Haluaisiko joku ennustaa minulle?
Jos joku katsoisi korteista/muuten näkisi miltä näyttää terveys, ihmissuhteet, asuminen yms. ensi vuonna. Olen 32 v.nainen.
Kommentit (13)
Ennustan, että saat paskoja arvauksia, joista joku osuu kohdalleen vahingossa. Tämä on muuten ainoa ennustus, joka pitää kutinsa.
Ihmissuhteet. Tarot kortti: Paholainen. Kehottaa varovaisuuteen, siihen että et välttämättä voi luottaa kaikkiin ihmisiin ympärilläsi eikä kannata olla liikaa odotuksia heitä kohtaan. Jotkut ihmiset mahdollisesti yrittävät hyötyä sinusta. Sinusta saatetaan juoruilla tai sinut voidaan jollain tapaa pettää. Seuraile läheistesi käytöstä nähdäksesi, tapahtuuko jotain tällaista, että osaat reagoida ajoissa.
Terveys. Kortti: keisari. Jotain päähän liittyvää vaivaa, migreeni, päänsärky, mahdollisesti pieni onnettomuus. Jos olet tällä hetkellä sairas, paranemista tapahtuu. Yleiskuva positiivinen, vointisi tulee paranemaan vuoden aikana.
Ihmissuhteet: Kortti kertoo jonkinlaisesta kilpailusta ja esteistä. Joudut taistelemaan rakkautesi ja/tai ihmissuhteidesi puolesta. Vältä riitoja ja vaativuutta, etteivät ongelmat eskaloidu.
Asuminen ja työ/toimeentulo. Kortti viittaa esteisiin, kovaan yrittämiseen ja taisteluun sen puolesta mitä haluat. Ongelmien ratkaiseminen on väsyttävää, mutta kunhan et anna periksi, positiivinen loppu on näkyvissä.
En ole vuosiin tehnyt tätä muille, mutta menköön. En tiedä koskaan, millä aikavälillä nämä asiat tulevat. Kyse voi olla tästä päivästä, loppukuusta tai ensi vuodesta. Korteista katson.
Terveys
Asiat paranevat entisestään. Asia vaatii jonkinlaista ulkoista hallintaa ja kontrollia eli ehkä lääkitystä tai elämäntapamuutosta, mutta hyvältä näyttää. Joidut vähän hakemaan itsellesi oikeita ratkaisuja. Kaikki on lopulta itsestäsi kiinni ja pystyt tarvitsemaasi muutoksiin. Onko sulla joku perussairaus tai pitkäaikainen vaiva tai onko sellainen olo, että voisit voida paremminkin?
Ihmissuhteet
Asiat ovat hyvin sinänsä, mutta kaipaat jotain "suurempaa" tai jossain on jotain perustavanlaatuista vikaa. Ehkä suvussa tai perheessä hallitsee vähän epäterve dynamiikka. Sun pitäisi tehdä suuria muutoksia, että tilanteesi parantuisi, mutta mikään ei sinänsä uhkaa jokapäiväistä elämääsi. Asiasi ovat ehkä paremmin kuin uskot.
Asuminen
Näen epäoikeudenmukaisen tilanteen tähän liittyen. Ei näytä hyvältä. Tässä on kaikki, mitä sain irti. Se voi olla jotain pientä tai suurta.
Yleisesti
Ihan hyvältä näyttää. Näen onnea ja vakautta, vaikka myös jotain ehkäpä menneisyyden taakkaa. Nostin sulle miekkojen kuningattaren, joka istuu vakaasti istuimellaan ja osaa käyttää älyään, mutta kantaa samalla loputtomasti murheita ja on tuskallisen tietoinen jokaisen päätöksensä seurauksista sekä hyvässä että pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet. Tarot kortti: Paholainen. Kehottaa varovaisuuteen, siihen että et välttämättä voi luottaa kaikkiin ihmisiin ympärilläsi eikä kannata olla liikaa odotuksia heitä kohtaan. Jotkut ihmiset mahdollisesti yrittävät hyötyä sinusta. Sinusta saatetaan juoruilla tai sinut voidaan jollain tapaa pettää. Seuraile läheistesi käytöstä nähdäksesi, tapahtuuko jotain tällaista, että osaat reagoida ajoissa.
Terveys. Kortti: keisari. Jotain päähän liittyvää vaivaa, migreeni, päänsärky, mahdollisesti pieni onnettomuus. Jos olet tällä hetkellä sairas, paranemista tapahtuu. Yleiskuva positiivinen, vointisi tulee paranemaan vuoden aikana.
Ihmissuhteet: Kortti kertoo jonkinlaisesta kilpailusta ja esteistä. Joudut taistelemaan rakkautesi ja/tai ihmissuhteidesi puolesta. Vältä riitoja ja vaativuutta, etteivät ongelmat eskaloidu.
Asuminen ja työ/toimeentulo. Kortti viittaa esteisiin, kovaan yrittämiseen ja taisteluun sen puolesta mitä haluat. Ongelmien ratkaiseminen on väsyttävää, mutta kunhan et anna periksi, positiivinen loppu on näkyvissä.
Olen tuo nelonen. Nostin myös keisarin ap:n terveyteen liittyen. Jännä sattuma. Tuli myös miekkojen kuningas. Tämä viittaa tosiaan päähän, kuten sanoit. Mustakin näyttää siltä, että ap opettelee elämään jonkin vaivan kanssa.
4
Ikävä kyllä korttini näyttävät että kuolet ennen uutta vuotta.
Ennustaisitteko minullekin.
Minua kiinnostaisi työurani.
Jatkanko vanhassa työpaikassa missä on huono työilmapiiri vai tulenko löytämään uuden työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Ennustaisitteko minullekin.
Minua kiinnostaisi työurani.
Jatkanko vanhassa työpaikassa missä on huono työilmapiiri vai tulenko löytämään uuden työpaikan?
Näen uuden alun. Todellakin alun. Ihan uuden polun ja paljon mahdollisuuksia, mutta myös riskejä ja myöskin köyhyyttä. Jos saat jonkun idean tai mahdollisuuden, niin tartu siihen, jos se on reippaankin elintason laskun arvoinen. Tällainen mahdollisuus näyttää olevan tulossa. Pidä silmät auki.
Kurkkasin vähän nykyiseen tilanteeseesi työpaikallasi, eikä näytä siltä, että voit kauheasti parantaa sitä itse. Voit vain hyväksyä tilanteen tai lähteä. Ei näytä helpolta tai mukavalta.
4
Missä ap? Voisit kiittää ja antaa palautetta.
Kortit näyttää nyt kuppaa ja juoppoutta.
Katsoisitteko minullekin?
Terveys, raha ja perhe?
Anteeksi, että jäi kommentoimatta.
Minulla on pitkäaikainen sairaus, jonka kanssa ei ole helppoa. Myös asumisen suhteen ei ole kauhean vakaa tilanne tällä hetkellä. Ihmissuhteiden ja menneisyyden taakan suhteen osui nappiin. Ilmeisesti pitäisi uskaltaa jokin suuri muutos tehdä.
Kiitos ennustaneille! Olisin toivonut, että vähän enemmän jotain hyvää olisi minulle vihdoin luvassa. Petollisia ihmisiä ja huonoa onnea sekä olosuhteiden paranemisesta taistelua on jo riittämiin ollut. Mutta kortit näyttää mitä näyttää, eihän sille mitään voi, kiitos vaivannäöstä ! Ap
Saat nivustyrän kun astut legopalikan päälle mennessäsi yöllä vessaan 14.8.2026 kl 4:51:34
Tai sitten ihan tässä kuussa jos ei ensi vuodelle asti.