Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en halua pilata kroppaani lapsella ov

Vierailija
06.06.2006 |

onko muita, jotka eivät halua odottaa ja synnyttää, koska se pilaa vartalon. Haluan miehen, jolla on valmiiksi lapsia ja mielellään jo vaippa- ja uhmaiän ohittaneita. Eipä tarvitse sitten valvoa öitäkään. Pidän kyllä kovasti lapsista ja ne ovat minulle tärkeämpiä kuin mikään muu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeesti. Mä sain viime vuonna lapsen ja koin raskauden erittäin negatiivisena. Eli en ollut oma itseni. Vihasin pullistunutta mahaa, älyttömän kokoisia rintoja. Oli huono olla, läski olo.

Nyt meillä on siis jälleen kerran ehkäisy pettänyt ja olen toista kertaa raskaana. Vielä ei näy kunnolla, mutta pelkään, että tästäkin raskaudesta olee mun via dolorosa. Voi olla, että siirrän ne negatiiviset tunteet sitten myös lapseen.

Mies tukee tietenkin, muttei se valitettavasti voi tuntea niinkuin mä.

Vierailija
22/22 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko tarkoitus provosoida tai herättää ärsyynnystä, tietysti niin sitten käy kun noin kirjoittaa. Mutta miksei näin oikeasti voisi ajatella, eiköhän niitä eronneita isiä ole pilvin pimein, ja äitipuolille tilausta?

Mitä mieltä kriitikot sitten olette ihmisistä, jotka sanovat, etteivät halua omia lapsia, mutta ovat mielellään lasten seurana esim kummeina? Hirveää...? Pinnallista...? Oikea tunteva ihminen haluaa kärsiä kaikki vaikeudet...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla