En saa miestä koska olen lyhyt ja lihava!
Nykyään täytyy olla missin mitoissa että saa miestä! 125 cm leveällä takamuksella saanti ei onnistu, saati sitten napaan asti olevilla riippareilla.
Syön kuin pikkulintu mutta en vaan laihdu. Salitreenit 2 krt viikossa ja juoksulenkit siihen päälle. Missä vika?
Kommentit (50)
Asenne ja luonne ratkaisee. Oletko itse hieman niuho miesten suhteen ap?
Pikkulintu syö painonsa verran ruokaa päivässä. Jos paino ei putoa niin ruokavaliossa voisi olla petrattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on miehilläkin. Ei siinä auta muu kuin kasvaa pituutta ja laihtua.
Vaikea sitä pituutta enää kasvaa kakskymppisenä
Vierailija kirjoitti:
Ap olet säästöliekillä. Säästöliekin takia ihminen ei laihdu vaikka söisi vain omenan päivässä monta kuukautta putkeen ja liikkuisi aktiivisesti.
No tää nyt ei todellaankaan ole totta. Esimerkeiksi käy esim. keskitysleirivangit ja nälänhädän uhrit.
Kannattaa etsiä oma tyyli ja kiinnostuksen kohteita jotka lisää itsevarmuutta. Tee esimerkiksi vapaaehtoistyötä. Itse juuri opin mitkä väri sävyt sopii mulle parhaiten. Esimerkiksi ennen yritin peitellä omaa kalpeutta lämpimillä väreillä vaikka todellisuudessa ne kylmät värit oli ne kaikkein sopivimmat minulle ja toivat heti särmää mun piirteisiin.
En jaksa lukea aikaisempia kommentteja, koska ne ovat saletisti turhaa pas.kanjauhantaa luonteesta yms. Olet hävinnyt geeniloton ja yksinäinen vanhuus odottaa. Suosittelen kissautumista.
Sen siitä saa kun tavoittelee vain niitä top20% kuuluvia miehiä. Niillä on kuule paljon valinnanvaraa, ei tarvitse tyytyä pullukkaan kuten betojen pitää.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea aikaisempia kommentteja, koska ne ovat saletisti turhaa pas.kanjauhantaa luonteesta yms. Olet hävinnyt geeniloton ja yksinäinen vanhuus odottaa. Suosittelen kissautumista.
Geenilotto on päättänyt näin, se on totta, mutta loppuun voi vaikuttaakin itse. En tiedä löytyykö Suomesta sopivaa miestä, mutta kun lähtee hieman etelämmäksi, niin miehiä on jonoksi asti. Kyllähän se on nähty monen monta kertaa, että lihavat ja kurttuisetkin naiset saavat miehen hyvin hyvin helposti, kun laajentaa hieman reviiriä. Sinä ap olet liki teini vielä, joten nyt vain blondaamaan hiuksia ja matkalippua varaamaan aluksi vaikka Välimeren maihin. Myös Amerikasta saat miehiä joka sormelle.
Heh, mä olen 161 cm, 102 kg ja olen vielä vatsakas enkä isoperseinen ja tissikäs. Löysin itselleni miehen töistä ja nyt on yhteenmuutto suunnitteilla. Muutenkin vuosien varrella töissä (erittäin miesvaltainen ala) on kiinnostuneita ollut, ei näytä lihavuus ja lyhyys kaikkia haittaavan.