Onkohan monikin nyt pissi sukassa kun poliisi päässyt käsiksi ns. pimeän verkon käyttäjiin?
Kommentit (88)
Itse ainakin olen ihan kusi sukassa :/
"Palvelimella on ollut massiivinen määrä nimiä, joten joukosta voi paljastua vielä muutakin merkittävää tietoa."
Huumeita, lapoa ym. Kieriskelköön tuskanhiessä kaikki sinne sortuneet...
Eivät oo vielä tulleet pidättämään.
Puolimiljoonaa kauppa tapahtumaa ja 50 miljoonaa euroa mainittiin lukuina. Kun volyymi on tuota luokkaa uusi kauppa on vain ajan kysymys. On siinä ainakin ikuisesti poliiseillakin töitä jos samalla tavalla jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Huumeita, lapoa ym. Kieriskelköön tuskanhiessä kaikki sinne sortuneet...
Tämä👍🏼
Eiköhän meistä suurinosa käyttä "näkymätöntä"verkkoa? Ihan normaalisti, niin ei tule cookieta yms.
Vierailija kirjoitti:
Puolimiljoonaa kauppa tapahtumaa ja 50 miljoonaa euroa mainittiin lukuina. Kun volyymi on tuota luokkaa uusi kauppa on vain ajan kysymys. On siinä ainakin ikuisesti poliiseillakin töitä jos samalla tavalla jatketaan.
Uus kauppapaikka on jo pystyssä, tyhjiö täyttyi käytännössä samantien.
Poistin Tor-selaimen ja tietyt onion-linkit. Ihan uteliaisuudesta kävin välillä katselemassa, millaista kamaa kotikulmilla on myynnissä ja mihin hintaan.
En laittanut viestejä enkä käynyt kauppaa. Ei kuumota yhtään.
Onko joku oikeasti niin idiootti, että ostaa netistä huumeita omalla nimellään?
Tämänkö takia sillä huumeiden käytön depenalisoinnilla on tuntunut viime aikoina olevan kova kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uus kauppapaikka on jo pystyssä, tyhjiö täyttyi käytännössä samantien.
Ei yllätä yhtään koska tuo oli suorastaan todennäköistä.
Mulla on ihan kakkaripulit housussa. Peräsuolikin tärisee ja värisee pelosta. Hrrrrr..
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti niin idiootti, että ostaa netistä huumeita omalla nimellään?
Ei oma nimi verkossa mutta muuta kautta henkilöllisyys saadaan selville
Huutista nisteille ja pedareille!😂
En oo kuullutkaan.