Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi miehen mukaan jättää lapsi ilman toive joululahjaa

Vierailija
03.12.2019 |

Eli nintendo switchiä. Kännykän osti mutta pelikonetta ei kuulemma kannata ostaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivejoululahja on yhdyssana.

Vierailija
22/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on yksi ja sama minun tapauksessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on myös sinun tapauksessasi yhdyssana.

Vierailija
24/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on minustakin vähän överiä jo, jos pelitietokone ja PS4 löytyy jo. Onhan se tietysti kannettava vehje ja Nintendon pelejä ei voi muilla laitteilla pelata, mutta silti. Ettei nyt olisi vain hetken villitys.

Vierailija
25/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, voi kyllä mennä lapsen tulevaisuus pilalle jos ei aina saa kaikkea mitä haluaa.

Koita ap itse kerätä varat lapsen lahjaan.

On tosi haitallista, jos lapsi ei aina saa kaikkea mitä haluaa ja toivoo. Lapselle on tulevaisuudessa tosi paljon hyötyä siitä, että hän on aina saanut tahtonsa läpi ja kaiken materian mitä on toivonut.

Ajattele lapsesi parasta! Moni verkkokauppa myy osamaksulla laitteita. Jos rakastat lastasi, et ajattele omaa taloudellista tilannettasi vaan lastasi ensin.

Kyllä mulla olisi se rahaa ostaa ja tiedän ettei lapsi voi aina kaikkia saada. Kuitenkin lapsella ei ollut kuin 2 isompaa toivetta eli uusi kännykkä vanhan vuosia kestäneen tilalle ja tuo nintendo switch.

No sen kun marssit kauppaan ja ostat. Ai niin, mutta eihän ammattivalittajan elämässä mikään ole mahdollista.

Vierailija
26/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on myös sinun tapauksessasi yhdyssana.

Tottakai on, mutta kun olen jo yhteiskunnan ulkopuolelle syrjäytynyt, niin silloin varmaan kaikki ymmärtää, ettei kirjoittamiseni ole hyvää.

Vierailija
27/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, voi kyllä mennä lapsen tulevaisuus pilalle jos ei aina saa kaikkea mitä haluaa.

Koita ap itse kerätä varat lapsen lahjaan.

On tosi haitallista, jos lapsi ei aina saa kaikkea mitä haluaa ja toivoo. Lapselle on tulevaisuudessa tosi paljon hyötyä siitä, että hän on aina saanut tahtonsa läpi ja kaiken materian mitä on toivonut.

Ajattele lapsesi parasta! Moni verkkokauppa myy osamaksulla laitteita. Jos rakastat lastasi, et ajattele omaa taloudellista tilannettasi vaan lastasi ensin.

Aika idioottimaista jättää tahallaan ostamatta lapselle lahjaa jota kovasti toivoo.

Sinä olet idiootti ja sinunlaisesi lyhytnäköiset itsekkyyttä ruokkivat ihmiset ovat tämän maailman syöpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi