Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset haisevat JÄRKYTTÄVÄLTÄ hieltä?

Vierailija
04.12.2019 |

Ihan vakavissani olen tätä miettinyt. Onko se jokin sairaus vai hygienian puutetta (deodorantti jne.)? Esim. kanssani samalla salilla käy pari tuollaista haisulia, jotka käryävät todella voimakkaalta ja kitkerältä hieltä. Heidän salilla ollessa kirjaimellisesti koko tila haisee ja jos menevät pieneen venyttelyhuoneeseen, ei siellä voi olla samaan aikaan. Joskus olen nähnyt muiden treenaajien salaa yökkäilevän tuolle.
Toinen "haisuleista" on vielä parikymppinen tyttö ja olen usein miettinyt, että kamalaa olisi tuon ikäisenä kärsiä moisesta vaivasta. Vai eivätköhän he itse haista samaa kuin muut? Jos oma kumppani haisisi noin, niin eihän sen kanssa voisi edes olla samassa asunnossa, saati sitten sängyssä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä :/ puoliso käy suihkussa 2krt vk, ja ei käytä deodorantteja vaikka olen niitä kotiin kantanut...

Muutamia kertoja huomauttanut mutta aikuinen esimiestehtävissä oleva nelikymppinen niin en enää ala asiasta taistelemaan...

Mä ainakin olisin "taistellut" jo suhteen alussa, jos miehellä olisi ollut noin huono hygienia. Tai oikeastaan koko suhdetta ei todennäköisesti olisi syntynyt.

Vierailija
22/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniasta johtuu, pesua (iho, vaatteet) pitää vaan tehostaa jos lemuaa niin että koko huone haiskahtaa, joistakin jää jopa hajuvana jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kiveshiki haisee?

Vierailija
24/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla geneettistä. Botox-hoito voisi auttaa.

Lääkäri

Vierailija
25/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vanha äijä haisee hieltä, eltaantuneelta talilta ja mytyssä kuivaneilta vaatteilta. Tyyppi asuu ensimmäisessä kerroksessa ja hänen ominaisarominsa tuntuu viidennessä kerroksessa asti heti kun astuu asunnosta rappukäytävään.

Vierailija
26/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haisen enkä voi sille mitään! Ainoa mikä auttoi, oli Absolut torr, mutta mun iho ei kestä sitä edes harvoin. Huolehdin hygieniastani, pesen vaatteitani 60 asteessa, pyykkietikka käytössä, käynyt lääkärillä jne. Olen kaikkeni tehnyt etten haise hielle ja silti lemuan pahalle ja todellakin kärsin myös itse siitä. Samaten mun hengitys haisee ja olen käynyt poistattamassa kuukausi sitten hammaskiven, mitä oli todella vähän ja viime viikolla kävin hammaslääkärillä joka ei löytänyt hajunlähdettä suustani. En tiedä alanko mätänemään koko muija... hajuista päätellen kyllä.

Vierailija
27/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllä naurettavan herkkiä nykyään.

Vierailija
28/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se vodka vai?

Vierailija
29/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta sekaisin, jokin sairaus tai lääkitys. Tai sitten ei osata peseytyä tarpeeksi usein tai kunnolla, dödö ei ole omalle iholle sopiva, tai ei pestä vaatteita kyllin usein tai kunnolla.

Ehkäisypillerit lopetettuani hikosin muutaman kuukauden hallitsemattomasti kaikkialta, joten ymmärrän kyllä niitäkin, joille hikoilu todella tuottaa vaikeuksia, vaikka yrittäisivät mitä ja huolehtisivat hygieniastaan säntillisesti.

Vierailija
30/32 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitettavasti kuulun haisuleihin. käsittääkseni perinnöllinen ominaisuus jolle ei voi oikein mitään. En hikoile määrällisesti erityisen paljon, ei märkiä länttejä kainaloissa tms. Mutta se normaalimäärä hikeä mikä erittyy, haisee ihan tappavalta :( Vinkeä, metallinen, oksettava haju. Ilman kovaa liikuntaa apteekin kovimmat aineet auttavat, esim. Triple Dry. Mutta jos salille menen niin sekin pettää ja se karmea löyhkä tulee läpi. Samoin kovilla helteillä.

Vierailija
31/32 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa näihin jotka väittää että kaikkensa tekevät ja silti haisevat. Kyllä se niin on että jos ihminen huolehtii kunnolla päivittäisestä hygieniasta (ihon ja hiusten huolellinen pesu, hampaiden harjaus ja lankaus, puhtaat vaatteet, deodorantin/antiperspirantin käyttö) niin ei silloin haise.

Vierailija
32/32 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alapäätä haisee housujenkin läpi. Hyi vitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi