25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, harvoin tulee "maattua".
Olen se ksissä aktiivinen ja harrastan sitä vaikka missä asennoissa. Partnerilukumääräkin on _huomattavasti_ tuota suurempi. Kumppaneiden joukosta löytyy ulkomaalaisiakin, tokihan ruotsalaiset ulkomaalaisiksi lasketaan?
Nyttemin olen vakiintunut, mutta ai että olen kokemukseni ansiosta taivaanlahja puolisolleni! Harmi, että joudut jäämään tällaisesta osattomaksi ap, mutta kaikki miehet eivät voi saada se ksissä taitavaa naista tai ylipäätään naista :(
No jaa, omien kokemusten mukaan ne naiset, jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa ovat huomattavasti parempia sängyssä, mitä ne joilla oli runsaasti irtosuhteita.
Kuten huomaat kokemus antaa perspektiiviä. Mitä kokeneempi, sen paremmin voi tehdä analyysejä. Mutta jos sinulla on kokemusta vain suomalaisista naisista ZX ei se kerro kaikkea. Ja itse en harrasta irtosuhteita, vaan olen seurustellut miesten kanssa. Joskus pidempään, joskus lyhyempään. Monella lomaromanssi päätyy avioliittoon. Minulla ei, vaikka se jatkuikin myös loman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaha voivoi tuliko paha mieli Ap? Mitä jos muuttaisit takaisin sinne huntumaahan mistä ajatusmaailmasi mukaan tulitkin :'D
Minä olen käynyt useasti Iranissa. Ja kyllä siellä paikalliset neitoset ovat kovin mielissään kun saavat vähän herkutella kunnon seksillä. Huntuun on ehkä sitten pyyhitty mällejä. Ei naiset siellä mitenkään erilaisia ole. Enemmänkin päinvastoin. Mutta ihania he ovat sekä siellä että täällä.
Se on vanha totuus että mitä enemmän naisia rajoittava kulttuuri on kyseessä, niin sitä suurempi halu naisilla on rikkoa normeja (=panna) vieraiden kulttuurien miesten kanssa.
Oikea totuus on se, että mitä enemmän naisille iskostetaan miehen mallin muistuttavan ulkomaista miestä, sitä enemmän he sellaista haluavat. Tämä näkyy myös siitä miksi nainen rakastaa koiraansa enemmän kuin miestänsä: koira ei osaa puhua, eli ei ole tunnekieltä. Mies osaa. Sama pätee ulkomaalaisiin: nainen ei osaa tulkita miehen tunnekieltä, koska tunnekieli on ainoastaan äidinkieli. Suhde on siis pelkkä pano-hyötysuhde.
Ovatko siis kaikki suomalais/ulkomaalaisauhteet hyötysuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Miten te oikein tilastoitte panonne? Etenkin miljoonan mulkun Reetat?
Excel, tai ruutuvihko? Lisäksi jokin ominaisuusluettelo? Koko ja kestävyys, sekä kohteliaisuus.
"Miljoonan mulkun Reetat" :D hauska.
En ma niita ole tilastoinutkaan, arvio on sadan ja kahdensadan valilla eli toi miljoonapilkki ei ihan kuitenkaan sentas.
Kyllahan ne muistaa tietysti. Mulla on ollu kai siita hyva tuuri etta ovat olleet ihan "aitoja", lampimia kohtaamisia lahes kaikki (jotain nuoruuden koomakannipanoja lukuunottamatta) etta onhan siina ehditty tutustua ja nauraa ja jotain jakaakin toisen kanssa (siis muuta kuin elinta :D).
Jotkut naista ovat notkuneet mukana useammankin kuukauden, toiset jaaneet vain parin kerran tuttavuuksiksi. 25 ikavuoden jalkeen mulla ei ole ollut yhtaan puhdasta yhden yon juttua/kannipanoa enaa. (Olen 44)
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet = 25-35v?
Kertoiko se tutkimus (johon ei ilmaantunut linkkiä), monenko naisen kanssa samanikäiset miehet ovat maanneet?
Kymmenen% on pannut 100-150
lopuilla 0-1
mutta sama keskiarvo!
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo parikymppisenä maannut varmaan 50 miehen kanssa, seassa useita ulkomaalaisia ja monesta maanosastakin. Nykyiselle avomiehelleni kyllä sanoin, että on ollut vain pari poikaystävää ennen häntä.
Ma olen sanonut samoin enka ole edes oikeastaan valehdellut. Poikaystavia on ollut alle kymmenen, ja han kysyi vain poikaystavien maaraa. En sitten lahtenyt korjaamaan, etta seksikumppanien maara on paljon suurempi...
Sama täällä, N36 oon ollu kyllä miesten kanssa kymmenittäin vuosien varrella, mutta sitten vaihdoin kaupunkia ja nykyiselle ihanalle miehelleni olen kertonut vain niistä parista poikkiksesta, joiden kanssa olen oikeasti spidempään eurustellut. Välillä toki käyn vieläkin vanhassa kotikaupungissa verestelemässä muistoja, "tapaamassa lapsuudenkaveria".
0/5
Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.
Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ollut ateistinen seksuaalimoraalittomuus hyvä juttu?
Ei minustakaan.
Mitä sinäkin uskovaislarppaaja täällä moraalittomalla palstalla teet, mene vaikka rukoilemaan meidän syntisten puolesta. Ai niin joo, muiden tuomitseminenhan on kaltaisillesi hauskempaa kuin omaan uskonelämään keskittyminen.
Täällä myös uskova ja menen rukoilemaan kun rukousta pyydät. Mutta missä kohti tuo ihminen väitti olevansa synnitön, jolle vastasit. Kai sitä kommentoida saa. Ei sitä voi kiistää että nykyaika pitää seksihurjasteluja hyvänä. Kai sen nyt ymmärtää että joka asialla on lieveilmiöitä ja seurauksia mitä sitten yksilö tai kollektiivisesti valitsemme tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä onkin että tätä aihetta sivuavat ketjut kasvavat aina älyttömiin mittasuhteisiin. Sivutolkulla naiset vimmaisesti puolustelemassa huoruluuttaan. Jeesus sentään. Taitaa se jokin kalikka sittenkin kalahtaa, sillä jos naisille ei olisi mitään väliä mitä mieltä heidän hurjasteluistaan ollaan, ei heillä olisi tarvetta harjoittaa vimmaista siilipuolustusta. En jaksa lakata hämmästelemästä tätä ilimiötä.
Ja jos me naiset emme vastaisi mitään, niin tulkitsisit sen niin, että yritämme vaieta asian kuoliaaksi.
Ei täällä kukaan mitään puolustele, toteaa vain asiat niin kuin ne on. Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mitä ventovieras palstalainen ajattelee minun seksikumppaneideni määrästä?
En edes huolisi miestä, joka ei kestä menneisyyttäni, varsinkaan seksin saralla. Jokainen suhde on minun ja sen hetkisen tyypin välinen. Se ei kuulu muille, edes sille tulevalle miesystävälle. En usko, että arvoni kohtaisi ahdasmielisen miehen kanssa missään muussakaan asiassa. Ja olen oppinut tähän iän myötä. 20 v odotin sitä prinssiä neitsyenä. Oli hankala käydä bailaamassa kun vonkaajia, joilla ei ollut prinssin elkeitäkään, oli joka paikassa. Sitten eräs italialainen opetti minut seksin saloihin ja siitä asti olen siitä nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaha voivoi tuliko paha mieli Ap? Mitä jos muuttaisit takaisin sinne huntumaahan mistä ajatusmaailmasi mukaan tulitkin :'D
Minä olen käynyt useasti Iranissa. Ja kyllä siellä paikalliset neitoset ovat kovin mielissään kun saavat vähän herkutella kunnon seksillä. Huntuun on ehkä sitten pyyhitty mällejä. Ei naiset siellä mitenkään erilaisia ole. Enemmänkin päinvastoin. Mutta ihania he ovat sekä siellä että täällä.
Se on vanha totuus että mitä enemmän naisia rajoittava kulttuuri on kyseessä, niin sitä suurempi halu naisilla on rikkoa normeja (=panna) vieraiden kulttuurien miesten kanssa.
Oikea totuus on se, että mitä enemmän naisille iskostetaan miehen mallin muistuttavan ulkomaista miestä, sitä enemmän he sellaista haluavat. Tämä näkyy myös siitä miksi nainen rakastaa koiraansa enemmän kuin miestänsä: koira ei osaa puhua, eli ei ole tunnekieltä. Mies osaa. Sama pätee ulkomaalaisiin: nainen ei osaa tulkita miehen tunnekieltä, koska tunnekieli on ainoastaan äidinkieli. Suhde on siis pelkkä pano-hyötysuhde.
Ovatko siis kaikki suomalais/ulkomaalaisauhteet hyötysuhteita?
Todennäköisesti. Tunnekieli on äidinkieli ja jos sitä ei ole, ei voi keskustella tunteista. Tähän perustuu se miksi naisia ja miksei miehiäkin on niin helppo vedättää.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Excel, tai ruutuvihko? Lisäksi jokin ominaisuusluettelo? Koko ja kestävyys, sekä kohteliaisuus.
En ma niita ole tilastoinutkaan, arvio on sadan ja kahdensadan valilla eli toi miljoonapilkki ei ihan kuitenkaan sentas.
Kyllahan ne muistaa tietysti. Mulla on ollu kai siita hyva tuuri etta ovat olleet ihan "aitoja", lampimia kohtaamisia lahes kaikki (jotain nuoruuden koomakannipanoja lukuunottamatta) etta onhan siina ehditty tutustua ja nauraa ja jotain jakaakin toisen kanssa (siis muuta kuin elinta :D).
Jotkut naista ovat notkuneet mukana useammankin kuukauden, toiset jaaneet vain parin kerran tuttavuuksiksi. 25 ikavuoden jalkeen mulla ei ole ollut yhtaan puhdasta yhden yon juttua/kannipanoa enaa. (Olen 44)
Kertoisitko että missä ihmeessä olet noita lämpimiä kohtaamisia kokenut noinkin paljon? Oletko niitä tyyppejä jotka kohtaavat kauppareissulla jonkun tyypin ja siitä sitten kämpille panemaan ja siitä alkaa muutaman kuukauden suhde, vai miten?
Lopetin laskemisen kun meni 100 rikki joskus 20 vuotta sitten.
Kyllähän nuita kertyy reissutöissä, kun aina jää aikaa illalla ja yöllä.
Käyn noin 20 reissua per vuosi , ja vähissä reissut jolloin en testaa jotain naista.
nyt olen 44v ja naimisissa 16 vuotta.
Muistelen, että kivikaudella vain joka 17. mies pääsi lisääntymään. (Tämä taisi olla jossain hyvät & huonot uutiset -tyylisessä ohjelmassa.) Koska silloin ehkäisy oli mitä oli, paljoa tuon suurempi joukko tuskin pääsi edes naisen makuun. Että siihen verrattuna tämä nykytilanne ei ole vielä polarisoitunutta nähnytkään.
"Seksikumppanien määrä ei tee ketään huonommaksi parisuhdemielessä"
No katsotaanpa tutkittua tietoa:
https://i.redd.it/hkptlgvm32uz.jpg
Miksi on yllättävää että ihminen joka nauttii vaihtuvista seksikumppaneista, on pienemmällä todennäköisyydellä tyytyväinen yksiavioisuuteen?
Eikä tätä muuta se jos palstamamma X kertoo kuinka seksikumppaneita on ollut 120 ja nyt ollaan onnellisessa parisuhteessa. No mikäpä parisuhde ei olisi juuri sillä hetkellä onnellinen? Aika usein se nykyinen parisuhde ei ole ensimmäinen, eikä tule jäämään viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ollut ateistinen seksuaalimoraalittomuus hyvä juttu?
Ei minustakaan.
Mitä sinäkin uskovaislarppaaja täällä moraalittomalla palstalla teet, mene vaikka rukoilemaan meidän syntisten puolesta. Ai niin joo, muiden tuomitseminenhan on kaltaisillesi hauskempaa kuin omaan uskonelämään keskittyminen.
Täällä myös uskova ja menen rukoilemaan kun rukousta pyydät. Mutta missä kohti tuo ihminen väitti olevansa synnitön, jolle vastasit. Kai sitä kommentoida saa. Ei sitä voi kiistää että nykyaika pitää seksihurjasteluja hyvänä. Kai sen nyt ymmärtää että joka asialla on lieveilmiöitä ja seurauksia mitä sitten yksilö tai kollektiivisesti valitsemme tehdä.
Ja en tosiaan osaa sanoa ovatko vaikka sitten viktoriaanisella ajalla olleet onnellisempia suhteissaan. Ja onko mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.
Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista.
N35
Talla lauseella paljastat, etta oletat, etta jokaisen ultimate goal on hankkia se parisuhde. :) Ja nainhan ei aina ole.
Vierailija kirjoitti:
N35
Ensinnäkään kukaan ei liene täällä kehuskellut. Toiseksi, meitä on täällä monen ikäisiä. Minä ole kohta kuusikymppinen, takana yli 40 vuotta seksuaalisesti aktiivista elämää, niistä yhteen laskettuna yli 20 vuotta sinkkuna/lyhyissä (max parin vuoden) suhteissa. Kyllä siinä kumppaneita kertyy, jos/kun ei kuitenkaan halua olla ilman seksiä siihen saakka, että löytyy sellainen parisuhde, johon voi sitoutua vakavissaan. Nyt sellaisessa olen ja toivottavasti nykyinen puolisoni on viimeinen seksikumppanini.
Vierailija kirjoitti:
N35
Näin se menee naisilla. Jostain kumman syystä näistä "voimaantuneista" naisista tulee +40v iässä usein frigidejä. Kait se nuoruuden elämä ei ollutkaan loppukädessä niin mukavaa.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko että missä ihmeessä olet noita lämpimiä kohtaamisia kokenut noinkin paljon? Oletko niitä tyyppejä jotka kohtaavat kauppareissulla jonkun tyypin ja siitä sitten kämpille panemaan ja siitä alkaa muutaman kuukauden suhde, vai miten?
Ma olen ollut vahan semmoinen "hippireissaaja" ja haahuillut siella sun taalla ympari maailmaa, asunutkin eri maissa. Jotenkin sita sitten aina jonkun loysi jonka kanssa oli siina hetkessa ja siina todellisuudessa kivaa. :)
Olet oikeassa. Ihmiseen tutustuminen vie vuosikymmeniä. Sitä voi verrata asiantuntijuuteen: mitä pidempään nysväät yhden ja saman asian parissa, sitä enemmän tiedät asiasta.
- Eri