Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisen joka eron jälkeen treenasi itsensä timmiksi ja iski hoikkana laatumiehen, lihotakseen sitten taas suhteessa

Vierailija
03.12.2019 |

takaisin samaan vanhaan. Jättikö uusi mies vai kestikö läskit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Vierailija
2/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muunlaisia naisia tunnekaan. Lapsella saaneet lukittua miehen, niin siitä se plösähtäminen alkanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exänikö siellä kyselee?

Vierailija
4/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain naisia, jotka ovat pysyneet kuosissa löydettyään laatumiehen, joka osaa arvostaa heitä.

Vierailija
5/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä muunlaisia naisia tunnekaan. Lapsella saaneet lukittua miehen, niin siitä se plösähtäminen alkanu.

Synnytä ite sitten äläkä natkuta.

Vierailija
6/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen vain naisia, jotka ovat pysyneet kuosissa löydettyään laatumiehen, joka osaa arvostaa heitä.

Oman itsensä takiako eivät voi pysyä kuosissa? Pitää olla se mies siinä kehumassa, että pysyhän kuosissa.

Vierailija
7/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut sinkkuaikoina hoikempi kuin parisuhteessa. En tarkoituksella laihduta sinkkuna mutta.... Tykkäisin patikoida ja ulkoilla mutta miestä ei kiinnosta, joten se on jäänyt.  Mies tykkää syödä hyvin joten syömme lihaa ja perunaa. Yksin söisin kotona vain leivän tai smoothien. 

Vierailija
8/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni :P

...eron jälkeen laihduin 20 kg, suureksi osaksi stressin vuoksi, ja siksi että lenkkipolulla juostessa sai päätä ja ajatuksia selväksi. Yksin ollessani myös söin melko kevyesti/ terveellisesti.

No löysin uuden miehen. Elämä tasoittui muutenkin, stressi hävisi. Ruokahalu normalisoitui. Uusi mies tykkää raahata hyvää syötävää sohvalle naposteltavaks eikä juuri innostu keveistä kokkailuistani, itse tekee myös ruokaa jossa ei voita ja kermaa säästellä, ja maistuuhan ne mullekin.

Noh, kaikki 20 kg on nyt tullut takaisin. Miestä ei onneksi tunnu haittaavan.

T. Ex-56-kiloinen

Vierailija
9/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman itsensä takiako eivät voi pysyä kuosissa? Pitää olla se mies siinä kehumassa, että pysyhän kuosissa.

Nauroin :)

Vierailija
10/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sinkkuna on helpompaa pysyä laihana ihan yrittämättäkin. eikai se oo hatusta heitetty juttu et parisuhde lihottaa? en usko et kukaan tarkotuksella treenaa (tai, ehkä jotkut) vain plösähtääkseen huvikseen suhteessa... yksin ollessa sitä vain on aikaa enemmän, eikä yksin tuu syötyä yhtä paljon. 

Vierailija
11/11 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että laatumiestä saa nainen, joka on joskus ollut ylipainoinen, vaikka olisikin laihduttanut. Lihavuus vaikuttaa jo työnsaantiin, että välillä ei vaan voi olla lihava. Pysyvästi hoikkia naisia on niin paljon enemmän kuin miehiä.