25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Suomessa on maailman huorimmat naiset kirjoitti:
Työssäkäyvä, kaikinpuolin "menestyvä" ilman paheita, motorcrossia harrastava, 185/75 23v mies täällä. Naisseuran saaminen nykyää todella vaikeaa, varsinkin jos puhe on jostain muusta kuin yhden illan seurasta. Tuntuu että lähivuosina naisista on kuoriutunut umpihuoria mitä vertaa teinivuosiin. Asun keskikokoisella paikkakunnalla.
Kai se on se vapaus minkä vanhempien helmoista muuttaminen tuo, että saa tulla kairatuksi kellon ympäri kovimman alfan toimesta mitä tinderistä löytää. Ja niitähän löytää. Kaikinpuolin olen todella pettynyt naisten kehitykseen aikuistuessa, luulin että vastassa tulee olemaan jotain muuta.
Tuonikäisinä miehet olivat aiemmin niitä mieshor0ja. Sitä saa mitä tilaa. Kiitä tästä vanhempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvä, kaikinpuolin "menestyvä" ilman paheita, motorcrossia harrastava, 185/75 23v mies täällä. Naisseuran saaminen nykyää todella vaikeaa, varsinkin jos puhe on jostain muusta kuin yhden illan seurasta. Tuntuu että lähivuosina naisista on kuoriutunut umpihuoria mitä vertaa teinivuosiin. Asun keskikokoisella paikkakunnalla.
Kai se on se vapaus minkä vanhempien helmoista muuttaminen tuo, että saa tulla kairatuksi kellon ympäri kovimman alfan toimesta mitä tinderistä löytää. Ja niitähän löytää. Kaikinpuolin olen todella pettynyt naisten kehitykseen aikuistuessa, luulin että vastassa tulee olemaan jotain muuta.
Kutakuinkin kaikki ulipoikien fraasit siinä sievästi samassa viestissä. Ja sitten ihmettelet, miksi kunnollista tyttöä ei löydy...
Vaikea sitä on löytää naista, jollaista ei nyky-Suomessa ole enää olemassa. Itse olen seksin suhteen konservatiivinen ja näen sen kuuluvan vain vakavaan suhteeseen. En ole vielä sellaista naista tavannut, joka olisi samaa mieltä asiasta, ja haukut lähinnä tulee niskaan, jos julkeaa tuollaisen mielipiteen esittää.
Jaa, minä tunnen kyllä tuollaisia naisia, mutta jotenkin veikkaan etteivät he kiinnostuisi sinusta vaikka olisivat vapaanakin. Heillä on puolisona mukavia lempeitä miehiä, ei mitään naisia vihaavia horottelijoita.
Ja kyllä miehet mieshoroja tuomitsee, etenkin jos on isä ja oma tytär tuo kotiin selvän häntäheikin, niin ei hyvä laula.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Se miksi miehille on eri säännöt kuin naisille, johtuu siitä että naiset tykkäävät miehistä jotka joku toinen nainen on jo hyväksynyt. Miehet taas eivät välitä lainkaan siitä, onko joku nainen jonkun toisen miehen hyväksymä.
Koko dynamiikka on erilainen. Miehet tulevat aina arvostamaan naisissa pidättyväisyyttä ja naiset miehissä yleistä ihailua, joka resursseiksikin realisoituu.
Me emme ole samanlaisia seksuaalisesti. Meillä on eri tavoitteet.
Tuo tykkääminen korostuu niissä irtosuhteissa, ei parinvalinnassa. Harva nainen parinvalinnassa pitää miestä, jolla on lukuisia pari/irtosuhteita ja/tai lapsia eri naisten kanssa tai on varattu, sinä parhaimpana vaihtoehtona.
Tuo dynamiikka irtosuhteista nimenomaan muuttuu naisten seksuaalisuuden vapautuessa. Kun irtosuhteet ovat arkipäiväistyneet naisille, irtosuhteillut, ns "kokenut" mies ei herätä kokemuksellaan kiinnostusta. Irtosuhteita välttävälle naiselle hän on vältettävä kohde.
Tasa-arvo tässä käyttäytymisessä samanlaistaa meitä seksuaalisesti.
Kyse on ennemminkin siitä, että parinvalinnassa nainen joutuu realiteettien eteen, kun ei voikaan saada mitä haluaa, vaikka mitä tekis.
Joku sellaisen himonussijankin kesyttää. Toki onhan niitä suhteita mennyt myös nurin pettämisen takia, mutta aika yleistä on myös se, että näiden miesten annetaan pettää ja suhde ei kaadu.
On kaikenlaista.
Onneksi ei eletä keskiajalla, minut varmaan poltettaisiin roviolla totuuksien puhumisesta. Ihmiset vihaavat sitä, että heidän kuplansa puhkaistaan. Tässä joku piti hauskaa sillä, että minulla on ihastus ja että sekin on varmaan tehnyt vaikka mitä. Niin varmasti onkin. Minä tiedän täysin, että mun tunteet on pelkästään primitiivinen voima, joka yrittää parittaa minua geneettisesti sopivimmalle naiselle, eikä tietty draivi välitä yksityiskohdista, mutta sitten on toinen draivi, joka välittää.
Kuvittelet olevasi suurikin totuudenpuhuja? Kuule, se että toistelet naisvihasivustojen latteuksia ei tee sinusta sen kummemmin totuudenpuhujaa kuin kuplanpuhkaisijaakaan. Annat itsestäsi pelkästään äärimmäisen vähä-älyisen kuvan - joka lienee oikea.
Siltä se varmaan näyttää kuplan kalvon läpi. Mitähän naisvihasivustoja mahdat tarkoittaa, kun tämä on ainut foorumi jota olen käyttänyt vuosiin.
Kas, perus palstamiessettiä pukkaa. Jos naiset eivät hyväksy juuri sitä omaa mielipidettä, niin ovat kuplassa eivätkä hyväksy todellisuutta.
Oikein mukavasti sovit tähän miespskasovinistisakkiin, mikä tälläkin palstalla makaa. Tervetuloa. eri
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Se miksi miehille on eri säännöt kuin naisille, johtuu siitä että naiset tykkäävät miehistä jotka joku toinen nainen on jo hyväksynyt. Miehet taas eivät välitä lainkaan siitä, onko joku nainen jonkun toisen miehen hyväksymä.
Koko dynamiikka on erilainen. Miehet tulevat aina arvostamaan naisissa pidättyväisyyttä ja naiset miehissä yleistä ihailua, joka resursseiksikin realisoituu.
Tuo tykkääminen korostuu niissä irtosuhteissa, ei parinvalinnassa. Harva nainen parinvalinnassa pitää miestä, jolla on lukuisia pari/irtosuhteita ja/tai lapsia eri naisten kanssa tai on varattu, sinä parhaimpana vaihtoehtona.
Tuo dynamiikka irtosuhteista nimenomaan muuttuu naisten seksuaalisuuden vapautuessa. Kun irtosuhteet ovat arkipäiväistyneet naisille, irtosuhteillut, ns "kokenut" mies ei herätä kokemuksellaan kiinnostusta. Irtosuhteita välttävälle naiselle hän on vältettävä kohde.
Kyse on ennemminkin siitä, että parinvalinnassa nainen joutuu realiteettien eteen, kun ei voikaan saada mitä haluaa, vaikka mitä tekis.
Joku sellaisen himonussijankin kesyttää. Toki onhan niitä suhteita mennyt myös nurin pettämisen takia, mutta aika yleistä on myös se, että näiden miesten annetaan pettää ja suhde ei kaadu.
On kaikenlaista.
Onneksi ei eletä keskiajalla, minut varmaan poltettaisiin roviolla totuuksien puhumisesta. Ihmiset vihaavat sitä, että heidän kuplansa puhkaistaan. Tässä joku piti hauskaa sillä, että minulla on ihastus ja että sekin on varmaan tehnyt vaikka mitä. Niin varmasti onkin. Minä tiedän täysin, että mun tunteet on pelkästään primitiivinen voima, joka yrittää parittaa minua geneettisesti sopivimmalle naiselle, eikä tietty draivi välitä yksityiskohdista, mutta sitten on toinen draivi, joka välittää.
Kuvittelet olevasi suurikin totuudenpuhuja? Kuule, se että toistelet naisvihasivustojen latteuksia ei tee sinusta sen kummemmin totuudenpuhujaa kuin kuplanpuhkaisijaakaan. Annat itsestäsi pelkästään äärimmäisen vähä-älyisen kuvan - joka lienee oikea.
Siltä se varmaan näyttää kuplan kalvon läpi. Mitähän naisvihasivustoja mahdat tarkoittaa, kun tämä on ainut foorumi jota olen käyttänyt vuosiin.
Olet viettänyt tällä palstalla kohta suurimman osan tästäkin pitkästä viikonlopusta. Muut sinkut ovat juhlimassa ja ELÄVÄT. Sinä jankutat täällä perheellisten naisten kanssa, kilpailemassa kumpi ärsyttää toista enemmän. Äitisikin saattaa olla täällä kirjoittamassa. Miten elämäsi meni noin omasta mielestä?
Mites se Irwinkin lauloi...
Jos hän isäänsä tulee vain varttuessaan
Tulee oikea missien missi
Silti nurkissa jätkät ei hiippailekaan
Tulen estämään sen, se on vissi
Minä nuorena hiivin noilla öisillä teillä
Mutta pojat, se ei onnistu meillä
Refrain
Olen naisia palvonut, kiellä ees en
Mutta nyt tuli oikeaa kultaa
Vaikka kaikkea tehty on, myönnän mä sen
Että tää oli suoritus multa
Vaikka nuorena hiivin itse öisillä teillä
Silti pojat, se ei onnistu meillä
Refrain
Mitkään irwinit häntä ei vietellä saa
Minä tunnen nuo saakelin retkut
Siksi ohjeet hän painaa saa korvansa taa
Tiedän jätkien koukut ja metkut
Itse nuorena kuljin noilla hurmurin teillä
Siksi pojat, se ei onnistu meillä
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ymmärrä. Jos haluaa seksiä, niin miksei voisi titä harrastaa. Jos ei halua seksiä ( oli syy fyysinen tai henkinen) niin miksei voi olla harrastamatta? Miksi se ei saa olla oma valinta?
Halu ja himot ei tarkoita automaattisesti sitä, että niiden mukaan toimitaan. Mistä tulee uskomus, että jos tykkää seksistä, sitä myös harrastaa satunnaisesti ja ihan koko ajan? Itse pidättäydyn irtosuhteista, koska en naisena koe saavani niistä mitään tunnetasolla. Miksi jakelisin ympäriinsä tavaraani? Joka neljänneksellä sitäpaitsi on sukupuolitauti. Tuo seikka jo osaltaan karsii suurimman osan miehistä. En koskaan seurustelisi sellaisen miehen kanssa, jolla sellainen on.
Minun on vaikea uskoa, että seksiä itsensä jakeluna pitävä nainen olisi kovin seksuaalinen missään olosuhteissa. Siinä on aika hakusessa se miksi suurin osa ihmisistä ylipäänsä harrastaa seksiä.
Mutta aika moni mies kuitenkin olettaa, et nainen "jakaa" hänen nautinnokseen. Vai miksi sitten monet vapaamielinen nais-ystäväni ovat haukkuneet jotkut miehet "ne ei ajatelleet muuta kuin itseään"? Et voi koskaan etukäteen tietää, kuka vieras mies ottaa huomioon ja kuka ei.
User kirjoitti:
Naisten pitää itse soimata mieshoroja, mutta kun eivät yleensä pysty siihen, koska mieshorot kiinnostavat heitä eniten seksuaalisesti. Ei ole miesten tehtävä soimata mieshoroja, eikä mahdollisuuskaan. Mieshorot vain yritetään pitää kaukana itselle läheisistä naisista.
Miksi pitäisi? Miksi ylipäänsä kenenkään pitäisi soimata toisia ihmisiä heidän yksityiselämänsä suhteen? Siveyden sipulit etsiköön rauhassa neitsyitä ja mies- ja naishorot seikkailkoon keskenään. Antakaa muiden elää omaa elämäänsä ja keskittykää tekin omaanne.
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
On kaikenlaista.
Olet viettänyt tällä palstalla kohta suurimman osan tästäkin pitkästä viikonlopusta. Muut sinkut ovat juhlimassa ja ELÄVÄT. Sinä jankutat täällä perheellisten naisten kanssa, kilpailemassa kumpi ärsyttää toista enemmän. Äitisikin saattaa olla täällä kirjoittamassa. Miten elämäsi meni noin omasta mielestä?
:D Sinkku voi olla ihan yhtä väsynyt kuin pariutunutkin. Minulla on ikävuosia mittarissa ihan samalla tavalla. Partypäiviä on kyllä tulossa. Ehkä te huomaatte sitten sen kun en ole täällä.
Elämässäni muki kaatui jo lapsena, sitä pöytää tässä on putsattu koko ikä. Ja vaikka se ehkä teille päin siltä näytä, niin paremmin menee kuin koskaan tätä aikaisemmin, ja pari pykälää on kai edelleen elämää mahdollista parantaa.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Suosittelen seurakuntaporukoita, siellä naiset on edelleen sitä mieltä, että seksi kuuluu avioliittoon. Ja muutenkin on mahtava meininki opiskelijaporukoissa, tehdään kaikkea kivaa yhdessä =)
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Naisten pitää itse soimata mieshoroja, mutta kun eivät yleensä pysty siihen, koska mieshorot kiinnostavat heitä eniten seksuaalisesti. Ei ole miesten tehtävä soimata mieshoroja, eikä mahdollisuuskaan. Mieshorot vain yritetään pitää kaukana itselle läheisistä naisista.
Miksi pitäisi? Miksi ylipäänsä kenenkään pitäisi soimata toisia ihmisiä heidän yksityiselämänsä suhteen? Siveyden sipulit etsiköön rauhassa neitsyitä ja mies- ja naishorot seikkailkoon keskenään. Antakaa muiden elää omaa elämäänsä ja keskittykää tekin omaanne.
Tätä mieltä minäkin olen, mutta onhan se totta, että vain yhtä elämäntapaa meille mainostetaan. Ja siveyttä suorastaan arvostellaan.
Olishan se hyvä jos molemmille löytyis omat ihmisryhmänsä.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin kaikki ulipoikien fraasit siinä sievästi samassa viestissä. Ja sitten ihmettelet, miksi kunnollista tyttöä ei löydy...
Vaikea sitä on löytää naista, jollaista ei nyky-Suomessa ole enää olemassa. Itse olen seksin suhteen konservatiivinen ja näen sen kuuluvan vain vakavaan suhteeseen. En ole vielä sellaista naista tavannut, joka olisi samaa mieltä asiasta, ja haukut lähinnä tulee niskaan, jos julkeaa tuollaisen mielipiteen esittää.
Ymmärrän. Itse näen tuo, että tilanteessa pitäisi vakavasti käydä omia asenteitaan läpi, jos ne kerran poikkeaa vahvasti valtavirrasta. Mutta elämässä pitää vain etsiä ja odottaa. Luulen, että löytyy samalla tavalla ajatteleva nainen. Jokainen on omien asenteidensa ja kumtturinsa orja. Kyllä, vaikka väittäisin mitä. Ja siihen ihmisyys perustuu, omien periaatteiden arvostukseen. Minä arvosta omiani ja yritän olla kritisoimatta toisten. Joskus on pakko kritisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku todella todella sairas mies löysi ketjun. Miksi yksikään muista miehistä ei paheksu? Allekirjoitatteko te tuo naisten silpomisella hekumoivan vajakin ajatukset? Oikeesti?
Muistuttaisin, että nyt on lauantai. Tuo överimpi naisviha alkaa perjantaisin, jatkuen viikonlopun. Eilen päästiin tässä ketjussa siihen pisteeseen, että joukkoraískattujen ja kuvatuksi tulleiden naisten väitettiin valehtelevan, ja että tuollainen käytös olisi naisilla yleistä. Seuraapa huviksesi noita aloitettuja ketjuja pe-su välisenä aikana. Naisia esineellistävät, arvostelevat jne ketjut lisääntyvät.
Miksi muut miehet eivät tuomitse näitä hulluja? Ovatko he hiljaa mielessään samaa mieltä näiden kanssa?
Palstalla esimerkiksi sukunimihullu infernaalisessa miesvihassaan ei saa kannustusta vaan paljon alapeukkuja ja kehotuksia poistua ketjusta. Vastaavaa ei koskaan näe miesten taholta, ei koskaan. Yläpeukkua vaan antavat, vaikka miten sairaita juttuja olisi.
Joskus totuus satuttaa. Veikkaan, että olen normi mies..
mies51v
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Oletkin varmaankin huomannut tämän ajatusmallin elävän murrosaikaa. Kiitos evoluution, emme ole ikuisesti sidottuja tiettyyn toimintatapaan tai ajatteluun, vaan mukaudumme alati. Nykyhetki häiritsee sinua, mutta lohduttaisiko kenties ajatus siitä, että tulevat sukupolvet kasvavat erilaiseen asenneympäristöön ja sopeutuvat siihen? Ehkä koet muutoksen uhkana, mutta voisin kuvitella tuon vastarintaisen ja kovin emotiivisen reaktion olevan aika kuluttuvaa. Sopetumalla ihminen on tähänkin asti päässyt.
En ole huomannut mitään henkistä muutosta tai evoluutiollista muutosta. Ei tämä ole eka kerta kun seksuaalisuus on vapautunut, eikä vika. Se on aaltoliikettä. Joku varmaan luulee, että naiset ovat ekaa kertaa seksuaalisesti vapaita. Oi voi....
Sinänsä.. tämähän menee niin, että niinä puritaanisina aikoina minä kiistelisin ihan samojen henkilöiden kanssa, mutta toisin päin. Mitä puolustaisin oikeutta pieneen vapaamielisyyteen, kun nämä samat martat vastustaisivat sitän yhtä raivokkaasti kuin nyt toisin päin.
Kai se on sitä, että te osaatte sulautua aikaan ja minä en. Ajat muuttuu ja ihmiset ovat aina yhtä rasittavia.
Tuli sitten sekä ylenkatsottua aiempaa historiaa että tukeuduttua siihen, sen lisäksi että korotit juuri itsesi suuremman ihmismäärän henkisen ja evolutiivisen muutoksen arvioijaksi.
Jos naisten seksuaalisuus on ollut vapaampaa aiemmin, miksei olisi nyt? Juurihan totesit sen itse olevan aaltoliikettä. Vai pitäisikö pelätä etukäteen sitä, että muuttumattomat miehet ottaa ja suuttuu, ja sitten saattaa vaikka tapahtua jotain ikävää? Älä nyt viitsi.
Vaikka tukeudut historiaan, olet elänyt sitä aivan yhtä paljon kuin me muutkin. Jos historian lukeminen saa sinut kokemaan itsesi monisatavuotiseksi, muuttumattomaksi mieheksi, kannattanee valita jotain muuta luettavaa. Mikään perustelu 2000-luvun naisten seksuaalisuudelle se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
ei vaikuta kovinkaan isolta määrältä. jos esimerkiksi joku 35-vuotias on aloittanut parikymppisenä seksin harraatamisen, niin tuo tekisi vuotta kohten suunnilleen yhden miehen
Tahti ei olisi kova. Ihmetystä herättää vain se, miksi tuo 35v on vielä sinkku? Ehkä olen liian vanha, mutta omassa laajassa tuttavapiirissä 98% oli tuossa iässä vakaasti perheellisiä jo.
Onko pariutuminen oikeasti niin paljon vaikeampaa nykyisin? Olettaen että edelleen kuitenkin suurin osa haluaa vakituiseen parisuhteeseen.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vaikuta kovinkaan isolta määrältä. jos esimerkiksi joku 35-vuotias on aloittanut parikymppisenä seksin harraatamisen, niin tuo tekisi vuotta kohten suunnilleen yhden miehen
Tahti ei olisi kova. Ihmetystä herättää vain se, miksi tuo 35v on vielä sinkku? Ehkä olen liian vanha, mutta omassa laajassa tuttavapiirissä 98% oli tuossa iässä vakaasti perheellisiä jo.
Onko pariutuminen oikeasti niin paljon vaikeampaa nykyisin? Olettaen että edelleen kuitenkin suurin osa haluaa vakituiseen parisuhteeseen.
N49
Tuo on virheellinen oletus, koska suuri osa ei tahdo enää vakituista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ymmärrä. Jos haluaa seksiä, niin miksei voisi titä harrastaa. Jos ei halua seksiä ( oli syy fyysinen tai henkinen) niin miksei voi olla harrastamatta? Miksi se ei saa olla oma valinta?
Halu ja himot ei tarkoita automaattisesti sitä, että niiden mukaan toimitaan. Mistä tulee uskomus, että jos tykkää seksistä, sitä myös harrastaa satunnaisesti ja ihan koko ajan? Itse pidättäydyn irtosuhteista, koska en naisena koe saavani niistä mitään tunnetasolla. Miksi jakelisin ympäriinsä tavaraani? Joka neljänneksellä sitäpaitsi on sukupuolitauti. Tuo seikka jo osaltaan karsii suurimman osan miehistä. En koskaan seurustelisi sellaisen miehen kanssa, jolla sellainen on.
Minun on vaikea uskoa, että seksiä itsensä jakeluna pitävä nainen olisi kovin seksuaalinen missään olosuhteissa. Siinä on aika hakusessa se miksi suurin osa ihmisistä ylipäänsä harrastaa seksiä.
Mutta aika moni mies kuitenkin olettaa, et nainen "jakaa" hänen nautinnokseen. Vai miksi sitten monet vapaamielinen nais-ystäväni ovat haukkuneet jotkut miehet "ne ei ajatelleet muuta kuin itseään"? Et voi koskaan etukäteen tietää, kuka vieras mies ottaa huomioon ja kuka ei.
Niin no varmaan niin, että jos ei siitä perusseksistä koe saavansa mitään vaan tarvitsee hirveän erikoisia temppuja ja tuntikausien tantraa saadakseen seksistä jotain irti, niin sitten ei ehkä kannata harrastaa yhden illan juttuja. Tosin sitten herää kyllä myös kysymys, voiko tällainen ihminen kutsua itseään erityisen seksuaaliseksi. Jos näkee seksin pelkkänä "jakamisena" eikä asiana jota tehdään siksi että se on molemmista kivaa, niin se on toki ihan okei, ihmettelen vain tällaisen ihmisen motivaatiota mainostaa itseään erityisen himokkaaksi ja halukkaaksi ja seksuaaliseksi. Ei kaikki ole eikä kaikkien tarvitse olla.
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
On kaikenlaista.
:D Sinkku voi olla ihan yhtä väsynyt kuin pariutunutkin. Minulla on ikävuosia mittarissa ihan samalla tavalla. Partypäiviä on kyllä tulossa. Ehkä te huomaatte sitten sen kun en ole täällä.
Elämässäni muki kaatui jo lapsena, sitä pöytää tässä on putsattu koko ikä. Ja vaikka se ehkä teille päin siltä näytä, niin paremmin menee kuin koskaan tätä aikaisemmin, ja pari pykälää on kai edelleen elämää mahdollista parantaa.
Älä jaksa olla tuollainen kliseeihminen kun ruikutat onnettomasta lapsuudesta. On muillakin ollut vaikeaa mutta kaikista ei tule sinunlaisiasi katkeria ihmisvihaajia. Olet sylkenyt tänne myrkkyä ainakin 2 päivää. Yksi hymiö ei vakuuta siitä, että sinulla on mielestäsi hieno elämä.
User kirjoitti:
Naiset ovat ainoita, jotka noita mieshoroja soimaavat.Te muut näemmä nöyristelette. Ja kun sinä et keksi mitään muuta halpaa selitystä, jatkat entisellä linjallasi, väittäen että nuo kritisoivat naiset ovat vain kiinnostuneita kasvottomasta mieshoromassasta. Päästiin alkupisteeseen: oli miesten käytös mitä tahansa, se on kaiken yläpuolella. Jos naiset sitä kritisoivat, se ei voi johtua siitä että mieshorojen käytöksessä olisi jotain vikaa. Ei, vika on naisissa, eikä heillä voi olla mistään mielipidettä jos se ei miehille sovi. Jos ei sovi, kehitetään syyksi jotain älytöntä, vaikkapa naisen seksuaalisuus: sisäinen h0rous ajaa olemaan jotain mieltä tmv.
Eipä tarvinnut kauaa raaputella sun pintaas.