Tulihan kaikille eilen selväksi, että Suomeen halutaan toimintakykyinen hallitus?
Kun tätä kuunteli eilen kuin levy olisi jäänyt kiinni.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi joku on taustalla opettanut Katrille nuo fraasit. Vaikka te ette siitä tykkää, niin marionetin naruja ohjaa varmaan joku setämies.
Setämies ei kovin pitkään pysyttele taustalla. Hän haluaa itse olla esillä. Ehkä sdp:tä olisi kannatanut edes hiukan johtaa sieltä taustajoukoista... tai sitten siihen vain ei ollut mahdollisuutta.
Ei välttämättä.
Jotkut viihtyvät hyvin siellä taustalla ja enemmän valtaahan sieltä käsin on.
Mitähän muuten Soinin nätti marionetti Tiina Elovaara tekee nykyään? Onkohan miettinyt unettomina öinä tekojaan ja miettinyt, että voisi olla Purran paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi joku on taustalla opettanut Katrille nuo fraasit. Vaikka te ette siitä tykkää, niin marionetin naruja ohjaa varmaan joku setämies.
Setämies ei kovin pitkään pysyttele taustalla. Hän haluaa itse olla esillä. Ehkä sdp:tä olisi kannatanut edes hiukan johtaa sieltä taustajoukoista... tai sitten siihen vain ei ollut mahdollisuutta.
Ei välttämättä.
Jotkut viihtyvät hyvin siellä taustalla ja enemmän valtaahan sieltä käsin on.Mitähän muuten Soinin nätti marionetti Tiina Elovaara tekee nykyään? Onkohan miettinyt unettomina öinä tekojaan ja miettinyt, että voisi olla Purran paikalla?
Elovaaran viimeisin twiitti on hullunkurinen;
Suomessa ei ehkä ole ymmärretty vakaan hallituksen merkitystä nykyajassa. Euroopassa hallitukset vaihtuvat jatkuvasti. Se ei ole hyvä kehitys. Liika politikointi ja polarisaatio aiheuttaa epävarmuutta. Nykyajassa lojaalisuus ei ole enää samalla tavalla arvo. Imago ratkaisee.
Mä en nyt sinisenä loikkarina huutelisi lojaalisuuksista mitään X-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä.
Jotkut viihtyvät hyvin siellä taustalla ja enemmän valtaahan sieltä käsin on.Mitähän muuten Soinin nätti marionetti Tiina Elovaara tekee nykyään? Onkohan miettinyt unettomina öinä tekojaan ja miettinyt, että voisi olla Purran paikalla?
Elovaaran viimeisin twiitti on hullunkurinen;
Suomessa ei ehkä ole ymmärretty vakaan hallituksen merkitystä nykyajassa. Euroopassa hallitukset vaihtuvat jatkuvasti. Se ei ole hyvä kehitys. Liika politikointi ja polarisaatio aiheuttaa epävarmuutta. Nykyajassa lojaalisuus ei ole enää samalla tavalla arvo. Imago ratkaisee.
Mä en nyt sinisenä loikkarina huutelisi lojaalisuuksista mitään X-D
Jos hän ajattelee ettei kukaan enää muista hänen tempauksiaan.
Yleensä tuo on sen merkki että ihan muusta on oikeasti kysymys. Näin tässäkin, mutta kepu ei tietenkään voi sanoa ääneen että nyt me kostettihin...