Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
1021/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei vaikuta kovinkaan isolta määrältä. jos esimerkiksi joku 35-vuotias on aloittanut parikymppisenä seksin harraatamisen, niin tuo tekisi vuotta kohten suunnilleen yhden miehen

Tahti ei olisi kova. Ihmetystä herättää vain se, miksi tuo 35v on vielä sinkku? Ehkä olen liian vanha, mutta omassa laajassa tuttavapiirissä 98% oli tuossa iässä vakaasti perheellisiä jo. 

Onko pariutuminen oikeasti niin paljon vaikeampaa nykyisin? Olettaen että edelleen kuitenkin suurin osa haluaa vakituiseen parisuhteeseen.

N49

Tuo on virheellinen oletus, koska suuri osa ei tahdo enää vakituista parisuhdetta.

Näin minäkin ajattelen. Itselläni kävi mielessä, että olisi mukavaa ja paljon gelpompaa jos olisi tässä toinen, joka maksaisi osan asumiskuluista. Ei ole pokkaa pariutua pelkästään sen takia.

Vierailija
1022/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Mites se Irwinkin lauloi... 

Jos hän isäänsä tulee vain varttuessaan

Tulee oikea missien missi

Silti nurkissa jätkät ei hiippailekaan

Tulen estämään sen, se on vissi

Minä nuorena hiivin noilla öisillä teillä

Mutta pojat, se ei onnistu meillä

Refrain

Olen naisia palvonut, kiellä ees en

Mutta nyt tuli oikeaa kultaa

Vaikka kaikkea tehty on, myönnän mä sen

Että tää oli suoritus multa

Vaikka nuorena hiivin itse öisillä teillä

Silti pojat, se ei onnistu meillä

Refrain

Mitkään irwinit häntä ei vietellä saa

Minä tunnen nuo saakelin retkut

Siksi ohjeet hän painaa saa korvansa taa

Tiedän jätkien koukut ja metkut

Itse nuorena kuljin noilla hurmurin teillä

Siksi pojat, se ei onnistu meillä

Voit siteerata Irwiniä niin paljon kuin haluat. Syntyvyys on laskussa, veloja määrä kasvussa. Ei haluta enää synnyttää niitä missejä, koska tiedossa on, että "kaikkea on tehty".

Eikä tuo suoritus ole edes miesten kuin sen säälittävän painepurkauksen verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1023/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku.mma.tkaan e.ivät ole mu.uttuneet lainkaan, ei naiset, eikä miehet. Kys.e on täysin siitä, mitä voi tehdä ilman seurauksia. Samat .ihmiset jotka nyt ovat niin va.pautuneita, ovat toisi.na aikoina otta.massa hengil.tä avior.ikkojia.

Minä olen konserv.atiivinen vain teihin ver.rattuna, ja toisina aikoina olisin se joka tuomitaan liiasta vapaami.elisyydestä. Pohjoiskoreasta on taatusti nististetty kaik.ki sell.aiset ihmiset jotka ovat niin kuin minä, mutta siellä lienee a.ika paljon edelleen sellaisia ihmisiä kuin te.

Punnus on nyt heilahtanut  sinne hedo.nistiseen äärias.entoon ja kohta se singa.htaa taas toiseen asentoon.

Yhden teorian mukaan ho.mose.ksuaal..ienkin asema on hyvä vain siksi, koska te suuri massa haluatte nyt elää hedonistisesti, mutta auta armias k.un te ette enää halua elää hedoni.tisesti, niin yhtäkkiä kaikki muu kuin h..eteros.eksi .onkin taas kuo.lemans.yntiä. Ja sitten minun kaltaiseni vähem.mistöt saavat puolustella h.omos.ek..uaalien oikeuksia, että "keneltä s.e on pois".

Te olette ongelma, te kuljette laidasta laitaan. Kun taas vas.tarannan kiiskit ovat jota kuinkin paikallaan. Puri.taaniset ajat ovat liian puritaa.nisia, hedonistiset ajat liian hedonistisia. Sama näissä poliittisissa puolu.eissa, jotka menevät liian pit.källe. Te hän niissä olette. Minä olen yhtä kaukana kaikista äärilaidoista.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

1024/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Mites se Irwinkin lauloi... 

Jos hän isäänsä tulee vain varttuessaan

Tulee oikea missien missi

Silti nurkissa jätkät ei hiippailekaan

Tulen estämään sen, se on vissi

Minä nuorena hiivin noilla öisillä teillä

Mutta pojat, se ei onnistu meillä

Refrain

Olen naisia palvonut, kiellä ees en

Mutta nyt tuli oikeaa kultaa

Vaikka kaikkea tehty on, myönnän mä sen

Että tää oli suoritus multa

Vaikka nuorena hiivin itse öisillä teillä

Silti pojat, se ei onnistu meillä

Refrain

Mitkään irwinit häntä ei vietellä saa

Minä tunnen nuo saakelin retkut

Siksi ohjeet hän painaa saa korvansa taa

Tiedän jätkien koukut ja metkut

Itse nuorena kuljin noilla hurmurin teillä

Siksi pojat, se ei onnistu meillä

Voit siteerata Irwiniä niin paljon kuin haluat. Syntyvyys on laskussa, veloja määrä kasvussa. Ei haluta enää synnyttää niitä missejä, koska tiedossa on, että "kaikkea on tehty".

Eikä tuo suoritus ole edes miesten kuin sen säälittävän painepurkauksen verran.

Syntyvyyden lasku on ihan hyvä asia, kukaan ei vain halua, että se osuu omaan maakuntaan.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
1025/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut yhden naisen kanssa ja sekin päättyi siihen kun nainen halusi liittyä kullikaruselliin.

M26

Vierailija
1026/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla sellainen ryssätrollien demoralisointi-ketju?

Vierailija
1027/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Naisten pitää itse soimata mieshoroja, mutta kun eivät yleensä pysty siihen, koska mieshorot kiinnostavat heitä eniten seksuaalisesti. Ei ole miesten tehtävä soimata mieshoroja, eikä mahdollisuuskaan. Mieshorot vain yritetään pitää kaukana itselle läheisistä naisista.

Miksi pitäisi? Miksi ylipäänsä kenenkään pitäisi soimata toisia ihmisiä heidän yksityiselämänsä suhteen? Siveyden sipulit etsiköön rauhassa neitsyitä ja mies- ja naishorot seikkailkoon keskenään. Antakaa muiden elää omaa elämäänsä ja keskittykää tekin omaanne.

Tätä mieltä minäkin olen, mutta onhan se totta, että vain yhtä elämäntapaa meille mainostetaan. Ja siveyttä suorastaan arvostellaan.

Olishan se hyvä jos molemmille löytyis omat ihmisryhmänsä.

Sulla on asennevamma.

On mahdollista valita oma elämäntapansa. Mutta pitäisi kyetä hyväksymään se, etteivät kaikki valitse samalla tavalla. Tämä asetelma kelpaa naisille, muttei miehille. Miehet haluavat säilyttää vapaamman seksuaalikäyttäytymisen itsellään. Silloin suurin osa naisista eläisi elämänsä kuten miehet haluavat, ja seksiseikkailujen jälkeen se siveämpi nainen olisi helpommin löydettävissä ja otettavissa. Jos molemmat voivat valita, osa miehistä joutuu sen ongelman eteen, etteivät siveämmät naiset halua irtosuhteillutta miestä, ja noita siveitä naisia on aiempaa harvemmassa. eri

Vierailija
1028/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Ku.mma.tkaan e.ivät ole mu.uttuneet lainkaan, ei naiset, eikä miehet. Kys.e on täysin siitä, mitä voi tehdä ilman seurauksia. Samat .ihmiset jotka nyt ovat niin va.pautuneita, ovat toisi.na aikoina otta.massa hengil.tä avior.ikkojia.

Minä olen konserv.atiivinen vain teihin ver.rattuna, ja toisina aikoina olisin se joka tuomitaan liiasta vapaami.elisyydestä. Pohjoiskoreasta on taatusti nististetty kaik.ki sell.aiset ihmiset jotka ovat niin kuin minä, mutta siellä lienee a.ika paljon edelleen sellaisia ihmisiä kuin te.

Punnus on nyt heilahtanut  sinne hedo.nistiseen äärias.entoon ja kohta se singa.htaa taas toiseen asentoon.

Yhden teorian mukaan ho.mose.ksuaal..ienkin asema on hyvä vain siksi, koska te suuri massa haluatte nyt elää hedonistisesti, mutta auta armias k.un te ette enää halua elää hedoni.tisesti, niin yhtäkkiä kaikki muu kuin h..eteros.eksi .onkin taas kuo.lemans.yntiä. Ja sitten minun kaltaiseni vähem.mistöt saavat puolustella h.omos.ek..uaalien oikeuksia, että "keneltä s.e on pois".

Te olette ongelma, te kuljette laidasta laitaan. Kun taas vas.tarannan kiiskit ovat jota kuinkin paikallaan. Puri.taaniset ajat ovat liian puritaa.nisia, hedonistiset ajat liian hedonistisia. Sama näissä poliittisissa puolu.eissa, jotka menevät liian pit.källe. Te hän niissä olette. Minä olen yhtä kaukana kaikista äärilaidoista.

Minä veikkaan, että suurin osa ihmisistä kokee omien arvojensa olevan jotenkin aidompia kuin muiden, joiden mielipiteet heittelevät aikakausien ja kulttuurien mukana. Ehkä keskiajalla sinä olisit vapaamielinen ja me muut tiukkapipoja, mutta sitä me emme voi tietää, enkä minä ole kovin taipuvainen uskomaan sinun omaa arviotasi oman moraalisen kompassisi ylivertaisuudesta. Kaikilla meillä on tietty tendenssi pitää itseämme muita aidompina ja vain äärimmäisen harva meistä on oikeassa.

Vierailija
1029/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei vaikuta kovinkaan isolta määrältä. jos esimerkiksi joku 35-vuotias on aloittanut parikymppisenä seksin harraatamisen, niin tuo tekisi vuotta kohten suunnilleen yhden miehen

Tahti ei olisi kova. Ihmetystä herättää vain se, miksi tuo 35v on vielä sinkku? Ehkä olen liian vanha, mutta omassa laajassa tuttavapiirissä 98% oli tuossa iässä vakaasti perheellisiä jo. 

Onko pariutuminen oikeasti niin paljon vaikeampaa nykyisin? Olettaen että edelleen kuitenkin suurin osa haluaa vakituiseen parisuhteeseen.

N49

Sinua nuorempana arvelisin, että miesten ajattelutapa on nykyisin paremmin naisten tiedossa. Ei lisää pariutumishalukkuutta eikä parisuhdetta enää pidetä vakiona, johon jokaisen tulisi pyrkiä koska "näin on aina tehty ja se on normaalia". Naiset eivät halua sitä perinteistä vaimon roolia, mikä hyvin herkästi parisuhteen aikana pikkuhiljaa valuu harteille. Viimeistään silloin, kun on ollut kotona äitiyslomalla, ja yrittää palata työelämään. eri

Vierailija
1030/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Tuo on virheellinen oletus, koska suuri osa ei tahdo enää vakituista parisuhdetta.

Näin minäkin ajattelen. Itselläni kävi mielessä, että olisi mukavaa ja paljon gelpompaa jos olisi tässä toinen, joka maksaisi osan asumiskuluista. Ei ole pokkaa pariutua pelkästään sen takia.

Minä en halua parisuhdetta, mm. koska miesten suhtautuminen naisiin on ylenkatsova. Se paljastuu suhteessa pieninä paloina ennemmin tai myöhemmin.

Asumiskustannusten jakaminen ja toisen ihmisen läsnöolo olisivat positiivisia puolia, mutta negatiiviset voittavat ne mennen tullen. eri

Vierailija
1031/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan, että oma harrastuneisuuteni aiheessa rajoittuu kahteen pitkään suhteeseen ja yhteen sählättyyn yritykseen armeija-aikana, josta asiaan liittyvä keittolan neito sanoi, että tätä ei kyllä lasketa. Ja tässä on huomattava että olen vuosikymmeniä yli tuon ikärajan.

Mikä kunnia-asia se nykyään on sekalaisille oletetuilla, että sänkyvastaantulijoita on mahdollisimman paljon?

Vierailija
1032/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälaillahan nuoret miehetkin paneskelevat ympäriinsä, eikä tuo 10-15 edes oikeasti ole mitenkäänpäin suuri keskiarvo vapaassa maassa. Olen itsekin 23 vuotiaana miehenä maannut 9 eri ihmisen kanssa jos en nyt unohda ketään, ja enköhän ehdi vielä yhden uuden kumppanin löytämään ennen kuin täytän 25. Lisäksi mulla puolet kumppaneista on toisia miehiä. Tervetuloa nykyaikaan.

Vierailija
1033/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pelastaa tämän pallon jos täällä syntyvyys loppuu ja saastuttajamaissa väestöräjähdys jatkuu?

1034/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Naisten pitää itse soimata mieshoroja, mutta kun eivät yleensä pysty siihen, koska mieshorot kiinnostavat heitä eniten seksuaalisesti. Ei ole miesten tehtävä soimata mieshoroja, eikä mahdollisuuskaan. Mieshorot vain yritetään pitää kaukana itselle läheisistä naisista.

Miksi pitäisi? Miksi ylipäänsä kenenkään pitäisi soimata toisia ihmisiä heidän yksityiselämänsä suhteen? Siveyden sipulit etsiköön rauhassa neitsyitä ja mies- ja naishorot seikkailkoon keskenään. Antakaa muiden elää omaa elämäänsä ja keskittykää tekin omaanne.

Tätä mieltä minäkin olen, mutta onhan se totta, että vain yhtä elämäntapaa meille mainostetaan. Ja siveyttä suorastaan arvostellaan.

Sulla on asennevamma.

On mahdollista valita oma elämäntapansa. Mutta pitäisi kyetä hyväksymään se, etteivät kaikki valitse samalla tavalla. Tämä asetelma kelpaa naisille, muttei miehille. Miehet haluavat säilyttää vapaamman seksuaalikäyttäytymisen itsellään. Silloin suurin osa naisista eläisi elämänsä kuten miehet haluavat, ja seksiseikkailujen jälkeen se siveämpi nainen olisi helpommin löydettävissä ja otettavissa. Jos molemmat voivat valita, osa miehistä joutuu sen ongelman eteen, etteivät siveämmät naiset halua irtosuhteillutta miestä, ja noita siveitä naisia on aiempaa harvemmassa. eri

Sinullakin saattaa olla asennevamma, kun et halua kenenkään naisen elävän siveätä elämää, koska itse et pysty pitämään saksiasi kiinni. 

Jos nainen haluaa ratsastaa ku.llika.rusellissa, niin sitten minä en halua sitoutua. Ja koska minä tulisin yhdenillanjutuista vain onnettomaksi, en voi edes hakea tasoitusta. Joten mitä jää jäljelle... jotain random säätöä joskus. Tällä hetkellä siis elämä voi tarjota minulle parhaimmillaan jotain random säätöä joskus.

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

1035/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pelastaa tämän pallon jos täällä syntyvyys loppuu ja saastuttajamaissa väestöräjähdys jatkuu?

Ei se jatku.

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
1036/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Se miksi miehille on eri säännöt kuin naisille, johtuu siitä että naiset tykkäävät miehistä jotka joku toinen nainen on jo hyväksynyt. Miehet taas eivät välitä lainkaan siitä, onko joku nainen jonkun toisen miehen hyväksymä.

Koko dynamiikka on erilainen. Miehet tulevat aina arvostamaan naisissa pidättyväisyyttä ja naiset miehissä yleistä ihailua, joka resursseiksikin realisoituu. 

Me emme ole samanlaisia seksuaalisesti. Meillä on eri tavoitteet.

Tuo tykkääminen korostuu niissä irtosuhteissa, ei parinvalinnassa. Harva nainen parinvalinnassa pitää miestä, jolla on lukuisia pari/irtosuhteita ja/tai lapsia eri naisten kanssa tai on varattu, sinä parhaimpana vaihtoehtona.

Tuo dynamiikka irtosuhteista nimenomaan muuttuu naisten seksuaalisuuden vapautuessa. Kun irtosuhteet ovat arkipäiväistyneet naisille, irtosuhteillut, ns "kokenut" mies ei herätä kokemuksellaan kiinnostusta. Irtosuhteita välttävälle naiselle hän on vältettävä kohde.

Tasa-arvo tässä käyttäytymisessä samanlaistaa meitä seksuaalisesti.

Kyse on ennemminkin siitä, että parinvalinnassa nainen joutuu realiteettien eteen, kun ei voikaan saada mitä haluaa, vaikka mitä tekis. 

Joku sellaisen himonussijankin kesyttää. Toki onhan niitä suhteita mennyt myös nurin pettämisen takia, mutta aika yleistä on myös se, että näiden miesten annetaan pettää ja suhde ei kaadu.

On kaikenlaista.

Onneksi ei eletä keskiajalla, minut varmaan poltettaisiin roviolla totuuksien puhumisesta. Ihmiset vihaavat sitä, että heidän kuplansa puhkaistaan. Tässä joku piti hauskaa sillä, että minulla on ihastus ja että sekin on varmaan tehnyt vaikka mitä. Niin varmasti onkin. Minä tiedän täysin, että mun tunteet on pelkästään primitiivinen voima, joka yrittää parittaa minua geneettisesti sopivimmalle naiselle, eikä tietty draivi välitä yksityiskohdista, mutta sitten on toinen draivi, joka välittää.

Kuvittelet olevasi suurikin totuudenpuhuja? Kuule, se että toistelet naisvihasivustojen latteuksia ei tee sinusta sen kummemmin totuudenpuhujaa kuin kuplanpuhkaisijaakaan. Annat itsestäsi pelkästään äärimmäisen vähä-älyisen kuvan - joka lienee oikea.

Siltä se varmaan näyttää kuplan kalvon läpi. Mitähän naisvihasivustoja mahdat tarkoittaa, kun tämä on ainut foorumi jota olen käyttänyt vuosiin.

Sitähän se on nykyään. Yliksen naisvihatrollit ovat saastuttaneet jo perhelehtienkin keskustelupalstat.

Viestisi on tahatonta komiikkaa. Perhelehti maassa missä syntyvyys on vajonnut alemmas kuin 1800-luvun puolivälin nälänhädän aikana. Maassa missä naiset se sijaa harrastavat yhden yön suhteita.

Vierailija
1037/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Minä olen seksuaalikäyttäytymiseltäni konservatiivinen, mutten ole mollaamassa toisten seksuaalikäyttäytymistä. Mielipiteeni ei tarvitse olla kaikkien muidenkin mielipide, eivätkä hedonismia konservatiivisemmat arvot - varsinkaan jos kuvittelee olevansa jossain siinä keskellä äärilaitoja - sitä edellytä. Päinvastoin, muiden kontrollointi viittaa pikemminkin sinne konservatiiviseen äärilaitaan.

Näillä taustoilla seurusteleminen on ilmeisen mahdotonta, koska pitäisi olla sekä irtosuhteilua välttelevä, mutta myös toisten erilaisia valintoja hyväksyvä. Ja sitä komboa ei samasta äijästä löydy.

1038/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaa "naisviha" tykätään viljellä, unohtaen että aito naisviha on yleensä hyväksikäytöstä johtuva todella vakava ja vaarallinen luonnevika. Ja aito naisvihaaja vihaa sairaalloisesti poikkeuksetta joka ikistä naista lähisukulaiset mukaanlukien ja ehkä etenkin heitä.

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

1039/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Minä olen seksuaalikäyttäytymiseltäni konservatiivinen, mutten ole mollaamassa toisten seksuaalikäyttäytymistä. Mielipiteeni ei tarvitse olla kaikkien muidenkin mielipide, eivätkä hedonismia konservatiivisemmat arvot - varsinkaan jos kuvittelee olevansa jossain siinä keskellä äärilaitoja - sitä edellytä. Päinvastoin, muiden kontrollointi viittaa pikemminkin sinne konservatiiviseen äärilaitaan.

Näillä taustoilla seurusteleminen on ilmeisen mahdotonta, koska pitäisi olla sekä irtosuhteilua välttelevä, mutta myös toisten erilaisia valintoja hyväksyvä. Ja sitä komboa ei samasta äijästä löydy.

Äläs nyt. En minäkään arvostele muiden tekemisiä. Täällä tietty provosoituneena tulee sanottua jotain. Mutta tuolla tosielämässä, en minä arvostele niitä jotka haluaa viettää elämänsä hedonistisesti, kunhan ei satuta muita, mutta en halua itse sitoutua sellaiseen, enkä tietenkään pidä siitä, että hedonismista ollaan tekemässä jotain normaalia.

Täällä puhutaan keskimääräisistä naisista. Ja on minulle tosi ikävää, jos naiset tässä ajassa keskimäärin elävät tuolla tavalla, koska minunkin on pakko elää tätä aikaa. Mutta jos on tarpeeksi niitä naisia, jotka eivät elä pornosti, minulle on aivan sama mitä ne tekee jotka haluaa elää pornosti.

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
1040/1701 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Sulla on asennevamma.

Sinullakin saattaa olla asennevamma, kun et halua kenenkään naisen elävän siveätä elämää, koska itse et pysty pitämään saksiasi kiinni. 

Jos nainen haluaa ratsastaa ku.llika.rusellissa, niin sitten minä en halua sitoutua. Ja koska minä tulisin yhdenillanjutuista vain onnettomaksi, en voi edes hakea tasoitusta. Joten mitä jää jäljelle... jotain random säätöä joskus. Tällä hetkellä siis elämä voi tarjota minulle parhaimmillaan jotain random säätöä joskus.

Nyt muuten tuli täyshuti.

Minä en levittele saksiani, enkä matkustele kul.likarusellissa. Joten onneksi olkoon, slutsheimasit minut pelkän mielipiteeni perusteella. Ja tuo asenne tekee sinun kaltaisistasi niin vastenmielisiä, ettei siitä irtopanojen välttelystäsi ole mitään etua.