Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se yksi, joka pääsi karkuun - kokemuksia?

Vierailija
04.12.2019 |

Onko teillä muilla elämässänne yhtä erityistä ihmistä, joka jälkikäteen mietittynä olikin romanttisessa mielessä ihminen, josta olisi kannattanut pitää kiinni? Mietitkö tätä vielä vuosienkin päästä? Miksi suhteestanne ei tullut mitään?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have I found my Twin Flame?

Vierailija
42/43 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Usein nämä karkuun päässeet ovat eksiä, mutta omani kanssa en koskaan edes aloittanut suhdetta. Hän oli vapaa, minä naimisissa. Jo ensimmäisellä tapaamisella hän loisti silmiini kirkkaampana kuin kukaan muu ihminen aiemmin. Suhteemme muuttui todella läheiseksi, tunteita heräsi molemmin puolin, mutta olosuhteet - lähinnä minun avioliittoni - estivät etenemisen.

Rakastan puolisoani, mutta tuossa yhdessä ihmisessä oli jotain aivan erityistä, jota en ole ennen kohdannut enkä tule koskaan enää kohtaamaan. En ole koskaan ollut samalla tavalla kotona kenenkään muun kanssa. Olen aiemminkin ihastunut suhteeni aikana, mutta en ikinä, koskaan elämässäni tuolla tavalla.

Nykyään olemme tahoillamme vakiintuneita, minä edelleen naimisissa, hän uudessa suhteessa. Kohdatessamme kipinät iskevät aivan samalla tavalla kuin aiemminkin. Tiedostan, että on helppo haaveilla suhteesta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei siihen lopulta päätynyt. Vaikka sydämeen vieläkin sattuu, uskon, että näin on parempi - usein kovin intohimoiset suhteet myös päättyvät myrskyisästi.

Miehen näkökulmasta tuo on aika iso riekitekijä pariutumisessa, etenkin sen tyyppisen naisen kanssa joka tykkää seikkailla.

On miehiä joiden kanssa koetaan myrskyisiä tunteita - ja miehiä joiden kanssa mennään avioon, hankitaan asuntolaina ja harmaa Toyota Avensis.

Ja nainen voi rakastaa kumpaakin miestä.

Ei se paranna tilannetta. Ei kiinnosta olla se naisen Avensis.

Kunhan et sitten tuosta syystä ole koko elämääsi yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niitä kaksoisliekkejä, tutustukaa aiheeseen!