Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ihmisen kanssa jolla psoriasis?

Vierailija
03.12.2019 |

Itselläni on ja hävettää hilseilevät läiskät pitkin vartaloa. Kukaan tuskin pitää viehättävänä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, veljelläni ja lapsellani on psoriasis. Kaikki ollaan kauniita, huumorintajuisia ja viehättäviä. Psori on vain ulkoinen ihon ominaisuus, pahempaa on sisäinen kusipäisyys! Meillä kaikilla on ollt paljon seurustelusuhteita ja nyt parisuhteessa kauan. Psori ei todellakaan ole este.

Vierailija
2/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriin löytyjä hoitokeinoja ja en tarkoita mitään tonnin pistoksia 2kk välein tai rantalomaa. Itsellä on/oli psoria käsissä, korvissa, naamassa, päänahassa ja nivusissa mutta ovat vähentyneet reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitevoilla voitelen, niin psori häviää. Täytyy vain jaksaa hoitaa mahollisimman monta kertaa päivässä.

Vierailija
4/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitevoilla voitelen, niin psori häviää. Täytyy vain jaksaa hoitaa mahollisimman monta kertaa päivässä.

Sitähän tässä siis EI kysytty 

Vierailija
5/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on joku diagnosoimaton ihotauti. Voi olla hyvin psorikin. Totta kai seurustelisin psoria sairastavan kanssa!

Mullakin on noita läiskiä ja näkyvilläkin paikoilla. Mulla on tietty helpompaa kun olen mies, mutta itse en ole tätä liiemmin häpeillyt. Enemmän haittaa tuosta itse ihottumasta aiheutuvat ongelmat.

Psori, arvet yms. ei vähennä silmissäni jonkun kauneutta tai hyvännäköisyyttä, joskaan eivät nyt sitä lisääkään.

Vierailija
6/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Totta kai voisin seurustella. Kaikkeen tottuu. 

Vierailija
7/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, muutenkin vietän aikaani vain vähintään 10+ ihmisten kanssa.

Itse olen 11.

Vierailija
8/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on psoriasis samoin kuin isällä ja sisarrellani. Ei ole haitannut kenenkään seurustelua tai parisuhdetta. Itsellä pysyy hoidolla hyvin kurissa, sisarella on vakavampi muoto.

Vierailija
9/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kyllä. Minulla on alopecia joten yksi prori sinne tänne.

Vierailija
10/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itsellänikin on ihosairauksia. 

Joskus jopa olen ajatellut, että olisi helpottavaa seurustella jonkun sellaisen kanssa, jolla on ihottumaa tai ihosairaus... Pienet rosot ihossa olisivat molemmille luonnollisia, eikä tarvitsisi selitellä, miksi näytän tänään juuri tältä. Normaali- ja hyväihoisten ihmisten tuntuu olevan vaikea tajuta sitä, että kaikille hyvä iho ei ole itsestäänselvyys.

Vaikea selittää, mutta ehkä joku ymmärtää. 

Vierailija
11/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin koska itsellänikin on. Voitaisiin levitellä voiteita toistemme vartaloille :D

M

Vierailija
12/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kynnyskysymys. Muut asiat tärkeämpiä kuten luonne ja elämänarvot. Itse olen perusterve.

Vierailija
13/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kynnyskysymys. Muut asiat tärkeämpiä kuten luonne ja elämänarvot. Itse olen perusterve.

Jep, mutta jos samalla viivalla on kaksi suunnilleen samalla luonteella ja elämänarvoilla niin kyllä sinäkin mieluummin otat sen perusterveen psoriaatikon sijaan.

Vierailija
14/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta jos samalla viivalla on kaksi suunnilleen samalla luonteella ja elämänarvoilla niin kyllä sinäkin mieluummin otat sen perusterveen psoriaatikon sijaan.

Ei mulla yleensä ole hirveän monia täsmälleen samantasoisia tarjokkaita yhtö aikaa jonossa :/

Vierailija
15/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän valitaan se, jonka kanssa kipinöi paremmin. Sitä paitsi harva sitä kumppania katalogista valitsee.-eri

Vierailija
16/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itsellänikin on ihosairauksia. 

Joskus jopa olen ajatellut, että olisi helpottavaa seurustella jonkun sellaisen kanssa, jolla on ihottumaa tai ihosairaus... Pienet rosot ihossa olisivat molemmille luonnollisia, eikä tarvitsisi selitellä, miksi näytän tänään juuri tältä. Normaali- ja hyväihoisten ihmisten tuntuu olevan vaikea tajuta sitä, että kaikille hyvä iho ei ole itsestäänselvyys.

Vaikea selittää, mutta ehkä joku ymmärtää. 

Tämä on ihan totta. Tulee sellainen olo, että mua pidetään tyhmänä kun tarjotaan ongelmaan yksinkertaisia ratkaisuja, joita jokainen kokeilee ensimmäisenä. Jos ne toimisivat, niin ei kai tämä olisi enää edes mitään ihotaudiksi luokiteltavaa. On väsyttävää vääntää jatkuvasti näistä asioista ja selitellä, kun toinen ei edes usko ja jos uskoo, niin ei enää muista huomenna.

Voisi olla tosiaan helpottavaa, jos tulevalla kumppanillakin olisi joku vastaava juttu.

Vierailija
17/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tulee vastaan kahta ihmistä, joilla olisi samanlainen luonne. 

Sitten toisaalta kuitenkin kuka tahansa saa valita kumppaninsa ihan millä tahansa kriteereillä. Ei se välttämättä tunnu aina oikeudenmukaiselta, mutta niin se vain menee. Itse olen jollain tasolla hyväksynyt sen, etten ole kenenkään haavelistalla ykkösenä. Joskus sitä tulee mietittyä ja kyllä se vähän satuttaa, mutta minulla on isompiakin ongelmia ja muutakin mietittävää. 

- 10

Vierailija
18/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
19/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriasis on muutakin kuin ihosairaus, ottakaa selvää.

Itselläni enemmän nivelissä.

Altistaa myös monelle muulle sairaudelle ja aiheuttaa lihomista mm.

Vierailija
20/32 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se psori varmaan mikään kiva ole mutta ei se kyllä seurustelua estäisi. Se on se luonne joka puhuu näissä jutuissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä