Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI SIPILÄ ON TÄYSIN KADONNUT JULKISUUDESTA? Miksi hän ei enää hehkuta KIKYn tuomaa pelastusta ja onnea?

Virhe joka lähes tuhosi Suomen
03.12.2019 |

Eikös KIKYn pitänyt olla ihan hemmetin hyvä juttu, kun se piti niin väkipakolla saada läpi? Myyntipuhekin televisioitiin suorana koko kansalle.

KIKY oli niin hyvä, että se piti saada silläkin hinnalla, että se romahdutti suomalaisten ostovoiman, hyydytti kotimarkkinat, estää työllisyyden kasvua ja on aiheuttamassa hurjan lakon ensi viikolla. Tällainen hintahan kannattaa maksaa vain jostain hemmetin hyvästä!

Mutta missäs tämä nero nykyään oikein piileksii?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän ihmisillä on mitta täynnä kikytalkoita (varsinkin naiset hoito ja kasvatusalalla) ja se tulee "kostautumaan" nyt tulevissa palkka yms.neuvotteluissa. 30.3 loppuu saiaanhoitajien ja tarhentätien sopimukset ja heillä varsinkin kikymittarit punaisella...

Kyllä, 6min päivässä ylimääräistä minä istun vessassa. En tasan tarkkaan tee hyväntekeväisyyttä. Lakisääteiset tauot pidän nykyään aina, kun ennen tuli nipistettyä niistä jotta asiakkaiden ei tarvitsisi odottaa. Nyt odottavat, minä syön. Ennen lapsen isä oli kotona jos lapsi oli kipeä, nykyään 100% minä. Kalliimmaksihan tämä työnantajalle tulee mutta sitä saa mitä tilaa.

T. Hoitaja

Vierailija
22/25 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pipilä ole mihinkään julkisuudesta kadonnut. Eilen illalla ja tänä aamuna otsikot kertovat kuinka kieroili rinteen pois pääministerin pallilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ymmärtänyt kikyn jos Suomessa olisi ollut paha lama, mutta että tällaisena talouskasvun aikana aletaan kiky-pelleilemään, niin ei käy!

Vierailija
24/25 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Iso Herra, miljonääri jumalan armosta, huseeraa nykyään kulisseista käsin.

Vierailija
25/25 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin saikulla joka syystä kikyä tultua, sitä ennen menin töihin vielä pää kainalossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi