25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on naiset jotka paheksuvat miehiä enemmän jos joku nainen on maannut usean kanssa.
Ai ne kellä itselläänkin ollut yhtä paljon kumppaneita?
Ikinä en ole muuten kuullut kenenkään naisen paheksuvan toisen naisen kumppaneiden määrää. Varmaan sellaistakin voi tapahtua, mutta kyllä yhä edelleen näitä miehiä löytyy vaikka kuinka. Silti he itse saattavat olla olleet monien naisten kanssa, tai olisivat olleet jos heillä olisi ollut siihen mahdollisuus. Todella kaksinaismoralistista siis.
Sitä mietin vaan että jos nämä miehet kuitenkin itse ovat valmiita panemaan kaikkea liikkuvaa, niin miten he voivat arvostella naisia, jolla ollut paljon kumppaneita? Eivätkö he tajua, että jos naiset eivät yhtäkkiä ”antaisi” kellekään, niin heiltäkin loppuisi seksi? Ei voi tajua logiikkaa...
No nyt kuulet naisen paheksuvan. En voi kerta kaikkiaan käsittää irtosuhteita, en vain voi.
Kaksinaismoralismi on tyhmää. Muistutan, et on paljon miehiäkin, joilla on moraali, ja jotka eivät todellakaan ole valmiita panemaan kaikkea liikkuvaa. Tunnen itse useitakin, eivätkä kaikki ole uskovaisia.
Olen minäkin aikanani suhmuroinut ympäriinsä, kun olen aktiivisesti etsinyt sitä oikeaa tyyppiä perheen perustamiseen. Oli niin jenkkejä kuin brittejäkin joukossa.
Löysin lopulta sen oikean tyypin ja eipä ole ollut tarvetta tai käynyt edes mielessä seksi muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa.
On asuttu Jenkeissä ja Euroopassa ja ei varmasti olla oltu selibaatissa.
On biletetty ibitzalla ja Levillä ja ties missä. Tehty sitä sun tätä mitä ei tähän voi kirjoittaa. Useammat myös olleet kimpassa mukana.
Näistä ei välttämättä puhuta kuin ihan läheisimpien ystävien kanssa. Melkein meillä kaikilla on nykyään mies ja lapsia ja ollaan rauhoituttu. Mutta ne ikävuodet 18-30 huhhei. Osa rauhoittui toki vähän aikaisemmin. Itse vasta noin 30-vuotiaana.
Tuo alkaa olemaan normikuvio nykyään.
Panokaruselli kolmekymppiseksi asti, sitten rauhoitutaan luotettavan miehen kanssa...kunnes lapset ovat isoja ja menojalka alkaa taas vipattamaan nelikymppisenä. Silloin tylsämies saa lähteä.
Miksi sinä kuvittelet, että kaikki naiset valitsisivat puolisoksi tylsiä miehiä? En minä ainakaan valinnut.
Tätä ihmettelen itsekin.
Oon kyllä ihan tyytyväinen, että huiskin menemään sen aikaa, että opin millainen ihminen olen ja mitä tarvitsen. Uskaltaa sitoutua toiseen ihan oikeasti, kun kokee että tässä ollaan hamaan tappiin asti vaikka olisi muutoksia tai menojalka vipattaisikin.
Kaikki eivät arvosta neitsyyttä, kuin pyhää lehmää. Olen kivassa duunissa ja pari lasta ihanan mieheni kanssa. Meillä on avoin suhde jo yli 10 vuotta. Seksi on ihanaa ja elämä liian lyhyt olla puutteessa. N34 ja 100+
Kaikki eivät arvosta neitsyyttä, kuin pyhää lehmää. Olen kivassa duunissa ja pari lasta ihanan mieheni kanssa. Meillä on avoin suhde jo yli 10 vuotta. Seksi on ihanaa ja elämä liian lyhyt olla puutteessa. N34 ja 100+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että Suomessa on sama kehityssuunta kuin Yhdysvalloissa, jossa seksin harrastaminen on miesten osalta polarisoutunut ja pieni määrä miehiä vastaa suuresta määrästä naisten kokemuksista.
https://www.google.com/amp/s/www.themarysue.com/unintentionally-hilario…
Ooooh. No onpa vakava yhteiskunnallinen ongelma: pllunsaannin polarisoituminen. Pitäiskö säätää laki, jonka mukasn pllunsaannin on miesten perusoikeus ja sen jakaminen kaikkien naisten velvollisuus, ettet sinä vaan jää ilman
No mutta tämähän on vakava yhteiskunnallinen ongelma! Vaikuttaa pitkän linjan tarkastelussa oleellisesti kansalaisten hyvinvointiin ja veronmaksun kykyyn. Tämän päivän trendi kun on äärimmäinen lopputuleman tasa-arvoistaminen joka asiassa, niin miksei yhteiskunnan eriarvoistumista ehkäistäisi myös tässä? Ei tietenkään ketään voi pakottaa harrastamaan seksiä, mutta esimerkiksi prostituutiopalvelut voisi laittaa kelan korvattaviksi lääkärin lähetteellä. Näin, jos sossutetussa hyvinvointivaltiossa halutaan asiaan tarttua aidosti "inklusiivisen" yhteiskuntaihanteen mukaisesti.
Btw 10-15 kumppania aikuisella ihmisellä ei ole paljon. Erityisesti nuorten miesten tulisi tajuta, että tytöt usein aloittavat aktiivisen sukupuolielämän poikia pari vuotta aiemmin.
Mutta mielenterveysongelmat aiheuttavat irtosuhteita.
Onneksi en ole ollut ikinä etnisesti täysin suomalaisen, suomalaisen pääväestön edustajan kanssa, vaikka olen ikäni Suomessa asunut.
Netin perusteella olen paljolta säästynyt!
Kulttuuri vaikuttaa hyvin vinksahtaneelta ja liberaalius on vain näennäinen kulissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa.
On biletetty ibitzalla ja Levillä ja ties missä. Tehty sitä sun tätä mitä ei tähän voi kirjoittaa. Useammat myös olleet kimpassa mukana.
Näistä ei välttämättä puhuta kuin ihan läheisimpien ystävien kanssa. Melkein meillä kaikilla on nykyään mies ja lapsia ja ollaan rauhoituttu. Mutta ne ikävuodet 18-30 huhhei. Osa rauhoittui toki vähän aikaisemmin. Itse vasta noin 30-vuotiaana.
Tässä on muuten hyvä vertaus:
"Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa."
Kun tavalliset naiset panoseikkailevat, panoina on ammattifutareita ja muusikkoja.
Pääsisikö tavallinen mies panoseikkailemaan fitnessurheilijoiden ja poplaulajien kanssa? Ei todellakaan.
Ja on aihetta kysyä miksi kun nainen halusi panoseikkailla, häntä kiinnosti ammattifutarit ja muusikot - ei suinkaan peruspertti joka valikoitui aviomieheksi. Tämä kertoo karusti ettei useimpien naisten aviomies olisi se sytyttävin mies ilman halua perustaa perhe ja hankkia lapsia.
Voi höpönlöpön... Kyllä ne muusikot ja urheilijatkin haluavat perustaa perheet. Kirjoitat siihen tyyliin ikäänkuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan. Ihme kategorisointia. Lisäksi tyypillisesti moni tuollainen stara haluaa ”tavisvaimon” (ei toki välttämättä ulkonäöllisesti), jotta voi itse keskittyä omaan juttuunsa ja vaimo hoitaa perheen.
...ja jatkavat paneskelua takahuoneessa kun onnellinen vaimo luulee kesyttäneensä arvomiehen...
.ohis
Niin, muikkuja on kuule ihan yhtälailla niissä suosituissa kuin vähemmän suosituissakin miehissä. Ainoa ero on siinä, että se susiruma tylsimys ei saa ketään kenen kanssa pettää. Jos tämä on teidän käsityksenne ideaalisuhteesta, niin miten hyvin olette itse noudattaneet tätä neuvoa? Iskettekö niin rumia ja ylipainoisia naisia, ettei niitä kukaan muu panisi vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu. Ja naiset ovat aina joutuneet vaan tyytymään siihen, että miehet käy panemassa kaikkea mikä liikkuu. Nyt tasa-arvo on lähempänä kun naisetkin saavat nauttia seksistä.
Järvi todellakin kuluu soutamalla.
Entistä vähemmän miehet voivat luottaa naisten sanaa. Edes raskaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu. Ja naiset ovat aina joutuneet vaan tyytymään siihen, että miehet käy panemassa kaikkea mikä liikkuu. Nyt tasa-arvo on lähempänä kun naisetkin saavat nauttia seksistä.
Järvi todellakin kuluu soutamalla.
Entistä vähemmän miehet voivat luottaa naisten sanaa. Edes raskaudessa.
No kuule vain pöljä luottaa sokeasti toisen sanaan noin suuressa asiassa, oli se sitten mies tai nainen tai oli sillä nolla, kolme tai sata kumppania taustalla. Isyystestin saa tilattua netistä, suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
No nythän tulee totuutta.
Vähän aikaa sitten joku yritti tosissaan selittää että kannattaa tukea vapaata seksuaalisuutta ja seksipositiivisuutta niin kaikki saavat eikös joo.
No eivät saa.
Vapaa seksuaalisuus tarkoittaa sitä että naisethankkiutuvat pantaviksi huumeita vetävien muusikoiden bäkkäreille, vaimoaan pettävien ammattifutarien, firman toimarien tai miesmallin näköisten pelimiesten luokse.
Seksipositiivisuus tarkoittaa sitä että miehet jotka eivät pääse osalliseksi orgioista arvostavat naisia jotka ovat saaneet paljon seksiä useiden ytmien kanssa vain olemalla naisia, ja ovat riemuissaan jos nämä naiset lihottuaan ja tarvitessaan betaelättäjää valitsevat jonkun heistä 10-20 vuoden perheprojektiin.
Jotenkin jää epäselväksi miksi ne betat alkaa siihen projektiin jos ne ei kerta halua?
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, itse pidän yllä ihanan miehen kanssa suhdetta, joka on omalta puoleltani täysin avoin. Ja miehen menoista en edes tiedä. On tosi kiva mennä ja tulla kuinka tykkää ja silti voi palata aina kotiin. Minusta naisten ei tarvitse olla mitään siveyden sipuleita koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa."
Kun tavalliset naiset panoseikkailevat, panoina on ammattifutareita ja muusikkoja.
Pääsisikö tavallinen mies panoseikkailemaan fitnessurheilijoiden ja poplaulajien kanssa? Ei todellakaan.
Ja on aihetta kysyä miksi kun nainen halusi panoseikkailla, häntä kiinnosti ammattifutarit ja muusikot - ei suinkaan peruspertti joka valikoitui aviomieheksi. Tämä kertoo karusti ettei useimpien naisten aviomies olisi se sytyttävin mies ilman halua perustaa perhe ja hankkia lapsia.
Minä en kyllä ottanut mitään perusperttiä lapselleni isäksi. Olisin jättänyt lapsen tekemättä jos ei olisi löytynyt hyvää, kunnollista ja varakasta miestä. Enkä todellakaan olisi halunnut lasta jonkun espanjalaisen futarin kanssa ollessani 19-vuotias. Tai jonkun päihteitä käyttävän rokkarin kanssa. Nämä toilailut oli nuoruuden sekoiluja eivätkä ko. Miehet liittyneet mitenkään siihen että haluan perustaa perheen +30 vuotiaana.
Sytyttävin mies ei ole mikään sekoilukaveri. Sytyttävin mies on se kehen rakastut ja luotat siihen että hän haluaa perhettä enemmän kuin muita asioita. Itselleni oli myös se vaihtoehto että lapsi jää kokonaan tekemättä. Yksinhuoltajuus/köyhyydessä eläminen ei ole minun juttuni.
Ja en ole edes laskenut monenko miehen kanssa olen ollut sängyssä. Varmaan +50 on luku. Kuka nuita jaksaa laskea ja ei kuulu kenellekkään.
Ja miehet ei välttämättä pääse kovin helposti ns. Muusikko tai ammattiurheilua harrastavan naisen sänkyyn. Naiset pääsevät jos ovat edes suht. Kauniita ja hyvä vartaloisia. Kateelliset miehet voivat seuraavassa elämässä toivoa olevansa hyvillä geeneillä varustettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän tulee totuutta.
Vähän aikaa sitten joku yritti tosissaan selittää että kannattaa tukea vapaata seksuaalisuutta ja seksipositiivisuutta niin kaikki saavat eikös joo.
No eivät saa.
Vapaa seksuaalisuus tarkoittaa sitä että naisethankkiutuvat pantaviksi huumeita vetävien muusikoiden bäkkäreille, vaimoaan pettävien ammattifutarien, firman toimarien tai miesmallin näköisten pelimiesten luokse.
Seksipositiivisuus tarkoittaa sitä että miehet jotka eivät pääse osalliseksi orgioista arvostavat naisia jotka ovat saaneet paljon seksiä useiden ytmien kanssa vain olemalla naisia, ja ovat riemuissaan jos nämä naiset lihottuaan ja tarvitessaan betaelättäjää valitsevat jonkun heistä 10-20 vuoden perheprojektiin.
Jotenkin jää epäselväksi miksi ne betat alkaa siihen projektiin jos ne ei kerta halua?
Koska monen mielestä se läski ja muidenkin kanssa paneskellut akka on parempi vaihtoehto kuin yksinäinen loppuelämä. Kaikista kivoin vaihtoehto tietysti olisi ollut kaunis ja hoikka siveydensipuli, mutta kun sitä ei löytynyt niin otetaan se mitä saadaan. Ja luonnollisesti katkeroidutaan sille vaimolle siitä kun ei saatu mitä haluttiin. En tiedä pitäisikö sääliä näitä miehiä vai heidän vaimojaan. Vai kiittää onneaan, ettei erehtynyt tällaisen kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ottanut mitään perusperttiä lapselleni isäksi. Olisin jättänyt lapsen tekemättä jos ei olisi löytynyt hyvää, kunnollista ja varakasta miestä. Enkä todellakaan olisi halunnut lasta jonkun espanjalaisen futarin kanssa ollessani 19-vuotias. Tai jonkun päihteitä käyttävän rokkarin kanssa. Nämä toilailut oli nuoruuden sekoiluja eivätkä ko. Miehet liittyneet mitenkään siihen että haluan perustaa perheen +30 vuotiaana.
Sytyttävin mies ei ole mikään sekoilukaveri. Sytyttävin mies on se kehen rakastut ja luotat siihen että hän haluaa perhettä enemmän kuin muita asioita. Itselleni oli myös se vaihtoehto että lapsi jää kokonaan tekemättä. Yksinhuoltajuus/köyhyydessä eläminen ei ole minun juttuni.
Ja en ole edes laskenut monenko miehen kanssa olen ollut sängyssä. Varmaan +50 on luku. Kuka nuita jaksaa laskea ja ei kuulu kenellekkään.
Ja miehet ei välttämättä pääse kovin helposti ns. Muusikko tai ammattiurheilua harrastavan naisen sänkyyn. Naiset pääsevät jos ovat edes suht. Kauniita ja hyvä vartaloisia. Kateelliset miehet voivat seuraavassa elämässä toivoa olevansa hyvillä geeneillä varustettu nainen
Kyllä komeat, kohteliaat ja hauskat miehet kelpaavat niille naisjulkkiksillekin, vaikka olisivat itse ihan ”taviksia”. Myös rikkaille naisille. Mutta näissä tapauksissa usein mies on naista nuorempi. Aivan kuten niissäkin tapauksissa, joissa sukupuolet on toisinpäin. Se rokkarin tavis (mutta nätti) tyttöystävä on sitä rokkaria nuorempi 95% tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ketjut ja niissä ilakoivat lut kat ovat se syy miksi en yleisesti arvosta yhtäkään naista. Koskaan ei voi olla varma ettei juuri se vastaan tuleva nainen ole tällainen moraaliton olento.
Ja sanottakoon samaan hengenvetoon että en arvosta näitä lut kia painavia miehiäkään, jos se jollekin olisi epäselvää.
Juu minäkään en arvosta yhtään miestä koska miehet rais kaa ja pahoi npitelee lapsia ja naisia. Koskaan ei tiedä onko se vastaantuleva mies seksuaalirikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ketjut ja niissä ilakoivat lut kat ovat se syy miksi en yleisesti arvosta yhtäkään naista. Koskaan ei voi olla varma ettei juuri se vastaan tuleva nainen ole tällainen moraaliton olento.
Ja sanottakoon samaan hengenvetoon että en arvosta näitä lut kia painavia miehiäkään, jos se jollekin olisi epäselvää.
Niin, no jos sinulle tärkein toisen ihmisen arvostuskriteeri on alapää, niin tämä arvostuksen puute lienee ihan täysin molemminpuolista.
Minä olen 33-v nainen, ja seksikumppaneita nolla. En koe jääneeni mistään paitsi. Se eka kerta tulee sitten joskus jos on tullakseen eli löytyy joku, jonka kanssa tekee mieli ja kokee, että on sen arvoista.