Työkaveri antoi aikuiselle pojalle nimeksi Niko Petteri - olen nauranut kippurassa maanantaista asti kun kuulin sen!
Kommentit (35)
Ei nimi miestä pahemman ellei mies nimeä. Naapurin Jorma on mukava perheenisä.
Mutta oletteko koskaan venytelleet anuslihastanne ja sen jälkeen kuvanneet flatulenssianne hd-kameralla?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin Nico Petteri!
AP
Onko ap 8 vee? Lapsellinen.
Tämä palsta ei petä ikinä. Mitä vikaa on Niko -nimessä? ei mitään, paitsi tällä löylynlyömällä palstalla.Mun mies on Niko Petteri. Olen nauranut kippurassa joka päivä jo viisitoista vuotta. Vieläkin naurattaa. Mies on syntynyt -76. Miksiköhän äitinä ei ole tarkistanut sen aikaiselta mamma-foorumilta niitä sallittuja nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen 1970-luvulla syntyneen Niko Petterin, olisipa äiti lukenut vauvapalstaa ennen ristiäisiä. 10-vuotias Jonne tuttavapiirissä oikeasti vähän säälittää.
Minkälainen on tuntemasi Tero-Tapani?
Tai teppo-tapani.
Täällä on eräällä pinkki tukkaisella äidillä jessika ja jonne lapsina.😂😂😂😂.
Olet kyllä aika idiootti ap. Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkaan....
En tiedä kuinka vanha ap on, mutta henkinen ikä n. 6v. jutuista päätellen.
Kuka antaa aikuselle nimiä? Ap itse? Minä annan nyt ap:lle nimeksi Urban Martta Röllipeikko Kökköpostaus. Nauran sitten omalle vitsilleni koko päivän kippurassa.
Valaiskaa nyt minua mikä tässä Niko Petteri -nimessä naurattaa? Tiedän yhden pojan, jolla tämä nimi. Petteri tuli toiseksi nimeksi, koska se kulkee heillä suvussa. Niko-nimestä olivat varmaan tykänneet muuten vaan.
Niin miksi tuo nimi on joistakin niin huvittava?
Ap on selvästi lukenut liikaa vauva-palstaa ja ottanut ihan tosissaan kaikki jutut.
Katso, ettet tukehdu nauruusi!