Kysyin mieheltä kuka olisi hänen unelmanainen, järkytyin vastauksesta
Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.
Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."
Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?
Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.
Joo varmasti hän on kovin rehellinen tässä asiassa.
Yksikään mies ei sanoisi ei fitnessnaiselle.
Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/
Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".
Ette löydä. Tai löydätte valehtelijan.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen unelmien nainen on Nicki Minaj 😂
Voi luoja... sillähän on persus täynnä silikoonia.
Kun nainen kysyy mieheltään jotain se tietää aina ongelmia miehelle. Siksi naisen kysymykset kannattaa aina ohittaa.
M
Mitäs läksit! Kikkeliskokkelis nii!
Älä kysy sellaista, mihin et halua vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen unelmien nainen on Nicki Minaj 😂
Vaikuttavan näköinen persaus tuolla naisella.
Ei pidä kysyä jos ei halua vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?
Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.
Ja jos nyt halutaan esimerkkiä millainen on fitnessnainen, niin otetaan ruotsitar esimerkiksi: https://www.instagram.com/annanystrom/
Löytäkää minulle mies, joka sanoo tälle ei ja sanoo että "ällöttää fitness-naiset".
Toihan on aivan liian jäntevä? Kasvotkaan ei oo sieltä parhaimmasta päästä. En ymmärrä.
Minäkin kysyin miehen julkkisihastusta joskus seurustelun alkuaikoina. Kuulemma Emma Stone, ymmärrän ihan hyvin miksi. Ei näitä pidä liian tosissaan ottaa.
Oli vissiin sitten hauskaa, kun hauskuudeksi kysyit.
Millainen aloitus olisikaan ollut, jos hän olisi vastannut jonkun lihavan ja iäkkään naisen. Ai siksikö se minut ottikin, kun sillä on rupsahtanut, lihava nainen-fetissi?!
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin.
Ihanko niinkuin oikeasti? Että jättäisit itse aiheutetun ja kysytyn kysymyksen takia?
Nainen onnellisessa suhteessa jotenkin löytää keinon sabotoida oma onni.
Kai tätä kautta saadaan sitä mitä naiset rakastavat: draamaa, draamaa, draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen kysyy mieheltään jotain se tietää aina ongelmia miehelle. Siksi naisen kysymykset kannattaa aina ohittaa.
M
Ettei vaan vakipilu lähde käveleen... huoh.
Sporttinainen on mun makuun. Tässä Dorothea Wierer https://www.google.fi/search?q=dorothea+wierer+body&tbm=isch&ved=2ahUKE…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin.
Ihanko niinkuin oikeasti? Että jättäisit itse aiheutetun ja kysytyn kysymyksen takia?
Nainen onnellisessa suhteessa jotenkin löytää keinon sabotoida oma onni.
Kai tätä kautta saadaan sitä mitä naiset rakastavat: draamaa, draamaa, draamaa.
Mikä onni jos mies haluaa erilaista naista? 😂 sillonha se onni on valetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kieltäydyn vastaamasta tuollaisiin ansa-kysymyksiin.
M42.
Tai voit vastata, että unelmanaisesi on joku puolison kanssa suht samannäköinen tyyppi... :D.
Jokaisen naisen pitäisi jo ymmärtää, että mies on visuaalinen olento, joka tilastollisesti valitsee noin 23-vuotiaan hoikan naisen, jolla mieluusti isot rinnat ja pitkät hiukset. Tämä pitää hyväksyä. Mies on luotu paritteluun. Nyky-yhteiskunnassa toki rationaalisena olentona mies valitsee puolisonsa myös muilla kriteereillä, mutta jos nämä kriteerit täyttyvät tuossa 23-vuotiaassa, niin tämä valitsee hänet :D.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmat ja todellisuus on syytä toisinaan piää erossa tosiistaan. - Nyström on varmasti monin tavoin fiksu ja älykäs nainen. - Silti käy mielessä, että miten paljon aikaa hän käyttää vaikka vain siihen, että saa ja voi näyttää kuvissa hyvältä ja poseerata ja keiksitellä kuvissa.
Mitä hän odottaa ai keneis vaatii kumppaniltaan? Kuvausassisentin osaa vai rahoittajaa, että voidaan matkata yhdessö eksoottisiin kuvauspaikkoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä napannut tippaakaan. Tykkään kyllä voimakkaista naisista tyyliin megsquats youtubessa, mutta fitness on meh
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinulle on tullut käsitys että juuri sinä tiedät mitä muut miehet ajattelevat ja haluavat? Kyllä miehillä on ihan oikeasti varsin monenlaisia naismakuja. Ihan kuin sanoisit että kyllä kaikki miehet pitävät blondeista ja ne jotka pitävät tummista tai punapäistä valehtelevat varmasti.
Niin ja olen itse mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa joku tyhjäpää fitness-nainen. En minä pidä halvasta näyttävästä sisustuskrääsästäkään vaan klassisesta muotoilusta joten miksi pitäisin muovisista kiiltokuvanaisista?
Mun mies tykkää nuoresta Britney Spearsista. Olihan se kyllä tosi kaunis ja on vieläkin.