Minkä ikäisenä tuntemasi alkoholin suurkuluttaja kuoli?
Kommentit (194)
60-vuotiaana. Paljon oli vaikeita oheissairauksia alkoholismin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse alkoholi tappaa hitaasti mutta altistaa onnettomuuksille missä juoppo menehtyy. Sammuu ja tukehtuu oksennukseen tai kaatuu ja lyö päänsä.
Alkoholi tappaa myös nopeasti, koska joka vuosi lukuisia ihmisiä kuolee sen yliannostukseen.
Eikös ne Tallinnan laivankin kaksi nuorta vainajaa kuolleet alkoholin vuoksi. Myrkytys ja/tai tukehtuminen oksennukseen.
58 v nainen, sisuskalut pettivät.
Ehti täyttää 50, mutta ei enää 51 v.
Piti työhuoneen kaapissa viskipulloa. Tupakka-askeja piti olla työpaikalla joka puolella, autossa omansa ja eri takkien taskuissa. Siihen aikaan sai polttaa omassa työhuoneessaan.
Ohitusleikkaus oli jo tehty sydämeen. Mutta ei sitten kestänyt pitkään.
Kuoli kotonaan rauhallisesti.
olen 45v alkoholin suurkuluttaja,ja kuolisin mieluusti vaikka tänään jo....
47v mies, keuhkokuume, eikä mennyt lääkäriin.
Suunnilleen kolmekymppisenä sisuskalujen pettämiseen. Toinen nuorena mennyt hukkui kännisellä uintireissulla kaksvitosena.
43. Alkoholipsykoosin jälkeisessä masennustilassa tappoi itsensä.
Yksi kuoli krapulaan(korjaussarjakassi vierellään) 74- vuotiaana.
Toinen 60- vuotiaana äkilliseen sydänpysähdykseen.
Kolmas haimasyöpään n. 50- vuotiaana.
Yksi liikenneonnettomuudessa parikymppisenä.
Alkoholi on mahtava huume ihmisten orjuuttamiseen laillisesti ja omaisuuksien ryöstöön.
71-vuotiaana kuoli keuhkokuumeeseen. Oli saanut Alzheimer-diagnoosin muutamaa vuotta aiemmin ja silloin juominen jäi vähemmälle (oikeasti unohtui).
76-vuotiaana. Vaskulaarinen dementia ja siitä seurannut keuhkokuume.
56v. Maksa petti ja elimistö hukkui kirjaimellisesti omaan paskaansa.
Naapuri 57 v. Kuolinsyystä ei tarkempaa tietoa.
Itse alkoholi tappaa hitaasti mutta altistaa onnettomuuksille missä juoppo menehtyy. Sammuu ja tukehtuu oksennukseen tai kaatuu ja lyö päänsä.