Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat kumppanissasi paljastui vain alkuhuuman esitykseksi?

Vierailija
05.12.2019 |

Omani osallistui ruuanlaittoon. Tykkäsi tehdät pitsat taikinaa myöden itse, pataruokia koko päivän hauduttaen, jne. Syötiin yhdessä pöydän ääressä.
Nyt vuoden päästä ei enää tee mitään ruokaa ja syö olohuoneessa tv:n ääressä =(

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkasi haluamasta seksiä. Hyvin tuo nainen aluksi näytteli halukasta.

Ehkä hän pettyi.

Sitä sanoin sille suoraan syyksi. Väittää ettei vain halua. Pari ensimmäistä vuotta teeskenteli siis muuta.

Tai sitten halusi silloin ja ei halua nyt?

Mistä ylipäänsä päättelette, että teidän kumppanit on esittänyt jotain? Ihmiset voi myös muuttua.

Vierailija
22/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän pettyi.

Sitä sanoin sille suoraan syyksi. Väittää ettei vain halua. Pari ensimmäistä vuotta teeskenteli siis muuta.

Mistä ylipäänsä päättelette, että teidän kumppanit on esittänyt jotain? Ihmiset voi myös muuttua.

En minä ainakaan epäile että on ”esittänyt” mutta fakta on, että suhteen alkuvaiheessa ihmiset tekevät myönnytyksiä helpommin ja ihastuksissaan viettää enemmän aikaa kumppanin kanssa

Tuo jonka aviomies liikkuu liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa ajan viettäminen, viimeisen vuoden aikana on tehty kerran jotain yhdessä ja senkin ajan oli naama väärin päin

Tosi ikävän kuuloista. Vakavaa.

No en sentään vakavana ole pitänyt, osaan viettää aikani yksinkin 😊👍

Välillä harmittaa toki katsella pariskuntia syömässä, kaupoissa, elokuvissa yms kun oma mies ei suostu. Olen ajatellut että ehkä häpeää tai olen niin ärsyttävä ettei jaksa kuunnella minua 🤷‍♀️

Vierailija
24/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset. Puhelin oli äänettömällä.

Raha. Jouduin lopulta maksamaan kaiken.

Kiinnostus ajatuksiini. Eivät kiinnostaneet jatkossa.

Kiinnostus mun seksuaalisuuteen. Kertoi ettei tykkää tehdä tiettyjä juttuja. Tyydytti vain itsensä härskisti.

Ajankäyttö. Tapasi minua kun ei ollut parempaa tekemistä.

Julkisuus. Ei voitu esiintyä julkisesti.

Joulu. Ilmoitti että hänellä on tärkeämpiä ihmisiä joiden kanssa viettää jouluaan.

Vierailija
25/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta yhdessä. Tekee edelleen kotitöitä, seksi sujuu ja yhdessä tehdään kaikkea. Mies sanoi alussa, ettei halua enää elää niin, että tekee töitä kaiket ajat.

Mies on ollut aina päätyönsä ohella vapaa-ajalla tekemään sivutöitä. Kun löysimme toisemme, miehen ystävät sanoivat, että viimein mies nauttii elämästä, eikä tee vain niska limassa töitä. Nyt huomaan, että hän pikku hiljaa palaa entiseen tapaansa takaisin. Pelkään, että terveys menee, kun ei mikään nuori ole enää ja ei voi sata lasissa painaa duunia.

Vierailija
26/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy enää lenkeillä kanssani. Normaalisti käyn joka ilta 1-1.5 tunnin lenkillä, suhteen alkuaikoina halusi aina lähteä yhdessä. Ja sitten vielä haluaisi että hankitaan koira. Tiedänpähän vaan kenelle lenkittäminen jäisi. Itse menen vielä yhdeksään töihin kun avovaimo kahdeksaan niin aamulenkittäminenkin jäisi luultavasti mulle.

Vierailija
27/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta yhdessä. Tekee edelleen kotitöitä, seksi sujuu ja yhdessä tehdään kaikkea. Mies sanoi alussa, ettei halua enää elää niin, että tekee töitä kaiket ajat.

Mies on ollut aina päätyönsä ohella vapaa-ajalla tekemään sivutöitä. Kun löysimme toisemme, miehen ystävät sanoivat, että viimein mies nauttii elämästä, eikä tee vain niska limassa töitä. Nyt huomaan, että hän pikku hiljaa palaa entiseen tapaansa takaisin. Pelkään, että terveys menee, kun ei mikään nuori ole enää ja ei voi sata lasissa painaa duunia.

Minä olen taas tuo jonka mies treenaa ja tekee töitä liikaa. 15v oltu yhdessä, eikä se työmäärä ainakaan ole kamalasti pienentynyt. Ehkä mies joskus havahtuu jos saa jonkin burnoutin tms, mutta muuten olen ainakin itse luopunut jo toivosta. Sydän tuskin antaa periksi tuon treenimäärän takia.

Vierailija
28/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Toistaiseksi ei mitkaan, mutta ollaankin vasta 1v 2 kk kimpassa ja yhdessakin asuttu vasta puoli vuotta. 

Keskella yota jos kay puoliunisena vessassa niin ei valttamatta pese kasia joka kerta, taman olen huomannut kylla. 

Ja alkuhuumassa siis pesi kädet, myös keskellä yötä puoliunisena vessassa käynnin jälkeen.

Vierailija
29/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Rehellinen mies. Minä taas esitin että olen älykkäämpi ja tykkään käyttää mekkoja 😬

Vierailija
30/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo puolen vuoden jälkeen alkoi yhtymään vain karvalakkiinsa, mutta rakastan häntä silti pikku paheestaan huolimatta.

Vierailija
31/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kumppani esitti tasa-arvoista - kun esitys loppui niin juoksin. Ja kovaa.

Vierailija
32/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän pettyi.

Olisi jättänyt feikkaamatta niin en olisi tuhlannut aikaani.

Vierailija
33/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja muu aktiivisuus  se jäi heti kun muutettiin yhteen , ja tyttis vetäs puolessa vuodessa jotain 20kg.

Toista puolivuotista ei sitten tullutkaan .

Vierailija
34/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui kuinka haluaa osallistua tasapuolisesti kaikkiin kotitöihin, osaa siivota ja pestä pyykkiä jne. Nyt kahden vuoden jälkeen hyvin satunnaisesti tyhjentää tiskikoneen ja vie roskapussin ehkä joskus. Kauheasti pitäisi kyllä noiden saavutuksien jälkeen kehua kuinka ahkera on...

Kyllä tuo soittaa hälytyskelloja jo heti lähdössä, jos kertoo haluavansa OSALLISTUA kotitöihin. Ei siis näe kotitöitä itsestäänselvänä osana omaa elämäänsä. Kuulostaa lähes samalta kuin mies tai nainen sanoisi haluvansa osallistua omien vaatteidensa hankkimiseen tai osallistua oman terveytensä ylläpitämiseen. Eli todella oudolta kuulostaisi minun korvaani.

Vierailija
35/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi mies maksoi aina kaiken ravintolassa ja pitkää viel.. Olin silloin kyllä opiskelija ja nyt työssä, joten ihan ymmärrettävää, että nykyisin, kun käydään ulkona syömässä niin kummatkin maksaa omat ruokansa. Ihan fine se on, mutta olisihan se ihan romanttista, jos mies joskus tarjoutuisi maksamaan. Mies myös ehkä esitti varakkaampaa mitä oikeasti onkaan.. Minä taas oon just se nainen, joka aluksi varmaan vaikutti seksipedolta ja hyvin himokkaalta, mutta tahti näin viiden vuoden jälkeen kyllä hidastunut.

Vierailija
36/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän kaavan mukainen esileikki.

Tämä on aika varma suhteen tappaja. Tyhmä mies joka ei ymmärrä panostaa seksiin. Häntä odottaa seksitön tulevaisuus.

Vierailija
37/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mielestäni vain petrannut, osoittautunut vuosien myötä paljon paremmaksi kuin aluksi ajattelin. Minä itse taidan olla miehelle isompi pettymys, mutta silti kuulemma rakastaa eniten maailmassa <3

Jos nyt jotakin pitää sanoa niin en saa enää aamukahvia sänkyyn jos en sitä itse pyydä :D  Mutta pesukoneet on kyllä pyörimässä jo heti aamusta ja imurikin viritelty esille  ennen kuin ehdin itse kunnolla silmiä aukaista niin ehkä tämä kahvitarjoilun väheneminen on pieni puute.

Niin ja kuuteen vuoteen en ole vienyt yhtään roskapussia itse roskikseen enkä pessyt koneellistakaan pyykkiä! Miehen taas ei ole tarvinnut laittaa ruokaa mikrossa valmiin ruuan lämmittämistä enempää eikä kyllä kärsiä puutteestakaan.

Vierailija
38/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän kaavan mukainen esileikki.

Tämä on aika varma suhteen tappaja. Tyhmä mies joka ei ymmärrä panostaa seksiin. Häntä odottaa seksitön tulevaisuus.

Eihän sitä puolison kanssa harrastetakkaan suhteessa, joten ei miestä haittaa. Yksi ikävä tehtävä vähemmän.

Vierailija
39/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Mutta eipä ole haitannut, hyvin tullaan toimeen ja eletään oikein onnellista elämää, vaikka alkuhuumassa sitä rahaa tuntuikin olevan kuin roskaa. Toki nyt kahden lapsen ja 10 vuoden jälkeen on priorisointikin muuttunut. Minua ei kyllä raha kiinnostanut silloinkaan, mutta mies koki jostain syystä tarpeelliseksi sillä aluksi "leveillä". Onneksi oli vain pintaa.

Vierailija
40/59 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienian hoito. Aluksi oli hyvällä tolalla, nyt ei.

Ohiksena; miksi kysymykseen "mitkä asiat..." tullaan vastailemaan, että "ei mitkään"? Vähän niinku että joo ei mulla oo tähän mitään sanomista, mutta tulinpahan kertomaan sen.