En saa miestä koska olen lyhyt ja lihava!
Nykyään täytyy olla missin mitoissa että saa miestä! 125 cm leveällä takamuksella saanti ei onnistu, saati sitten napaan asti olevilla riippareilla.
Syön kuin pikkulintu mutta en vaan laihdu. Salitreenit 2 krt viikossa ja juoksulenkit siihen päälle. Missä vika?
Kommentit (50)
Missäs palstan k-miehet? Nyt on neito vailla miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sellanen nainen kuka treffeillä puhuu vain asiaa ja töistä? Et osaa flirttailla ja ottaa flirttiä vastaan? Etäinen? Sua ei saa koskettaa? Suudella? Pelkäät antautua romantiikalle ja nautinnolle? Neitsyt horoskoopilta?
En ole ap, mutta auts... kuvauksesi osui ja upposi.
N38, neitsyt horoskoopilta, ei tietoakaan kiinnostuneista miehistä
...olen kai liian kuivan asiallinen, mutta kun en muutakaan osaa enkä uskalla
Itse olen mies jolla on sama ongelma, en vain saa naista. 175cm 103kg ja maha pullottaa eteenpäin ja takapuoli taaksepäin, kyllähän mä sen tajuan ettei se ole seksikästä ja haluttavaa millään tavalla. Nyt 103kg, vielä 125kg painavana tilanne oli vielä pahempi, nykyään en sentään tunne itseäni enää lihavaksi kääpiöksi.
Mulla ei ole ongelmaa tuon pituuteni kanssa mutta yhdistettynä liian isoon painoon ei ole hyvä.. en edes yritä hakeutua mihinkään seksuaaliseen, koska en halua nähdä mitään kasvojen mikroilmeitä kun vaatteet otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsestään vaan alkoi kasvaa? Niinpä niin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sellanen nainen kuka treffeillä puhuu vain asiaa ja töistä? Et osaa flirttailla ja ottaa flirttiä vastaan? Etäinen? Sua ei saa koskettaa? Suudella? Pelkäät antautua romantiikalle ja nautinnolle? Neitsyt horoskoopilta?
En ole ap, mutta auts... kuvauksesi osui ja upposi.
N38, neitsyt horoskoopilta, ei tietoakaan kiinnostuneista miehistä
...olen kai liian kuivan asiallinen, mutta kun en muutakaan osaa enkä uskalla
:)... tapailun sunlaista neitsyt naista, nuorempaa tosin. Olen itsekkin nuorempi. Mahdoton edetä kun ei ole romantiikkaa. Tapaamiset hyvin kaverillisia vaikka kemiaa tuntuisi olevan kuitenkin. Otat askeleen eteenpäin tai sanot tunteesi ja neitsyt nainen ottaa askeleen taaksepäin. Työnteko ja ystävät tärkeitä. Kiireinen ihminen.
Veikkaan, että naisella se kuiva ja asiallinen käytös vielä hyväksytään jossain määrin, mutta miehillä kuiva ja asiallinen käytös on niin paha turn-off, ettei lähes kukaan nainen kiinnostu. Kenelläkään ei nykyään ole edes kärsivällisyyttä tutustua toiseen, vaan se hauskuus pitää alkaa heti ekasta päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies jolla on sama ongelma, en vain saa naista. 175cm 103kg ja maha pullottaa eteenpäin ja takapuoli taaksepäin, kyllähän mä sen tajuan ettei se ole seksikästä ja haluttavaa millään tavalla. Nyt 103kg, vielä 125kg painavana tilanne oli vielä pahempi, nykyään en sentään tunne itseäni enää lihavaksi kääpiöksi.
Mulla ei ole ongelmaa tuon pituuteni kanssa mutta yhdistettynä liian isoon painoon ei ole hyvä.. en edes yritä hakeutua mihinkään seksuaaliseen, koska en halua nähdä mitään kasvojen mikroilmeitä kun vaatteet otetaan pois.
Jos pääset naisen kanssa niin läheiseen suhteeseen, että seksiä voisi olla, niin totta kai menet täysillä mukaan! Nainen on kyllä nähnyt vartalosi muodot jo ensimmäisellä silmäyksellä ja ne eivät tule yllätyksenä.
Jos siis tuossa vaiheessa alat jarruttelemaan, niin se tuntuu naisesta ikävältä ja hän miettii mikä hänessä on vikana. Annat siis mennä vaan, annat kätesi tehdä hyvää naisen vartalolla ja huulesi vielä enemmän. Kun annat parastasi niin, ei nainen edes huomaa jotakin mahan röllykkää. Tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että naisella se kuiva ja asiallinen käytös vielä hyväksytään jossain määrin, mutta miehillä kuiva ja asiallinen käytös on niin paha turn-off, ettei lähes kukaan nainen kiinnostu. Kenelläkään ei nykyään ole edes kärsivällisyyttä tutustua toiseen, vaan se hauskuus pitää alkaa heti ekasta päivästä.
Niin tämä.
Miksi nainen edes haluaisi jonkun etuoikeutetun ja sortavan patriarkaatin edustajan kotiinsa? Sen jälkeen koti ei todellakaan ole enää safe space.
Vierailija kirjoitti:
Standardit ne on k-miehelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Vastoin palstan ennakkoluuloja k-mieheys ei automaattisesti tarkoita että mies ei voisi olla pitkä, komea, treenattu, sivistynyt ja kaikin puolin tasokas.
Onhan tuo 125 cm jo vähän liikaa. En ihmettele jos miehet ei kiinnostu.
Höpöhöpö. Useimmat miehet tykkää lyhyistä naisista. Lyhyys ei ainakaan siis ole syy. Kaikki mun tuntemat alle 160 cm naiset on parisuhteessa. Lihavuudesta en tiedä että voiko se olla syy. Monet miehet näyttää tykkäävän vähän pyöreistäkin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Vastoin palstan ennakkoluuloja k-mieheys ei automaattisesti tarkoita että mies ei voisi olla pitkä, komea, treenattu, sivistynyt ja kaikin puolin tasokas.
K-miesaloitukset valituksineen ja syyllistämisineen on toistuvasti osoitettu kaikille naisille, ilman stardardeja tai tarkennuksia. Jos ei niitä sillä kitinäspämmäämisellä saa kerrottua, niitä ei ole.
Syö proteiinia (kasvattaa lihasmassaa) ja paljon kasviksia. Juo runsaasti vettä, ulkoile, huolehdi lihaskunnosta ja nuku riittävästi. Älä ota kaikkea liian vakavasti - etenkään itseäsi.
Ap olet säästöliekillä. Säästöliekin takia ihminen ei laihdu vaikka söisi vain omenan päivässä monta kuukautta putkeen ja liikkuisi aktiivisesti.
Et syö kuin pikkulintu jos olet lihava, älä viitsi. Olet lihava, koska syöt höttöä ja siksi sinua ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo 125 cm jo vähän liikaa. En ihmettele jos miehet ei kiinnostu.
Itse miehenä huolin max 130 cm pitkän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen edes haluaisi jonkun etuoikeutetun ja sortavan patriarkaatin edustajan kotiinsa? Sen jälkeen koti ei todellakaan ole enää safe space.
Kuka haluaa asua jossain safe spacessa kun voit asua kuninkaan linnassa kuninkaan kanssa? Talo ilman miestä on kuin talo ilman kattoa, kaikki paska sataa sisälle. Oletko valmis tunnustamaan kuninkaan?
Ihan itsestään vaan alkoi kasvaa? Niinpä niin.