- ja uhmaiän ohittaneita. Eipä tarvitse sitten valvoa öitäkään. Pidän kyllä kovasti lapsista ja ne ovat minulle tärkeämpiä kuin mikään muu.
Kommentit (22)
ei kai kukaan ajattele oikeasti noin pinnallisesti?
Käyhän se noinkin, siitä vaan yh-isiä ja leskimiehiä metsästämään ;)
Itse tosin sanoisin että kyllä ne vuodet kumminkin pilaa vartalon ja vaikka ne pikkutaaperot on raivostuttavia, niin on siinä vaan jotain että ne on mun geeniäni, ne on ottaneet ravinteensa ja rakennusaineensa MUSTA, MÄ jatkun noissa...;)
tästä selvempää provoa tuskin on. Huoh.
Eikä se vartalo siitä pilalle mene. Ei mulla ainakaan mennyt. Mutta sehän on ihan itsestä kiinni, miten itseään kohtelee.
lapsenlapsia kylässä.. Saa ainakin ihailla omaa hyvänä säilynyttä vartaloaan?
niin mulla oli ennen ekaa lasta samantyyppisiä ajatuksia...eli en ollut valmis luopuun täydellisestä vartalostani ym. Mutta onneks tuli järki päähän. Ja kroppa on ihan ok nytkin.
Että minä olen nyt, 38-vuotiaana ja neljättä lasta imettäessä kaikkein tyytyväisin vartalooni ikinä. Nuorena mulla oli olematon yläosa, aa-tissit jalihaksettomat luurankokädet, sekä asnakin 2 numeroa liian iso alaosa.
Ikä ja äitiydet on sopivasti muuttaneet mittasuhteita. Yläosaan on tullut lisää tavaraa, rinnat on söpöt ja terhakat B-kupit, reisistä ja takapuolesta on turhat rasvat imeytyneet äidinmaitoon. Kun vaan olis toi naama vielä nuoruuskunnossa niin olisin varsinainen kaunotar ;)
Tuo viimenen lause on ihan helmi : )))
Mitä sitten jos rinnoista tulee vähän roikkuvammat, mutta seksi on itselläni parantunut potenssiin 100.
Että tekee se raskaus ja synnytys positiivisiakin vaikutuksia kroppaan!
se kropan " menetys" on pieni hinta siitä onnesta minkä omista lapsista saa.. :) Itse olen kyllä kauniimpi ja itsevarmempi nainen kahden pienen lapsen jälkeen. Ylipainoa kertyi raskausaikana, mutta kilot sulivat imetyksen myötä. Raskausaika muutti suhtautumisen omaan vartaloon armollisemmaksi.
tosi hyvä provo. Ja mielestäni kyllä tuollaiseenkin mielipiteeseen on täysi oikeus.
Vierailija:
onko muita, jotka eivät halua odottaa ja synnyttää, koska se pilaa vartalon. Haluan miehen, jolla on valmiiksi lapsia ja mielellään jo vaippa- ja uhmaiän ohittaneita. Eipä tarvitse sitten valvoa öitäkään. Pidän kyllä kovasti lapsista ja ne ovat minulle tärkeämpiä kuin mikään muu.
kiitos meidän molempien puolesta! :)
t: ap ja sen pitkästynyt kaveri :)
Ei ne lapset, raskaus tai imetys kroppaa pilaa. Ihan itse omalla toiminnallaan sen voi pilata. Itselläni kaksi lasta ja kroppa sekä rinnat (2x vuoden imetyspätkä) yhtä kiinteässä kunnossa kuin ennen lapsia. Ja itseasiassa paljon kiinteämmässä kuin useimmilla synnyttämättömillä.
ei tartte sitten jälkeen päin harmitella.....
Pakkohan niitä lapsia ei ole kaikkien tehdä....
Sain muutaman kilon lisää painoa ja vähän muotojakin. Aina olen ollut sellainen ruipelo ja painoa ei vaan kertynyt millään, vaikka kuinka yritti syödä. Raskaus toi toi tullessaan ne kilot ja onneksi ei kaikki edes lähtenyt synnytyksen jälkeen. Nyt olen kroppaani paljon tyytyväisempi kuin ennen. Ja vieläkin voisin ottaa pari kiloa lisää. Lasta en kuitenkaan rupea sen takia vääntämään.
vanhainkodissa harmita onko lapsia vai ei... se kun on siinä vaiheessa jo ihan sama kun niitä ei enää tunne, eikä muista ..... jotain outoo porukkaa käy vaan kylässä...
aika harvoin kuulee että raskaudet korjasivat / kaunistivat vartalon!!!
Mutta AV:lla sekin on mahdollista..
lanen ratkaisu? Eihän sitä nyt kukaan tahdo kroppaansa pilata hyh!
joka ei tehnyt lapsia siksi, kun hänellä oli nuorena niin jumalainen vartalo. Nyt reilut 50-vuotiaana hänellä ei ole edelleenkään omia lapsia, mutta niin on vain iho ryppyyntynyt ja ne -ah, niin ihanaiset rinnat - rupsahtaneet. Läskiä ei ole, mutta ei ole elämäniloakaan.
Mitään muutakaan merkkejä siitä, että kroppa olisi mennyt pilalle lapsista. Monet ovat ihmetelleet, että ei voi olla totta että kaksi lastakin tehty ja vartalo on tuollainen timmi. Niinkin voi käydä.