25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Kolme kumppani, yksi puoliksi suomalainen, yksi suomalainen (ei luoja miten pieni oli) ja kolmas muualta Euroopasta, gasp. 😳
Miksi tunnet tarvetta kerjätä hyväksyntää aloittajan kaltaiselta naisvihaajalta?
Kyllä, kyllä sinä kerjäät. Kuin koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kumppani, yksi puoliksi suomalainen, yksi suomalainen (ei luoja miten pieni oli) ja kolmas muualta Euroopasta, gasp. 😳
Miksi tunnet tarvetta kerjätä hyväksyntää aloittajan kaltaiselta naisvihaajalta?
Tuo on vain naisen luonto. Nyt pidän ruoka tauon ..raskaan työn raataja:D
mies51v
Taidanpas tästä mennä etsimään komean yhden illan herran itselleni ihan vain palstan uleja kiusatakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Itse olin nuorena kullikarusellihuarrahalpasaasta, ja 25-vuotiaana aloitin kymmenen vuoden pituisen parisuhteen jossa olin tiukan uskollinen koko ajan. Ai miksikö? No vaikka siksi että sain kumppaniltani niin jumalaisen hyvää seksiä että kaikki aiemmat kokemukset yhteensä kalpenivat sen rinnalla. Mies oli neitsyt ennen meidän ekaa kertaa. Mihinköhän palstaülit mut luokittelee?
Jos oli noin hyvää, niin miksi tuo loppui?
mies51v
Tervetuloa todellisuuteen jossa myös mies voi valita päättää parisuhteen!
Niinpä😉
Mies joka tietää kokemusten kautta, että on parempaakin tarjolla
Mies51v
Onko sinulla perhettä? Miksi olet itsenäisyyspäivän aattona ulisemassa vauvapalstalla?
Ensimmäiseen ei ja toiseen duunissa
mies51v
Olisit hyödyksi jos keskittyisit duuniisi sen sijaan että piikittelet netissä tuntematonta naista. Ehkä silloin sinulla olisi itsestäsikin parempi olo. Ehkä jopa tarve piikitellä muita vähenisi.
(Sen potenssi on lehmänhäntäsuuntainen. Kohta ei ole muuta kuin kätinä ja huomionkerjäys naisilta netissä.)
Onneksi on siniset pillerit keksitty ja teille liukasteet:D
mies51v
Joo, ja testot, että edes kiinnostaisi.
Testot tulee salilta. Anna vinkki miehellesi:-)
mies51v
Ahaa. Siksi siis tarvitset sinisiä pillereitä. Vaikka sinun iässäsi tarvitset niitä toki muutenkin. Mutta lopeta se steroidien kiskominen ja osta tohvelit.
Taas sösseit. Raskaat kyykky ja vetoliikkeet lisää luonnollista testoa rajusti. Opiskelepa alaa enemmän
mies51v
No sinähän et edes pääse kyykkyyn. Olet liian vanha. Oikeastaan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tämä on selvä provo tai trolli. Kirjoittaja ei ole tosissaan.
En nähnyt mitään perusteluja sille, miten seksin harrastaminen jotenkin vaikuttaa naisen kelpoisuuteen. Omasta mielestäni vaan plussaa, osaa olla hyvä sängyssä, tietää mitä haluaa ja mitä ei halua.
Ja en tosiaan hae hyväksyntää, kunhan vähän kieli poskella kommentoin, että ei paljon Suomimies kokemusta täällä, ei tarvitse ottaa niin tosissaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Itse olin nuorena kullikarusellihuarrahalpasaasta, ja 25-vuotiaana aloitin kymmenen vuoden pituisen parisuhteen jossa olin tiukan uskollinen koko ajan. Ai miksikö? No vaikka siksi että sain kumppaniltani niin jumalaisen hyvää seksiä että kaikki aiemmat kokemukset yhteensä kalpenivat sen rinnalla. Mies oli neitsyt ennen meidän ekaa kertaa. Mihinköhän palstaülit mut luokittelee?
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
Onko sinulla perhettä? Miksi olet itsenäisyyspäivän aattona ulisemassa vauvapalstalla?
mies51v
Olisit hyödyksi jos keskittyisit duuniisi sen sijaan että piikittelet netissä tuntematonta naista. Ehkä silloin sinulla olisi itsestäsikin parempi olo. Ehkä jopa tarve piikitellä muita vähenisi.
(Sen potenssi on lehmänhäntäsuuntainen. Kohta ei ole muuta kuin kätinä ja huomionkerjäys naisilta netissä.)
mies51v
mies51v
Sähät siellä mainostat käyväsi, ja silti alamäki on alkanut.
Mulla on ollu 4 avopuolisoa ja lisäks on ollu jokunen baaripano nuorena. Oon nyt 36. Varmaan jos kysyttäs ni sanoisin et noin 10. Olen siis keskimääräinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille parempi, jos naiset eivät lähtisi tällaisiin aloituksiin kertomaan kuinka he ovat maanneet vain yhden tai kahden miehen kanssa. Ei kannata kerjätä kunnon naisen mainetta anonyymipalstalta. Tällaisella vain pidetään yllä kaksinaismoralismia, jonka mukaan nainen huononee seksistä, mies ei. Seksi on kivaa, muistakaa kumit.
Sehän oli aloittajan tavoite. Saada naiset kerjäämään hyväksyntää vähällä seksin harrastamisella. Toisin sanoen: ketjun tarkoitus on kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Häpeällistä, miten moni nainen lähtee tähän mukaan joka kerta.
Minä ymmärsin tämän siten, että nainen on huonompi, jos sillä on ollut useita seksipartnereita verrattuna naiseen, jolla on ollut vähän seksipartnereita. Tällä dimensiolla väittämä on tosi.
Tuo ei tarkoita mitään joten älä sössötä.
Tarkoittaa. Mikäli pitää määritellä hyvä ja paha, niin paha nainen on se jolla on paljon seksipartnereita ja hyvä nainen on se jolla niitä on vähän. Tätä totuutta ei voi kiertää millään. Ei missään kulttuureissa, eikä edes eläinten kulttuureissa.
Ja yksi vilkkaan seksielämän parhaista sivuvaikutuksista on välttyminen tuollaisilta miehiltä.
Näin vierestä. Ei vilkas seksielämä tarkoita että kaikille pitäisi antaa. Vilkasta voi olla yhden ja saman kanssa
mies51v
Minun ymmärtääkseni tuollaisilta miehiltä välttyy kyllä paljon tehokkaammin, kun niitä partnereita on 10++. Yhden jälkeen saattaa vielä kelvatakin.
Kaikki me tiedetään mikä u leja pelottaa. Mitä enemmän seksikumppaneina, sitä suuremmalla todennäköisyydellä jollakulla partneista on ollut ISOMPI. Tai sitten partneri on ollut PAREMPI. Sellaista u li ei voi huonolla itsetunnolla kestää eli nainen on syyllinen!
Ettekö ymmärrä mitä KESKIMÄÄRIN tarkoittaa?!
Totta kai hyvin moni näin nuori nainen on ollut vain muutaman kanssa. Onko pakko lässyttää, että tämän kertovat hakevat huomiota tai muuta yhtä järjetöntä?
Esimerkki:
Tiina 56 miestä
Sanna 1 mies
Elina 30 miestä
Fanny 4 miestä
Oona 11 miestä
Salla 19 miestä
Jenni 3 miestä
= KESKIMÄÄRIN vajaa 18 miestä.
Vain Salla on lähelläkään keskimääräistä mieslukua, äly hoi. 🙈🙈
Katkarapumiehen ulina osa miljoona.
Kiva ajatella että se on ihan yksin, tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
mies51v
mies51v
mies51v
Ahaa. Siksi siis tarvitset sinisiä pillereitä. Vaikka sinun iässäsi tarvitset niitä toki muutenkin. Mutta lopeta se steroidien kiskominen ja osta tohvelit.
Taas sösseit. Raskaat kyykky ja vetoliikkeet lisää luonnollista testoa rajusti. Opiskelepa alaa enemmän
mies51v
Eri kirjoittaja. Ei tuo sali auta suakaan, alamäki alkanut. Olishan se takaseinä alkanut häämöttää jo aiemmin ilman punttia, onhan se lohduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me tiedetään mikä u leja pelottaa. Mitä enemmän seksikumppaneina, sitä suuremmalla todennäköisyydellä jollakulla partneista on ollut ISOMPI. Tai sitten partneri on ollut PAREMPI. Sellaista u li ei voi huonolla itsetunnolla kestää eli nainen on syyllinen!
Ahahahahhaha kiitos. Vihdoinkin selitys.
En ymmärrä, miten oletetaan, että kokematon nainen on tyydyttävä kumppani, mutta tämä itsetuntoasiahan selittää kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tämä on selvä provo tai trolli. Kirjoittaja ei ole tosissaan.
En nähnyt mitään perusteluja sille, miten seksin harrastaminen jotenkin vaikuttaa naisen kelpoisuuteen. Omasta mielestäni vaan plussaa, osaa olla hyvä sängyssä, tietää mitä haluaa ja mitä ei halua.
Ja en tosiaan hae hyväksyntää, kunhan vähän kieli poskella kommentoin, että ei paljon Suomimies kokemusta täällä, ei tarvitse ottaa niin tosissaan 😂
Et sinä vitsaillut, vaan aloit puolustella itseäsi aloittajalle. Jos olisit kommentoinut kieli poskella, olisit sanonut luvuksesi 200 joista puolet afrikkalaisia. Nyt aloit kilttinä tyttönä mielistellä aloittajaa.
Totta kai aloittaja provoilee, sen tajuaa jokainen. Mutta provosoiva kirjoitustyyli ei tarkoita, että se ei olisi kirjoittajan oma mielipide. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
mies51v
mies51v
mies51v
mies51v
Eri kirjoittaja. Ei tuo sali auta suakaan, alamäki alkanut. Olishan se takaseinä alkanut häämöttää jo aiemmin ilman punttia, onhan se lohduttavaa.
5-kymppisellä alamäki on kyllä alkanut jo 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä mitä KESKIMÄÄRIN tarkoittaa?!
Totta kai hyvin moni näin nuori nainen on ollut vain muutaman kanssa. Onko pakko lässyttää, että tämän kertovat hakevat huomiota tai muuta yhtä järjetöntä?
Esimerkki:
Tiina 56 miestä
Sanna 1 mies
Elina 30 miestä
Fanny 4 miestä
Oona 11 miestä
Salla 19 miestä
Jenni 3 miestä= KESKIMÄÄRIN vajaa 18 miestä.
Vain Salla on lähelläkään keskimääräistä mieslukua, äly hoi. 🙈🙈
Entä miksi sinulla on tarve selitellä? Ei kuulu kenellekään, montako kumppania naisella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.
Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista.
N35
Näin se menee naisilla. Jostain kumman syystä näistä "voimaantuneista" naisista tulee +40v iässä usein frigidejä. Kait se nuoruuden elämä ei ollutkaan loppukädessä niin mukavaa.
mies51v
Taas yksi "totuus", jota jankutat palstalla. Toistuvasti noita "voimaantuneita" naisia kuitenkin kirjoittelee ketjuihin, kertoen olevansa pitkissä parisuhteissa. Varmaan trolleja, kun eivät sovi sinun kiveen kirjoitettuihin uskomuksiisi. eri
Tuo on minun totuus, jonka olen itse nähnyt ja kokenut. Ihminen oppii ikääntyessään. Paljon seksisuhteita harrastava nainen on aina rikkinäinen ihminen - hyväksikäytetty
mies51v
Ja paljon seksisuhteita harrastanut mies on rikkinäinen, sukupuolitauteja kantava.
Se vähän riippuu, mutta usein näin on ennen pitkää. Mieshän voi panna vaikka kuvottavaa naista joka vihaa häntä. Ei mikään ongelma, mutta yleensä naisilla on toisin. Mies ei tarvitse panoihin tunteita millään lailla
mies51v
Eipä nainenkaan, paitsi himoa. Teillä vanhemmilla miehillä on usein oudon romanttisia mielikuvia naisista. Ohis, eri.
Ei ole ainakaan tyhmyyden suhteen. Riittävän usein kun joudut kuuntelemaan liian kännissä olevan naisen "avautuvan" itkua ei tuo olisi jäänyt kenellekään epäselväksi. Yhyy, kun kaikki miehet käy vaan naimassa, byääh..ja lääkitys päälle ja kantapäät kattoon uudestaan. Mitään ei opita..
Naiselleko tulisi himo jos miehen mielestä nainen on kuvottava?
mies51v
Minä tunnistan kuvailemasi naistyypin, mutta ihmettelen miksi koet tarvetta änkeä samaan laatikkoon kaikki paljon seksiä harrastavat naiset. Tuo naistyyppihän on rikki ja sekaisin jo ennen sitä seksiä. Se etsii seksisuhteista ihan vääriä asioita ja pettyy kun ei niitä sieltä löydä. Sitten on ne naiset, joilla on hyvä itsetunto ja jotka vaan sattuvat tykkäämään seksistä. Ei heistä voi puhua edes samana päivänä tuon kuvaamasi naistyypin kanssa. Ehkä sinä et tällaisia naisia tunne, mutta ehkä se kertoo sinun kuplastasi enemmän kuin naisista.
-Eri
Kumma säkä kun tämän ikäisellä miehellä on tullut noista naisista vastaan vain kuvatunlaisia persoonia. Jos muitakin olisi olisin laittanut lainauksella
Suomalaisella naisella ei ole koskaan oikeasti hyvää itsetuntoa. kopeus karisee hyvin nopeasti kun sitä ravistelee
mies51v
Tuosta tekstistäsi ei selvinnyt vielä se onko nuo naiset irtopanneet vai etsineet parisuhdetta. Jos ovat olleet seurustelumielessä liikkeellä ja miehet vedättäneet, niin siitäkö heitä syyllistät? Osa miehistä vedättää todella törkeästi. Jotkut alkavat suhteeseenkin vain saadakseen vakinaisen, ilman mitään tunteita. eri
Totta, mutta mitä miehen pitäisi ajatella naisesta joka on kusetettava😟ja ei näe yleensä selviä merkkejä tuosta..jopa ulkomaalaiset tekee tuota 🙁
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin toope nainen ja näitä valitettavasti suomesta löytyy aivan liiaksi.
Mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaha voivoi tuliko paha mieli Ap? Mitä jos muuttaisit takaisin sinne huntumaahan mistä ajatusmaailmasi mukaan tulitkin :'D
Minä olen käynyt useasti Iranissa. Ja kyllä siellä paikalliset neitoset ovat kovin mielissään kun saavat vähän herkutella kunnon seksillä. Huntuun on ehkä sitten pyyhitty mällejä. Ei naiset siellä mitenkään erilaisia ole. Enemmänkin päinvastoin. Mutta ihania he ovat sekä siellä että täällä.
Se on vanha totuus että mitä enemmän naisia rajoittava kulttuuri on kyseessä, niin sitä suurempi halu naisilla on rikkoa normeja (=panna) vieraiden kulttuurien miesten kanssa.
Oikea totuus on se, että mitä enemmän naisille iskostetaan miehen mallin muistuttavan ulkomaista miestä, sitä enemmän he sellaista haluavat. Tämä näkyy myös siitä miksi nainen rakastaa koiraansa enemmän kuin miestänsä: koira ei osaa puhua, eli ei ole tunnekieltä. Mies osaa. Sama pätee ulkomaalaisiin: nainen ei osaa tulkita miehen tunnekieltä, koska tunnekieli on ainoastaan äidinkieli. Suhde on siis pelkkä pano-hyötysuhde.
Puhu omasta puolestasi, kaikki eivät ole yhtä kielitaidottomia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille parempi, jos naiset eivät lähtisi tällaisiin aloituksiin kertomaan kuinka he ovat maanneet vain yhden tai kahden miehen kanssa. Ei kannata kerjätä kunnon naisen mainetta anonyymipalstalta. Tällaisella vain pidetään yllä kaksinaismoralismia, jonka mukaan nainen huononee seksistä, mies ei. Seksi on kivaa, muistakaa kumit.
Sehän oli aloittajan tavoite. Saada naiset kerjäämään hyväksyntää vähällä seksin harrastamisella. Toisin sanoen: ketjun tarkoitus on kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Häpeällistä, miten moni nainen lähtee tähän mukaan joka kerta.
Minä ymmärsin tämän siten, että nainen on huonompi, jos sillä on ollut useita seksipartnereita verrattuna naiseen, jolla on ollut vähän seksipartnereita. Tällä dimensiolla väittämä on tosi.
Tuo ei tarkoita mitään joten älä sössötä.
Tarkoittaa. Mikäli pitää määritellä hyvä ja paha, niin paha nainen on se jolla on paljon seksipartnereita ja hyvä nainen on se jolla niitä on vähän. Tätä totuutta ei voi kiertää millään. Ei missään kulttuureissa, eikä edes eläinten kulttuureissa.
Ja yksi vilkkaan seksielämän parhaista sivuvaikutuksista on välttyminen tuollaisilta miehiltä.
Näin vierestä. Ei vilkas seksielämä tarkoita että kaikille pitäisi antaa. Vilkasta voi olla yhden ja saman kanssa
mies51v
Minun ymmärtääkseni tuollaisilta miehiltä välttyy kyllä paljon tehokkaammin, kun niitä partnereita on 10++. Yhden jälkeen saattaa vielä kelvatakin.
Välttyy niiltä pienemmälläkin lukemalla.
En ole lähtenyt baarista yhdenkään miehen kanssa, vaikka herra51 väittää kauniiden sanojen riittävän. Päinvastoin, siihen kyllästyi nuorempana hyvin pian ettei miesten juttelemisella ole mitään muuta päämäärää. Tuskin olen tässä suhteessa yksisarvinen. eri
Tuosta tekstistäsi ei selvinnyt vielä se onko nuo naiset irtopanneet vai etsineet parisuhdetta. Jos ovat olleet seurustelumielessä liikkeellä ja miehet vedättäneet, niin siitäkö heitä syyllistät? Osa miehistä vedättää todella törkeästi. Jotkut alkavat suhteeseenkin vain saadakseen vakinaisen, ilman mitään tunteita. eri