Onko Solsidan enää hauska?
Olen aikaisemmin pitänyt sarjasta kovasti, elokuvakin menetteli, mutta tämä viimeisin (viimeinen?) kausi ei ole ollut enää hauska. :( Mitä mieltä te olette?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sarja meni pelleilyksi kun Solsidan - The moviessa Ove ja Annette sai Freddien isän lapsen
Ja Annan suhde siihen mieheen.
Itsekin olen miettinyt, että on meno muuttunut. Poissa on kevytmielisyys ja sellainen "koheltaminen", mitä aiemmissa jaksoissa on ollut. Mickan on varsinkin täysin hymytön, ja se otsis..
Mickanista on tosiaan tullut melkoisen haastava tyyppi.
Itse nauroin sille elokuvalle. Meni överiksi mutta silti tai ehkä siksi :)
Sarjaan olisi minun mielestäni voinut lisätä esim purjevenematkan, jossa jengi on liian pitkään ahtaissa tiloissa tms., kestäisi koko jakson, ehkä jopa parikin.
Mä tykkään kyllä katsella. Tarinat toistaa usein samaa kaavaa: Alex ei uskalla sanoa mistään mitään vastaan ja joutuu noloihin tilanteisiin, yritetään tehdä vaikutus joihinkin menestyneisiin ihmisiin ja munataankin, Ove yrittää tuppautua/ hyötyä, Fredde jakaa putkiaivoisia elämänviisauksia Alexille jne. Sama asetelma, vähän muunneltu tarina.
Minäkin katson yhä, vaikka ennen pidinin enemmän.
Hahmot ovat kuitenkin hauskoja tyyppejä ja niin tuttuja jo :)
Samaa mieltä. Sarja kulutettu puhki. Toimii enää Oven ja Anetten ansiosta. Alkanut jo suorastaan ärsyttää Alexin änkyttäminen vastoinkäymisen kohdalla ja aina se jää toiseksi.
Annan lapsuudenperhe muistuttaa surkuhupaisasti omaani
Muistaako kukaan missä jaksossa oli Fras Lars? Sellainen mies, jolla oli joka käänteeseen vastauksena joku sanonta tms 😅
Mua häiritsi alusta asti miten äö 80 ihmiset voi asua isossa talossa Tukholman kalleimmista alueista. Mistä ne on saaneet rahaa.
Sama kuvio jatkuu tässä norjalaisessa Solsidan kopiossa, ihmiset tyhmiä mutta rahaa tuntuu olevan.
Se meni kyllä överiksi :( huono.