Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ihmisen kanssa jolla psoriasis?

Vierailija
03.12.2019 |

Itselläni on ja hävettää hilseilevät läiskät pitkin vartaloa. Kukaan tuskin pitää viehättävänä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
22/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashianillakin on psoriasis. Ei ei edes miljoonat auta pysyvän paranemisen löytymiseen.

Itse kysymykseen, en seurustelisi. Sisareni miehellä on psoris. Ihan sivusta seurattuna, siitä on niin paljon vaivaa myös siskolleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan tuskin pitää viehättävänä."

Itse psoriasis ei haittaisi mutta tuollainen ajatusmaailma kyllä haittaisi, eli en seurustelisi.

Vierailija
24/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psori on huomattavasti pienempi haitta kun esim ilkeys tai välinpitämättömyys. Sitäpaitsi olis ainakin syy lähtee yhessä talvella etelään :)

Vierailija
25/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itselläni on atopia ja nykyinen mies onneksi huoli minut vaikka jalkani & peppuni  olivat täynnä punaisia kutisevia laikkuja ja raavin itseäni kesken seksinkin.

Vierailija
26/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystävällä oli. Ei estänyt seurustelua eikä erottu sen vuoksi. Esti armeijan ja ammatinvalinta meni uusiksi.

Vierailija
27/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48 vuotias ja mulla on ollut paha psori 8 vuotiaasta lähtien. Tähän ei ole mitkään karitevoit auttaneet...

En ole ollut yksin kuin vuoden elämäni varrella. Olen siis aina seurustellut, ollut naimisissa ja eronkin jälkeen näin vanhana eukkona löytänyt miehiä. Olen muutakin kuin ihottumainen nainen, olen myös hauska, kiva, nätti ja onneksi kasvoissa ei läikkiä ole. Koko muu vartalo onkin sitten ihottuman peitossa.

Nykyinen tykkää rasvailla mua :D

Vierailija
28/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut- ja jopa pan*utkin sellaista jolla on. Ei mitään vaikeutta.

Vierailija
29/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kynnyskysymys. Muut asiat tärkeämpiä kuten luonne ja elämänarvot. Itse olen perusterve.

Jep, mutta jos samalla viivalla on kaksi suunnilleen samalla luonteella ja elämänarvoilla niin kyllä sinäkin mieluummin otat sen perusterveen psoriaatikon sijaan.

Onneksi ihmiset eroaa toisistaan aina jotenkin muutenkin kuin tautiensa perusteella, niin ei tuon perusteella tarvi tehdä päätöstä. 😂

Vierailija
30/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psoriasis on muutakin kuin ihosairaus, ottakaa selvää.

Itselläni enemmän nivelissä.

Altistaa myös monelle muulle sairaudelle ja aiheuttaa lihomista mm.

En ole koskaan kuullut että aiheuttaisi lihomista, vaikka itselläni on psori. Ehkä jos joutuu syömään kortisonia niin se kerää nestettä. Suurin osa taitaa mennä pelkillä rasvauksilla.

Vierailija
31/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen  avoliitossa ( 22v) psoriaatikon kanssa, itse olen atoopikko. Hyvin on suhde toiminut. Ymmärrämme toisiamme joka tasolla. 

Vierailija
32/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni on psoriasis. Hänen persvaossaan on yksi hilseinen laikku joka ei ole pahentunut eikä parantunut kolmeenkymmeneen vuoteen. (Tietääkseni, en ihan viime vuosina ole nähnyt häntä ilman vähintään pyyhettä, enkä ole tullut kyselleeksi pyllylaikun kuulumisia. Olisi kyllä mullistavaa saada tietää, että pyllylaikku on nujerrettu niillä uusilla hoidolla.) En voi kuvitella tällaisen vaikuttavan mihinkään. Pahimpia psoritapauksia tuskin kukaan menisi osastolta pokaamaan. Siihen väliin mahtuu iso kirjo jossa menee jonkinlainen pehmeä ja joustava raja jossain kohtaa.

Jos psori haittaisi kosketusta hirveästi, se haittaisi todennäköisesti suhdettakin. Päänahkapsoriaatikkoa varmaankaan en voisi tapailla ellei hänen psorinsa olisi lähes oireeton, koska mulla taitaa olla lievä päänahan ihosairauksien fobia tjsp. Olen pienestä asti nähnyt painajaisia niistä enkä voi edes ajatella niitä ilman että hengitykseni kiihtyy, kädet alkaa täristä ja mua alkaa kutittaa ja pistellä joka puolelta (mutta erityisesti päänahasta).

Muita rajatapauksia en keksi. Vaikean atoopikon kanssa olen seurustellutkin.

(Jos jostain syystä sattuisitte selaamaan AV:ta A tai J, ja tunnistatte mut ja itsenne, niin sori että tulin mahdollisesti levittäneeksi tiedon pyllyvaostasi J:lle A. J, ei olla juteltu aikoihin, miten menee? Ja sori että altistin sut tällä lailla tiedolle A:n pyllyvaosta. Ette ansaitse tätä kumpikaan! - rakkaudella E)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän