Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta
Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.
Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kieltäydyn vastaamasta tuollaisiin ansa-kysymyksiin.
M42.
Tai voit vastata, että unelmanaisesi on joku puolison kanssa suht samannäköinen tyyppi... :D.
Jokaisen naisen pitäisi jo ymmärtää, että mies on visuaalinen olento, joka tilastollisesti valitsee noin 23-vuotiaan hoikan naisen, jolla mieluusti isot rinnat ja pitkät hiukset. Tämä pitää hyväksyä. Mies on luotu paritteluun. Nyky-yhteiskunnassa toki rationaalisena olentona mies valitsee puolisonsa myös muilla kriteereillä, mutta jos nämä kriteerit täyttyvät tuossa 23-vuotiaassa, niin tämä valitsee hänet :D.
N42
Valitsee jos hänelle ei näytetä mitään muuta kuin naisen kuva. Aivan kuten nainenkin valitsee kuvan perusteella jykeväleukaisen pitkän lihaksikkaan miehen. Mutta jos tosielämässä tulee vastaan pienempi mies jolla miljoonatulot niin preferenssit saattavatkin äkkiä muuttua. Aivan samoin mies valitsee naisen paljon useamman kriteerin perusteella kun valinta tapahtuu tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."
Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?
Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.
Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.
Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.
Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/
Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".
Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.
Unelmat ja todellisuus on syytä toisinaan piää erossa tosiistaan. - Nyström on varmasti monin tavoin fiksu ja älykäs nainen. - Silti käy mielessä, että miten paljon aikaa hän käyttää vaikka vain siihen, että saa ja voi näyttää kuvissa hyvältä ja poseerata ja keiksitellä kuvissa.
Mitä hän odottaa ai keneis vaatii kumppaniltaan? Kuvausassisentin osaa vai rahoittajaa, että voidaan matkata yhdessö eksoottisiin kuvauspaikkoihin?
No noista kuvistahan näkee, että hän seurustelee SUPERMIEHEKKÄÄN armeijamiehen kanssa. Eli femiininen alfanainen saa supermiehekkään maskuliinisen miehen.
Tässä se nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?
Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.
Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/
Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".
Miten ihmeessä sinulle on tullut käsitys että juuri sinä tiedät mitä muut miehet ajattelevat ja haluavat? Kyllä miehillä on ihan oikeasti varsin monenlaisia naismakuja. Ihan kuin sanoisit että kyllä kaikki miehet pitävät blondeista ja ne jotka pitävät tummista tai punapäistä valehtelevat varmasti.
Niin ja olen itse mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa joku tyhjäpää fitness-nainen. En minä pidä halvasta näyttävästä sisustuskrääsästäkään vaan klassisesta muotoilusta joten miksi pitäisin muovisista kiiltokuvanaisista?
Kukaan ei pidä tyhjäpäistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä fitneksen kanssa.
Oma miehenikin väitti kovasti, että ei tykkää fitness-naisista, mutta nyt kun itse olen käynyt vajaa 3v salilla, hänen kopelointinsa kohdistuu rintoja enemmän peppuun ja kehuu paljon. Ehkä häntäkin vaivasi aiemmin ajatus "tyhjäpäistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala mikä mimmi. Koskaan nähnyt noin geneettisesti täydellistä naista. Olisin valmis vaikka mu.rhaan jos vain saisin hänet tyttöystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala mikä mimmi. Koskaan nähnyt noin geneettisesti täydellistä naista. Olisin valmis vaikka mu.rhaan jos vain saisin hänet tyttöystäväksi.
Möykky vähä kuin hevonen.
Ymmärrät kai et kuvat on photoshopattu,hiustenpidennykset yms.
Luonnossa semmonen persjalkanen möhkäle.
Aika mielenkiintoista etä naisten mielestä kuntoilu on p.skaa.
Herkkujen mättäminen taas on sitä "elämistä".
Play stupid games, win stupid prizes ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni ihannenainen on uutisankkuri Piia Pasanen. En siihen voinut muuta sanoa kuin että hyvä valinta. Fiksuus ja kauneus samassa paketissa.
Juu, siinä on nainen joka on fiksu ja kaunis. Eikä tee siitä numeroa.
ei uutisten lukeminen kerro mitään älystä, muiden kirjoittamia juttuja luetaan teleprompterilta - ei vaadi älyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinulle on tullut käsitys että juuri sinä tiedät mitä muut miehet ajattelevat ja haluavat? Kyllä miehillä on ihan oikeasti varsin monenlaisia naismakuja. Ihan kuin sanoisit että kyllä kaikki miehet pitävät blondeista ja ne jotka pitävät tummista tai punapäistä valehtelevat varmasti.
Niin ja olen itse mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa joku tyhjäpää fitness-nainen. En minä pidä halvasta näyttävästä sisustuskrääsästäkään vaan klassisesta muotoilusta joten miksi pitäisin muovisista kiiltokuvanaisista?
Kukaan ei pidä tyhjäpäistä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä fitneksen kanssa.
Oma miehenikin väitti kovasti, että ei tykkää fitness-naisista, mutta nyt kun itse olen käynyt vajaa 3v salilla, hänen kopelointinsa kohdistuu rintoja enemmän peppuun ja kehuu paljon. Ehkä häntäkin vaivasi aiemmin ajatus "tyhjäpäistä".
Ompa viisas mies 😂😂
siis tuosta piia pakarisesta oli kyse tässä
Anna nyström ei oikein miellytä, megsquats kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.
Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.
Taylor Swift vetoaa minuun enemmän noista Amerikan vaihtoehdoista.
Tyhjäpäää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa viisas mies 😂😂
Tai ennakkokäsityksistä kärsivä periaatteen mies, joka kuvitteli olevansa alkeellisia himoja korkeammalla tasolla.
AP:n kysymys oli typerä, tarkoittiko hän ihannenaista:
-sänkykaverina
-elättinä
-elätettävänä
-luonteeltaan
-huumorintajultaan
-synnyttäjänä
-vaimona
jne jne
vastaus riippuu näkökulmasta, toisaalta typerä mies vastasi kysymättä mitä edes tarkoitettiin - oiva pari siis
Vierailija kirjoitti:
Herkut maistuu hyvältä -> tulee mielihyvää.
Kuntoilu on taas rasittavaa ja tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen kysyy mieheltään jotain se tietää aina ongelmia miehelle. Siksi naisen kysymykset kannattaa aina ohittaa.
M
Ettei vaan vakipilu lähde käveleen... huoh.
Tietysti jos naisen tarkoituskin alkaa kyselemään sellaisia asioista joiden takia tulee itse lähtemään menemään... niin parempi kai että lähtee.
Mutta hyvähän se olisi jos ei kysele tyhmiä vaan jää vaikka sitten sitä piluhommaa harrastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kieltäydyn vastaamasta tuollaisiin ansa-kysymyksiin.
M42.
Tai voit vastata, että unelmanaisesi on joku puolison kanssa suht samannäköinen tyyppi... :D.
Jokaisen naisen pitäisi jo ymmärtää, että mies on visuaalinen olento, joka tilastollisesti valitsee noin 23-vuotiaan hoikan naisen, jolla mieluusti isot rinnat ja pitkät hiukset. Tämä pitää hyväksyä. Mies on luotu paritteluun. Nyky-yhteiskunnassa toki rationaalisena olentona mies valitsee puolisonsa myös muilla kriteereillä, mutta jos nämä kriteerit täyttyvät tuossa 23-vuotiaassa, niin tämä valitsee hänet :D.
N42
Valitsee jos hänelle ei näytetä mitään muuta kuin naisen kuva. Aivan kuten nainenkin valitsee kuvan perusteella jykeväleukaisen pitkän lihaksikkaan miehen. Mutta jos tosielämässä tulee vastaan pienempi mies jolla miljoonatulot niin preferenssit saattavatkin äkkiä muuttua. Aivan samoin mies valitsee naisen paljon useamman kriteerin perusteella kun valinta tapahtuu tosielämässä.
Niinpä. Naiselle materiaalisilla resursseilla on väliä, mutta miehelle se tärkein resurssi on ulkonäkö. Siksi on paljon paljon tärkeämpää että nainen vastaa miehen ihannetta kuin että mies vastaa ulkonäöltään naisen ihannetta. Naiset myös tutkitusti pitävät ihanteenaan omanikäistä miestä, miehet aina sitä parikymppistä. Miehet siis tietävät ettei se oma nainen vaihtaisi johonkin julkkisihastukseen ulkonäön takia, mutta mies tekisi sen sekunnissa.
Ei se ole yllätys varmaan kenellekään, että miehet tyytyvät siihen ikääntyvään, ihannetta vastaamattomaan naiseen. Naiset taas aidosti pitävät parhaana sitä omanikäistä tavallista kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kysymys oli typerä, tarkoittiko hän ihannenaista:
-sänkykaverina
-elättinä
-elätettävänä
-luonteeltaan
-huumorintajultaan
-synnyttäjänä
-vaimona
jne jne
vastaus riippuu näkökulmasta, toisaalta typerä mies vastasi kysymättä mitä edes tarkoitettiin - oiva pari siis
Miehen vastaus noihin kaikkii on että: parhaimman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkut maistuu hyvältä -> tulee mielihyvää.
Kuntoilu on taas rasittavaa ja tylsää.
Itse asiassa päin vastoin.
Herkut toki tuottavat enemmän mielihyvää jos miettii 5 minuutin aikajänteellä.
Miehen takia? Mies pihalle.
Ai niin moni nainen tarvii elättäjän siksi sietää tätä paskaa.