25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa.
On asuttu Jenkeissä ja Euroopassa ja ei varmasti olla oltu selibaatissa.
On biletetty ibitzalla ja Levillä ja ties missä. Tehty sitä sun tätä mitä ei tähän voi kirjoittaa. Useammat myös olleet kimpassa mukana.
Näistä ei välttämättä puhuta kuin ihan läheisimpien ystävien kanssa. Melkein meillä kaikilla on nykyään mies ja lapsia ja ollaan rauhoituttu. Mutta ne ikävuodet 18-30 huhhei. Osa rauhoittui toki vähän aikaisemmin. Itse vasta noin 30-vuotiaana.
Tässä on muuten hyvä vertaus:
"Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa."
Kun tavalliset naiset panoseikkailevat, panoina on ammattifutareita ja muusikkoja.
Pääsisikö tavallinen mies panoseikkailemaan fitnessurheilijoiden ja poplaulajien kanssa? Ei todellakaan.
Ja on aihetta kysyä miksi kun nainen halusi panoseikkailla, häntä kiinnosti ammattifutarit ja muusikot - ei suinkaan peruspertti joka valikoitui aviomieheksi. Tämä kertoo karusti ettei useimpien naisten aviomies olisi se sytyttävin mies ilman halua perustaa perhe ja hankkia lapsia.
Voi höpönlöpön... Kyllä ne muusikot ja urheilijatkin haluavat perustaa perheet. Kirjoitat siihen tyyliin ikäänkuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan. Ihme kategorisointia. Lisäksi tyypillisesti moni tuollainen stara haluaa ”tavisvaimon” (ei toki välttämättä ulkonäöllisesti), jotta voi itse keskittyä omaan juttuunsa ja vaimo hoitaa perheen.
...ja jatkavat paneskelua takahuoneessa kun onnellinen vaimo luulee kesyttäneensä arvomiehen...
.ohis
Vähemmän irtosuhteita ja kännipanoja harrastava nuori nainen kuitenkin melaa kiillottaa kuin joku pikku Aimo, jota "isäntä" käyttää päivittäisenä tyydytyspatjanaan.
Että ei se eri miesten määrä kerro seksin määrää. Jos kumppaneita ollut 25, on voinut naida 25 kertaa elämässä. Rouva ihmistä pantu enemmän jo pienessä ajassa.
Oon 34v ja 27 seksikumppania. Viimeiseen 10 vuoteen mulla on ollut yksi. Kaksi kertaa elämäni aikana olen ollut sinkkuna ja silloin meno onkin ollut villiä, mutta eipä se ketään ole loukannut. Hauskoja muistoja jäi muisteltavaksi ja onpahan kaikenlaista tullut kokeiltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa.
On biletetty ibitzalla ja Levillä ja ties missä. Tehty sitä sun tätä mitä ei tähän voi kirjoittaa. Useammat myös olleet kimpassa mukana.
Näistä ei välttämättä puhuta kuin ihan läheisimpien ystävien kanssa. Melkein meillä kaikilla on nykyään mies ja lapsia ja ollaan rauhoituttu. Mutta ne ikävuodet 18-30 huhhei. Osa rauhoittui toki vähän aikaisemmin. Itse vasta noin 30-vuotiaana.
Tuo alkaa olemaan normikuvio nykyään.
Panokaruselli kolmekymppiseksi asti, sitten rauhoitutaan luotettavan miehen kanssa...kunnes lapset ovat isoja ja menojalka alkaa taas vipattamaan nelikymppisenä. Silloin tylsämies saa lähteä.
No ihan samaahan miehetkin tekee? Ensin otetaan rennommin ja sitten vakiinnutaan jonkun äiti/vaimomateriaalia olevan kanssa.
Aivan, mutta nämä palsta-ülit on katkeria siitä kun niillä ei ollut nuorena saumoja saada tavaraa kaunottarilta, povimalleilta yms, ja nyt he haluavat että kaikki naiset jotka ovat päässeet panemaan komistuksen, tai rokkarin tai taviksenkin kanssa ja jotka eivät ole impiä saisivat pariutumisiässä jumalten koston eli jäisivät yksin
Mitä väliä monenko kanssa on ollut? Itse ainakin tykkään seksistä sen verran paljon, että siitä noin täysi-ikäisestä asti aina ollut vakikumppani. Joko seurustelukumppani tai ihan vakipano. Onhan noita miehiä jonkin verran ollut... Mutta mitä sitten? Kertokaa minulle miksi se on sinulle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu. Ja naiset ovat aina joutuneet vaan tyytymään siihen, että miehet käy panemassa kaikkea mikä liikkuu. Nyt tasa-arvo on lähempänä kun naisetkin saavat nauttia seksistä.
Miksi yhdistät seksistä nauttimisen useiden kumppanien kokeiluun?
Jep. Vanhanaikainen ajatus, että avioliitossa uskollisena vuosikymmenestä toiseen pysyneet eivät pystyisi nauttimaan seksistä. Päinvastoin sanon, se seksi mitä rakkaudesta harrastetaan on aivan jotain muuta, kuin mekaanista temppuilua random-tyypin kanssa. Ainakin minulla näin!
N49
Luulisi sinun ikäisen jo tajuavan ettei tuokaan asia ihan noin mustavalkoista ole.
Kyllä seksi saman ihmisen kanssa voi joskus tuntua tylsältä, vaikka tätä toista rakastaisikin. Ja toisaalta, kyllä tuntemattomankin kanssa voi seksiä olla todella hyvää, jos käy hyvä tuuri.
Tottakai, ei ole mustavalkoista. Mut on paljon ihmisiä, jotka eivät kykene ollenkaan haluamaan tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn, tai edes tavoittele sellaista. Sanon vielä: vanhanaikainen ajatus, et tällainen ihminen ei pystyisi nauttimaan seksistä!
Väitän vielä, että rakkaan kanssa se rakastelu menee ihan toiselle levelille. Ja ihan toisella tavalla haluaa toiselle hyvää kuin tuntemattomalle, vaikka hänellekin haluaisi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Monella voi olla alle viisi, pienemmällä vähemmistöllä vaikka yli viisikymmentä. Noista voi sitten tulla keskiarvoksi tuo 10-15.
Minulla n. 200. Elikä minun siivellä pääsee 15 neitsyttäkin keskiverroksi. Tutkimuksissa miehillä on aina n. kaksi kertaa enemmän seksisuhteita kuin naisilla. Kuinka ihmeessä?? Panevatko toisiaan vai valehdellaanko? Veikkaan viimeistä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.
Perustaisitko itse miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa?
Vierailija kirjoitti:
No nythän tulee totuutta.
Vähän aikaa sitten joku yritti tosissaan selittää että kannattaa tukea vapaata seksuaalisuutta ja seksipositiivisuutta niin kaikki saavat eikös joo.
No eivät saa.
Vapaa seksuaalisuus tarkoittaa sitä että naisethankkiutuvat pantaviksi huumeita vetävien muusikoiden bäkkäreille, vaimoaan pettävien ammattifutarien, firman toimarien tai miesmallin näköisten pelimiesten luokse.
Seksipositiivisuus tarkoittaa sitä että miehet jotka eivät pääse osalliseksi orgioista arvostavat naisia jotka ovat saaneet paljon seksiä useiden ytmien kanssa vain olemalla naisia, ja ovat riemuissaan jos nämä naiset lihottuaan ja tarvitessaan betaelättäjää valitsevat jonkun heistä 10-20 vuoden perheprojektiin.
Tissiposki-oalsta-väni-keijo määkii av palstalla plluuu, plluuuu, plluuuu, bääää-ääääh
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
No kai parhaassa iässä oleva nainen saa panna jos panettaa? Pitäiskö niiden pihtailla jotain l.ssukkaa varten? Itsekin panisin jos olisin nuorempi ja kauniimpi. t. N 48v
Kyllä sinä nytkin voit panna. Naiset saavat joka iässä helposti. Vai häpeätkö nykyään ulkonäköäsi niin paljon, ettet uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on naiset jotka paheksuvat miehiä enemmän jos joku nainen on maannut usean kanssa.
Ai ne kellä itselläänkin ollut yhtä paljon kumppaneita?
Ikinä en ole muuten kuullut kenenkään naisen paheksuvan toisen naisen kumppaneiden määrää. Varmaan sellaistakin voi tapahtua, mutta kyllä yhä edelleen näitä miehiä löytyy vaikka kuinka. Silti he itse saattavat olla olleet monien naisten kanssa, tai olisivat olleet jos heillä olisi ollut siihen mahdollisuus. Todella kaksinaismoralistista siis.
Sitä mietin vaan että jos nämä miehet kuitenkin itse ovat valmiita panemaan kaikkea liikkuvaa, niin miten he voivat arvostella naisia, jolla ollut paljon kumppaneita? Eivätkö he tajua, että jos naiset eivät yhtäkkiä ”antaisi” kellekään, niin heiltäkin loppuisi seksi? Ei voi tajua logiikkaa...
Huvittaa, kun ap on olevinaan niin järkyttynyt. Satasesta vetoa, että panisi itse aivan innoissaan samaa määrää naisia, siis kymmentä - viittätoista. On kyllä niin tekopyhää toi u-lien touhu.
Kateuttahan se on. Joku nauttii seksistä. Jos se on vieläpä nainen niin kauhistus.
Luuletteko, että joku haluaa "säästää neitsyytensä" u-leille? Huh huh. En suosittele.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muuten hyvä vertaus:
"Luku on varmasti alakanttiin. Oma ystäväpiiriin on nuoruudessaan esim. Harrastanut seksiä eri kansalaisuuksia olevien jalkapalloilijoiden, muusikkojen yms. Kanssa."
Kun tavalliset naiset panoseikkailevat, panoina on ammattifutareita ja muusikkoja.
Pääsisikö tavallinen mies panoseikkailemaan fitnessurheilijoiden ja poplaulajien kanssa? Ei todellakaan.
Ja on aihetta kysyä miksi kun nainen halusi panoseikkailla, häntä kiinnosti ammattifutarit ja muusikot - ei suinkaan peruspertti joka valikoitui aviomieheksi. Tämä kertoo karusti ettei useimpien naisten aviomies olisi se sytyttävin mies ilman halua perustaa perhe ja hankkia lapsia.
Voi höpönlöpön... Kyllä ne muusikot ja urheilijatkin haluavat perustaa perheet. Kirjoitat siihen tyyliin ikäänkuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan. Ihme kategorisointia. Lisäksi tyypillisesti moni tuollainen stara haluaa ”tavisvaimon” (ei toki välttämättä ulkonäöllisesti), jotta voi itse keskittyä omaan juttuunsa ja vaimo hoitaa perheen.
...ja jatkavat paneskelua takahuoneessa kun onnellinen vaimo luulee kesyttäneensä arvomiehen...
.ohis
Onpa katkeria ja kateellisia miehiä. Kummalle enemmän, sille Rokkarille joka saa vai sille naiselle joka antaa? Suosittelen, että hankit elämän ja tekotuheron*
P.s. oliko jossain linkki tähän "tutkimukseen"? Montako seksikumppania muuten oli vastaavan ikäisillä miehillä? N50+
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun ap on olevinaan niin järkyttynyt. Satasesta vetoa, että panisi itse aivan innoissaan samaa määrää naisia, siis kymmentä - viittätoista. On kyllä niin tekopyhää toi u-lien touhu.
Kateuttahan se on. Joku nauttii seksistä. Jos se on vieläpä nainen niin kauhistus.
Luuletteko, että joku haluaa "säästää neitsyytensä" u-leille? Huh huh. En suosittele.
N50+
Olet oikeassa- Tämähän asian ydin näissä tästä samasta asiasta olevissa ylinä-ketjuissa onkin, eli katkeruus siitä, että ei itse pääse pukille. Ja se katkeruus on helpompi kestää kun halveeraa naisia eli vähentää naisten arvoa.
Miten joistakin miehistä kasvaa noin katkeria ja naisia vihaavia? Mietin vaan, kun itsellänikin kaksi poikaa... Onneksi tuntuvat olevan jo nuorena tyttöjen suosiossa, niin ehkä eivät tuolla tapaa voi katkeroitua.
10-15? Naisten kertomaan voi aina lisätä tuplat, miesten kertomasta vähentää. Minulla on ollut 25.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo alkaa olemaan normikuvio nykyään.
Panokaruselli kolmekymppiseksi asti, sitten rauhoitutaan luotettavan miehen kanssa...kunnes lapset ovat isoja ja menojalka alkaa taas vipattamaan nelikymppisenä. Silloin tylsämies saa lähteä.
Miksi sinä kuvittelet, että kaikki naiset valitsisivat puolisoksi tylsiä miehiä? En minä ainakaan valinnut.
Keitä nämä u-lit ovat? Minkäikäisiä miehiä? Mistäpäin Suomea? Mitä he tekevät työkseen? Onko niitä vain muutama aktiivinen, vai onko näitä u-limiehiä Suomi pullollaan? Aika ahdistava ajatus, jos näin on.
Juurikin näin
mies51v