Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni haluaa ruskeasilmäisen lapsen?

Vierailija
06.06.2006 |

Ruskeasilmäisiä on maailma pullollaan, sen sijaan sinisiä (siis todella " oikeita" sinisiä silmiä) on harvalla. Mieluummin minä haluaisin lapselleni kirkkaansiniset silmät. Usein vielä kun suomalaisten ruskeat silmät jotka niin toivottuja on, ovat sellaisia hailakanruskeita.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskontytöllä on tosi vaalea iho ja hiukset ja sellaiset syvät, suklaanruskeat silmät, ja minusta yhdistelmä on hätkähdyttävä ja kaunis, vaikka kuinka olisi maailma pullollaan ruskeasilmäisiä.

Itse olen iloinen, että meidän lapsella on kirkkaansiniset silmät, mutta syy on se, että ne ovat samanlaiset kun mun rakkaan mieheni silmät, joita puolestaan rakastan yli kaiken... :)

Vierailija
2/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on kolme ruskeasilmäistä lasta ja aina jokapaikassa niitä kehutaan. Neuvolassa, kaupassa ym. kuulee aina kommentteja " voi miten ruskeat silmät " , " voi mitkä suklaasilmät " ... yms. yms. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tästähän oli jo joku " tieteellinen veikkaus" että aidot blondit häviävät kokonaan tulevaisuudessa. (Meni Aatun suunnitelmat vähän pieleen)

Vierailija
4/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla osalla siniset,osalla vihertävät.

Vierailija
5/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmönen outo yhdistelmä et muuten todella vaalee ja ruskeet silmät. Sitä on moni ihmetelly. Lapselle tulee tod näk siniset tai ruskeet silmät, aivan sama kummat - ei ole ollut mitenkään tärkeä tekijä tässä vaiheessa. Kunhan on silmät päässä joissa näkö olis edes suht koht hyvä.

Vierailija
6/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meidän lapset onkin sinisilmäisiä ja hyvä niin. :)

Vierailija
7/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat saa veteliksi!

Vierailija
8/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän jään/kirkkaansinisistä silmistä eniten. Itselläni tylsät siniharmaat.

Vierailija
9/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisissä ja vihreissä silmissä valo ja värit " leikkivät" ihan eri lailla. Myös sinisilmäiset naiset saavat meikillä silmät ikäänkuin loistamaan. ruskeat näyttää aina ihan samoilta napeilta vain. Täm on minun ja mieheni molempien mielipide aina ollut.

Vierailija
10/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan ihan valkoisia valkotukkaisia ruskeasilmäisiä paljon.

Vierailija
11/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta syytä. Esikoinen on ihan niin kuin minä: siniset silmät, vaalea, helposti palava iho ja punertava tukka. Olisi ihan tasapuolisuuden nimissä kiva jos tämä kakkonen näyttäisi vähän enenmmän isältään tai siis että näyttäisi edes vähän isältään. Esikoisesta kun ei voi hyvällä tahdollakaan löytää mitään isyyden paljastavaa piirrettä ulkonäössä... Että lapsella olisi jokin näistä ominaisuuksista: ruskeat (todella syvän ruskeat, ei mitkään hailakat) silmät, tumma tukka, vähän tummempi iho, vähän voimakkaammat piirteet... Niin ja siis mieheni on siis ihan suomalainen.

Vierailija
12/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, toiset läskista ja toiset hoikista. Eihän maailma muuten lisääntyisi.

Vierailija
13/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei jalat alta, niinkuin joku sanoi ;-)

Ja nyt ruskeasilmäiset lapsemme on tosi suloisia, saavat kehuja monilta ...

Mieheni sanoi että oli pienenä luullut ettei sinisillä silmillä voi nähdä edes. Kun ei ole mitään VÄRIÄ ;-))

Vierailija
14/14 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset taasen sellaiset hainsilmät, kylmät ja kovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä