Seksiä ilman suhdetta
Mitä porukka on mieltä? Onko nainen ennemmin puutteessa kuin ottaa vastaan seksiä ilman parisuhdetta.
Kommentit (17)
Kyllä seksisuhde ilman parisuhdetta tuntuu kelpaavan, varsinkin monelle varatulle, ovatkin todella himokkaita miestensä pidettyä heitä pitkään puutteessa. Saa helposti suuta, pillua ja peppua, ihan niin monta kertaa kuin itsellä kuntoa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksisuhde ilman parisuhdetta tuntuu kelpaavan, varsinkin monelle varatulle, ovatkin todella himokkaita miestensä pidettyä heitä pitkään puutteessa. Saa helposti suuta, pillua ja peppua, ihan niin monta kertaa kuin itsellä kuntoa riittää.
Selvinpäin vai kännissä? Miten saat selvinpäin olevan naisen sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin vai kännissä? Miten saat selvinpäin olevan naisen sänkyyn?
No eihän se kännissä tunnu oikein miltään, tietysti lupaan pitää hyvänä ja nuolla orkun alkuun. Aika monelle jo se riittää. Toiset haluaa jotain erilaista, vaikkapa rajumpia otteita ja sehän hoituu pelimieheltä jos nainen kerran sitä vailla on. Pitää osata markkinoida osaamistaan! Mikäs kauppamies se sellainen olisi, joka ei naista saa puhumalla? Tietysti kuten tuotemyynnissäkin, pitää osata valikoida sopivat "asiakkaat", eli ne jotka on puutteessa. Saisin täältäkin viikossa jonkun tarttumaan, jos viitsisin vaivautua, mutta on vakihoitojakin jo riittämiin, niin ei tarvitse haaremia tällä hetkellä suurentaa. Itsevarmuus veliseni, itsevarmuus on se joka vetää puutteessa olevia naisia kärpäspaperin lailla puoleensa.
Minä voin harrastaa kun sattuu kohdalle. Päätän sekunnin murto-osassa, natsaako vaiko ei. Ei ole kiinni ulkoisista muodoista vaan joku kokonaisuudessa vaikuttaa siihen, katse ja silmät ehkä.
En edelleenkään ymmärrä naisten tunnepuolen juttuja, mitä pitää olla tai mitä se tunne pitää sisällä. Minulle tärkein asia on naisen nautinto.
Hämmästyttävän moni nainen ei pidä seksistä. Ne jotka pitävät myös panevat.
No eihän se kännissä tunnu oikein miltään, tietysti lupaan pitää hyvänä ja nuolla orkun alkuun. Aika monelle jo se riittää. Toiset haluaa jotain erilaista, vaikkapa rajumpia otteita ja sehän hoituu pelimieheltä jos nainen kerran sitä vailla on. Pitää osata markkinoida osaamistaan! Mikäs kauppamies se sellainen olisi, joka ei naista saa puhumalla? Tietysti kuten tuotemyynnissäkin, pitää osata valikoida sopivat "asiakkaat", eli ne jotka on puutteessa. Saisin täältäkin viikossa jonkun tarttumaan, jos viitsisin vaivautua, mutta on vakihoitojakin jo riittämiin, niin ei tarvitse haaremia tällä hetkellä suurentaa. Itsevarmuus veliseni, itsevarmuus on se joka vetää puutteessa olevia naisia kärpäspaperin lailla puoleensa.[/quote]
Niinpä, kännissä ei kannata seksiä harrastaa, eikä huonon seksin takia kannata vaivautua. Naiselle joka ei parisuhdetta kaipaa täydellinen järjestely.
Ja seksikkäintä miehessä on juuri se itsevarmuus.
Tautiriskihän tuossa vaan on melkoinen . Ei ole puutteisen naisen elämä helppoa...
Olen naimisissa niin tuo ei ole minulle vaihtoehto, mutta pystyisin harrastamaan seksiä ilman varsinaista parisuhdetta tai sitoutumista,mutta en ilman tunteita, en ole psyko, kyllä tuntisin vähintään ihastumista ja hyviä tunteita seksikumppania kohtaan oli seksi millaista vain. Muussa tapauksessa osaan tyydyttää itseni, mihin sitä toista ihmistä tarvitsee jos ei tunne edes ihastusta (ellei yleisesti pidä ihmisiä leikkikaluina). No onneksi ei tarvise näitä miettiä.
Pakko sanoa tähän, että kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut ovat ihastuneet minuun (ja minä heihin) ja halunneet patisuhteen kanssani. Minä en vain voinut silloin lapsettomana kelpuuttaa ihan ketä epävakaata ihmistä vain tulevien lasten isäksi. Nyt kun lapset on tehty ei olisi sellaista painetta, mutta mieskin löytyy valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se kännissä tunnu oikein miltään, tietysti lupaan pitää hyvänä ja nuolla orkun alkuun. Aika monelle jo se riittää. Toiset haluaa jotain erilaista, vaikkapa rajumpia otteita ja sehän hoituu pelimieheltä jos nainen kerran sitä vailla on. Pitää osata markkinoida osaamistaan! Mikäs kauppamies se sellainen olisi, joka ei naista saa puhumalla? Tietysti kuten tuotemyynnissäkin, pitää osata valikoida sopivat "asiakkaat", eli ne jotka on puutteessa. Saisin täältäkin viikossa jonkun tarttumaan, jos viitsisin vaivautua, mutta on vakihoitojakin jo riittämiin, niin ei tarvitse haaremia tällä hetkellä suurentaa. Itsevarmuus veliseni, itsevarmuus on se joka vetää puutteessa olevia naisia kärpäspaperin lailla puoleensa.
Niinpä, kännissä ei kannata seksiä harrastaa, eikä huonon seksin takia kannata vaivautua. Naiselle joka ei parisuhdetta kaipaa täydellinen järjestely.
Tautiriskihän tuossa vaan on melkoinen . Ei ole puutteisen naisen elämä helppoa...
Juuri tästä syystä valikoin naiseni suhteeseen kunnolla, enkä tavoittele suurta määrää. Pitää olla todella himokas, mutta ei kuitenkaan kymmeniä kumppaneita viime aikoina. Testit molemmille ennen sivusuhteen alkua antaa kummasti mielenrauhaa.
4
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa niin tuo ei ole minulle vaihtoehto, mutta pystyisin harrastamaan seksiä ilman varsinaista parisuhdetta tai sitoutumista,mutta en ilman tunteita, en ole psyko, kyllä tuntisin vähintään ihastumista ja hyviä tunteita seksikumppania kohtaan oli seksi millaista vain. Muussa tapauksessa osaan tyydyttää itseni, mihin sitä toista ihmistä tarvitsee jos ei tunne edes ihastusta (ellei yleisesti pidä ihmisiä leikkikaluina). No onneksi ei tarvise näitä miettiä.
Pakko sanoa tähän, että kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut ovat ihastuneet minuun (ja minä heihin) ja halunneet patisuhteen kanssani. Minä en vain voinut silloin lapsettomana kelpuuttaa ihan ketä epävakaata ihmistä vain tulevien lasten isäksi. Nyt kun lapset on tehty ei olisi sellaista painetta, mutta mieskin löytyy valmiiksi.
Minuun hyvä seksi himokkaan naisen kanssa on aina johtanut jonkinasteiseen molemminpuoliseen ihastukseen. Siksihän samaa naista onkin kiva tapailla seksin merkeissä vaikka vuosikausia, rentoa seksiä ilman arkivelvoitteita ja kumpikin on saanut vähennettyä puolisoonsa kohdistuvia seksipaineita -> kaikille osapuolille win-win-win?
4
Kyllä minä tykkään seksistä kännissä. Ja saan myös silloin
N32
Mikä on suhteen ja avioliitton ero? Onko niin, kun on liitossa tai suhteessa, niin toinen omistaa sinut, kontrolloi, määrää, ym. Avioliitto on melkoinen vankila. Suhteesta voi lähteä noin vain... Vai miten se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä valikoin naiseni suhteeseen kunnolla, enkä tavoittele suurta määrää. Pitää olla todella himokas, mutta ei kuitenkaan kymmeniä kumppaneita viime aikoina. Testit molemmille ennen sivusuhteen alkua antaa kummasti mielenrauhaa.
4
Suhteellisen turvassa siis siihen asti kunnes joku naisista kokee jäävänsä liian vähälle huomiolle ja etsii itselleen toisenkin miehen...
Osaa ne naisetkin.
7, entinen pelinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun hyvä seksi himokkaan naisen kanssa on aina johtanut jonkinasteiseen molemminpuoliseen ihastukseen. Siksihän samaa naista onkin kiva tapailla seksin merkeissä vaikka vuosikausia, rentoa seksiä ilman arkivelvoitteita ja kumpikin on saanut vähennettyä puolisoonsa kohdistuvia seksipaineita -> kaikille osapuolille win-win-win?
4
Niin se on itsellenikin eli tunteita on aina. Hauska juttu, että miehillä tunteet ovat vielä herkemmässä kuin naisilla alkuhuumaan liittyen vaikka tunteettomat panomiehet tietysti erikseen. Aika arvostelukyvyttömiä naisia taitavat enimmäkseen onnistua vedättämään ja satuttamaan.
Parisuhteenhan ihminen tarvitsee saadakseen perheen. Jaetussa arjessa tosiaan niitä vastenmielisempiä vastuitakin ja asioita on enemmän, joten siihen pitää valita kumppani aika huolella. Vähintään sellainen, johon on rakastunut ja joka rakastaa sinua, ymmärtää ja antaa virheesi anteeksi. Ihastuksella ei pärjää vaikka moni yrittää, tietysti onnetonkin saa olla. Sitä siis tarkoitin kun en halunnut kaikkien kanssa vakavaa suhdetta vaikka olinkin harrastanut seksiä ja oli tunteita.
No jos laiva ajaisikin karille niin voisin hyvin harrastaa seksiä ilman parisuhdetta, mutten edelleenkään ilman tunteita. Sitä siis tarkoitin, että tunteita muodostuisi joka tapauksessa. Vaikken etsisi parisuhdetta. Eikä jo lapset saaneena tarvitsisi olla niin nirsokaan vaan pelkät tunteet riittäisi seksin harrastamiseen.
No minulla on mies nyt kuitenkin eli harrastan seksiä parisuhteessa ja tunteilla.
^ Siis lapset saaneena pelkät tunteet riittäisivät parisuhteeseen. Pelkkään seksiin en periaatteessa muuta tarvitsekaan missä vain tilanteessa. Eikä tunteen täydy olla rakastaminen välttämättä, jotain hyvää kuitenkin.
Mulla on pelkkä seksisuhde. Olen yh, enkä halua toistaiseksi seurustella. 1-2 kertaa viikossa tapaaminen riittää. On todella vaikeaa löytää kumppania, jonka kanssa olisin myös muilla osa-alueilla samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisen turvassa siis siihen asti kunnes joku naisista kokee jäävänsä liian vähälle huomiolle ja etsii itselleen toisenkin miehen...
Osaa ne naisetkin.
7, entinen pelinainen
En toki väittänytkään, että tämä olisi sukupuolesta kiinni. Ainahan riski on, että joku osapuolista (muukin kuin minä) harrastaa seksiä useammankin kanssa. Tästä syystä pidän omankin haaremini suhteellisen pienenä ja etsin oikeasti luotettavan oloisia. Tottakai on mahdollista, että he harrastavat kotonakin seksiä miestensä kanssa ja se mies saattaa käydä vieraissa. Hyvää tuuria ollut tähän saakka kun mitään ei ole tarttunut, koputan puuta "kop kop".
Oikeassa olet, että tautiriski silti on suuri, vaikka olisi vain yksikin suhde varattuun, koska aina suhdekumppanin oma kumppani voi laukata vieraissa samanlailla kuin emäntänsäkin minun kanssa. Voi tulla aika monen seksikumppanin ketju, jos sattoo kovin huolimaton sinne toisaalle kumppaniksi.
4
En toki naisista tiedä ja varmasti heistäkin löytyy monenlaista mielipidettä asiaan, mutta itse en voisi kuvitella harrastavani seksiä ilman tunteita ja parisuhdetta. Kyllä siihen seksihaluun tarvitaan muutakin kuin tissit ja reikiä sekä nätti kroppa ja kasvot.