Tonttuakatemia - onko joulukalenteriohjelmat aina olleet näin huonoja?
Kuka tällekin on antanut OK merkin kässärin luettuaan. Vai onko ideana että Krista-Petteri 8v ja Nils-Carita 9v on saaneet itse kirjoittaa ja roolittaa ja ohjata shown?
Sen lisäksi että käsikirjoitus tökkii, ovat poikkeuksetta kaikkien näyttelijöiden roolisuoritukset ala-arvoisia.
Miksi muutenkaan nelikymppiset salkkari- ja putoustähdet larppaa tonttuja? Eikö oikeesti ketään muuta löytynyt? Yle?
Joo ei ole pakko katsoa, enkä aiokkaan. Kaksi luukkua riitti.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tän vuoden Tonttuakatemia on kyllä huono. Nuo uudet näyttelijät ei vaan toimi. Etenkin tuon tummaihoinen nainen. Mä en saa mitään selvää hänen sössötyksestä.
Ekan kauden Tonttuakatemia oli ihan paras! Tää on ollut nyt kyllä pettymys.
Nykyään täytyy joka ohjelmassa olla se kiintiönee... tummaihoinen, ihan sama osaako näytellä vai ei tai saako edes puheesta selvää.
Ja kohta joku kiintiö aakkoshenkilö nenärenkuloineen ja shokkivärisine hiuspehkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tän vuoden Tonttuakatemia on kyllä huono. Nuo uudet näyttelijät ei vaan toimi. Etenkin tuon tummaihoinen nainen. Mä en saa mitään selvää hänen sössötyksestä.
Ekan kauden Tonttuakatemia oli ihan paras! Tää on ollut nyt kyllä pettymys.
Nykyään täytyy joka ohjelmassa olla se kiintiönee... tummaihoinen, ihan sama osaako näytellä vai ei tai saako edes puheesta selvää.
Tämän tytön puhe- ja näyttelemistaito on kyllä hyvin heikkoa ja ärsyttävää.
On kyllä huono tää tän vuoden verrattuna siihen edelliseen.
Ärsyttää sen yhden tontun rappaaminen ja jatkuva jou jou mc jou jou täällä.
Miksi? onko nykylapset niin idiootteja et pitää olla tollasta.
Mä en ymmärrä miks sitä helvetin toljenteria hypetetään niin paljon. Ite tykkään sellasista niin sanotuista joulun taikaa sisältävistä joulukalentereista joita viimevuosina ei tosiaan oo ollut. Tonttu akatemia 1 kausi on poikkeus. se on vähän erilainen mutta todella humoristinen ja rakastettava. Sen sijaan kausi 2 on hirveä pettymys enimmäkseen juonen ja tuttujen hahmojen puuttumisen vuoksi.