Hengenvaarallisesti lihava nyt tv 5-kanavalla, miksi tuo mies raahaa donitseja (?) ja muuta lihottavaa tuolle naiselle?
Luulisi että lähimmäiset tajuaisivat sen verran etteivät enää tuputtaisi roskaruokaa tuossa vaiheessa?
Kommentit (28)
Olen ihmetellyt, että millä nuo ihmiset kustantaa tuon kaiken. Vakuutus joo maksaa varmaan suurimman osan siitä leikkauksesta, mutta millä ne maksaa sen Teksasiin muuton ja muut kustannukset?
Mä en toisaalta ymmärrä sitä miksi noita ei päästetä terapiaan heti alussa, kaikilla takana sellaisia kokemuksia että se varmasti auttaisi.
Ja välillä on kyllä surkuhupaisaa että ne läheiset itkusilmässä kameralle selittää että en mä haluu että se kuolee tohon lihavuuteensa, mutta silti raahaavat sitä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, että millä nuo ihmiset kustantaa tuon kaiken. Vakuutus joo maksaa varmaan suurimman osan siitä leikkauksesta, mutta millä ne maksaa sen Teksasiin muuton ja muut kustannukset?
Todennäköisesti ohjelmaan osallistumisesta saa jotain korvausta ja varmaan saavat esim. nuo lääkärikäynnit ja leikkaukset yms ilmaiseksi.
Miksi now pitäisi muuttaa mallia joka toimii aukottoman hyvin? Ja mahdollistajaksi päätyminen on erittäin helppoa. Monikaan ei kestä sitä raivoamista yms. Jolloin helpompaa antaa toiselle mitä se tahtoo.
Tekee pahaa jotkin jaksot. Toisinaan tuntuu että on vain iloinen. Toisilla on motivaatiota ja se kumppanikin jotenki kannattelee eri tavalla.
Tämä jakso kylmäsi eniten vielä. Nainen oli tosiaan sen kehon vanki, lihakset kaikki pois yms. Jotenkin miehen reaktio toisia naisia kohtaan ei aiheuttanut mitään. Lähinnä ärsytti nainen että mies yrittää pysyä siinä mukana ja tekee kaiken sen naisen puolesta ja se ei suostu nousemaan edes jaloilleen 10 sekunniksi
Tuo ohjelma on yksi aidoimmista realityistä mitä on. Keissit ovat samantyyppisiä, koska sairaus on sama. Ja itse ainakin huomaan suuria eroja esim. persoonallisuudessa jokaisen henkilön kohdalla.
Olen miettinyt samaa, mutta kai siihen tilanteeseen turtuu. Ei se ihminen yhdessä yössä lihoa tuohon kuntoon. Vuosien saatossa läheiset hyväksyvät aina vähän enemmän. Jotkut läheiset myös kertovat, että eivät ensinnäkään jaksa raivoamista ja syyllistämistä jos kieltäytyvät, lisäksi jotkut potevat huonoa omaatuntoa ja haluavat suoda rakkaalleen jotain "positiivista" päivään vaikka tietävät sen olevan väärin. Mutta kun henkilö nauttii ainoastaan syödessään niin kai he haluavat sen nauttivan henkilön masentuneen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en toisaalta ymmärrä sitä miksi noita ei päästetä terapiaan heti alussa, kaikilla takana sellaisia kokemuksia että se varmasti auttaisi.
Ja välillä on kyllä surkuhupaisaa että ne läheiset itkusilmässä kameralle selittää että en mä haluu että se kuolee tohon lihavuuteensa, mutta silti raahaavat sitä ruokaa.
Yhden naisen mies sanoi, että ei haluaisi antaa puolisolleen mittaamattomasti ruokaa mutta se on perheen kannalta helpointa. Ruoka on ainut asia,jolla vaimo pysyy tyytyväisenä.
Myöskin noissa "Missä he nyt ovat" jaksoissa käy ilmi, että puolisot tuntevat itsensä tarpeettomiksi ja turhiksi kun lihavaa ei enää tarvitse hoitaa ja auttaa.
Molemmat olisivat kyllä terapian tarpeessa.
Edes vähän erilainen jakso oli se, jossa oli ne kaksi veljestä, joista toinen oli ihme sekoitus draamakviinia ja psykoa.