Paras kappale häävalssiksi???
Nyt pitäis löytää joku kappale häävalssiksi? APUA!!!
Kommentit (33)
siiderikännisen kaason laulamana "jos sulla on toinen"
Nick Cave ja Kylie Minogue: Where wild roses grow.
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuli tänään facessa vastaan... Tämä on niin upea, ihana biisi <3.. Välittyi aito tunne ja rakkaus..
Bruno Ton - Mä oon vaan sun
Idioottiiko olet?
Aloittaja kysyi valssia ja tämä kappale ei ole valssia (eikä hidasta valssia) nähnytkään.
No, eipä teiltä, jotka pidätte perseen heiluttamista discossa tanssimisena, voi oikeaa vastausta odottaakaan...
Vierailija kirjoitti:
Balladi elokuvasta Klaani.
Kaunis kappale: Aamuyönä aistein avoimin...
Osaatko tanssia valssia? Jos kyllä, sitten esimerkiksi tuo Akselin ja Elinan häävalssi on hieno. Jos et, sitten joku todella perinteinen valssintahti, esim Uralin pihlajat.
Rantakoivun alla on todella kaunis valssi.
the Mentors : S.F.C.C
tuo kappale sopii jokaiselle häihin.
Tämän vastauksen myötä vaikutat olevasi tyyppi ketä ei ainakaan naimisissa ole saatikka sitten käynyt edes häissä!!! Ja toisekseen jos itse osaat (epäilen) tanssia valssia niin tämä kappale kyllä ehdottomasti menee siihen kategoriaan. Mutta minkäs teet jos ei ole rytmitajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuli tänään facessa vastaan... Tämä on niin upea, ihana biisi <3.. Välittyi aito tunne ja rakkaus..
Bruno Ton - Mä oon vaan sun
Idioottiiko olet?
Aloittaja kysyi valssia ja tämä kappale ei ole valssia (eikä hidasta valssia) nähnytkään.No, eipä teiltä, jotka pidätte perseen heiluttamista discossa tanssimisena, voi oikeaa vastausta odottaakaan...
Tämän vastauksen myötä vaikutat olevasi tyyppi ketä ei ainakaan naimisissa ole saatikka sitten käynyt edes häissä!!! Ja toisekseen jos itse osaat (epäilen) tanssia valssia niin tämä kappale kyllä ehdottomasti menee siihen kategoriaan. Mutta minkäs teet jos ei ole rytmitajua.
Tuo Policen biisi on ihan kiva, mutta Sting on kertonut monessa haastattelussa vuosie varrella että se kertoo stalkkaajasta ja että häntä huvittaa aina kun joku kertoo sen olleen heidän häätanssinsa😀