Nainen, seurustelisitko miehen kanssa jolla on 6e/kk moi liittymä tai joku dna prepaid tms?
Ja puhelimena sitten joku sadan euron xioami-mimumau-dogge-hauwei-nokia kiinaroska.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole koskaan tullut kyseltyä treffikumppaneiden puhelinliittymien kuukausihinnoista.
Näkeehän sen numerosta. Joku 044 niin takuulla ei kannata vastata kun se on joku myyjä, narkkari, ma mu tms ikävää. Olisihan se noloo jos poikkiksella olisi sellainen.
Mulla on itselläni dna prepaid. Ja puhelin on kirppikseltä. Millainen ihminen valitsee seurustelukumppanin puhelinliittymän perusteella?
Hahaha, jotenkin tosi söpö kysymys.. :D Itse olen nainen ja minulla on prepaid-liittymä ja joku tuollainen sadan euron kiinaroska puhelimena.
Seurustelisin, miten ihmeessä 6 egen Moi liittymä liittyy seurusteleuun.
Miksi pitää maksaa 19 tai jotain euroo dnalle tai jollekkin muulle, sehän on ihan idioottia kun saman saa halvemassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni dna prepaid. Ja puhelin on kirppikseltä. Millainen ihminen valitsee seurustelukumppanin puhelinliittymän perusteella?
Sellainen joka haluaa työssäkäyvän seurustelukumppanin joka ei ole menettänyt luottotietojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole koskaan tullut kyseltyä treffikumppaneiden puhelinliittymien kuukausihinnoista.
Näkeehän sen numerosta. Joku 044 niin takuulla ei kannata vastata kun se on joku myyjä, narkkari, ma mu tms ikävää. Olisihan se noloo jos poikkiksella olisi sellainen.
Mites mulla on 040-alkunen moi?
OK, tää täytyy kysyä niin, että mies seurustelisitko noin pinnallisen ja hieman tyhmän ihmisen kanssa, kuin aloittaja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää maksaa 19 tai jotain euroo dnalle tai jollekkin muulle, sehän on ihan idioottia kun saman saa halvemassa paketissa.
Ei saa saman. Siinä on se 6gb/kk katto.
Onhan se noloo kun se sitten kysyy tarjoilijoilta wifi salasanoja ja soittaa jotain pätkiviä whatsapp puheluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 044 alkuinen normi liittymä. Ei prepaid eikä moi. Numerosta et nykyisin enää tiedä mitään.
Mullakin on satasen "kiinaroska" koska en viitsi maksaa 900 euron preemiumia siitä että vastaavantasoisessa laitteessa on omenan kuva.
M
Vierailija kirjoitti:
OK, tää täytyy kysyä niin, että mies seurustelisitko noin pinnallisen ja hieman tyhmän ihmisen kanssa, kuin aloittaja?
Kyllä tää on ehta mies. Ostanu iphonen osamaksulla ja nyt yrittää leveillä sillä.
LOL, kaikkien ei tarvi roikkua netissä kaikenpäivää, joten moi riittää loistavasti. Katsoppa ihmisillä on muutakin elämää kuin kännykän netti.
Mun miehellä on prepaid ja ei todellakaan sillä oo luottotiedot kunnossa...ei ollu sillonkaan kun alettiin seurustelemaan mut mitäpä niistä kun on komea ku mikä.... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa saman. Siinä on se 6gb/kk katto.
Onhan se noloo kun se sitten kysyy tarjoilijoilta wifi salasanoja ja soittaa jotain pätkiviä whatsapp puheluita.
Itseasiassa se on 4Gb:n raja. Tiedän kun lapsella on kuuden euron simmi.
Tässä ketjussa on aineksia päästä johonkin vauva.fi koosteeseen kansien väliin
En todellakaan, ja kaikki varmaan tietää miksi. Puhelinliittymä ja puhelimen malli on asia, jonka tarkistan heti hampaiden jälkeen. Siinä kyllä väistää luodin kun Moi-miehet jättää väliin, huhhuh sellaisten kanssa ei tulevaisuutta kannata suunnitella.
- kaunis 23v
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on prepaid ja ei todellakaan sillä oo luottotiedot kunnossa...ei ollu sillonkaan kun alettiin seurustelemaan mut mitäpä niistä kun on komea ku mikä.... ;)
Voin just kuvitella jonku lihavan keski ikäisen mamman joka ostelee 27v irakilaiselle suklaasimmulleen kaiken mitä se haluu. Mukavaahan se on kunnes tulee se pysyvä oleskelulupa postissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on ehta mies. Ostanu iphonen osamaksulla ja nyt yrittää leveillä sillä.
Puhelin(merkistä ja mallista riippumatta) itse asiassa kannattaa ostaa kuukausimaksulla, se on täysin koroton ja kuluton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oikealla miehellä ole joku samppa s10+/note 10+ tai oneplus 7t pro eikä mitään neitipuhelinta?