Olisi kannattanut valita varmaan sittenkin Kaikkonen pj.:ksi
Tuskin olisi kokenut tarvetta tämmöiseen poseeraukseen, jonka seurauksensa oma puolue onkin yhtäkkiä ihan köysissä. (Aikamoinen saavutus ottaen huomioon että pääministeri Rinne on ollut mennyttä miestä jo pitkään!)
Kommentit (10)
Todellakin. Aivan uskomattoman lapsellista valita Kulmuni, jonka ohjelmasta näki heti, ettei ole mitään käsitystä valtakunnan politiikasta, ei näyttöä, ei mitään. Ja tässä tilanteessa vielä kaiken lisäksi. Hänen esiintymistaitonsa oli järkyttävää katsottavaa jo puoluekokouksessa.
Kaikkosella on omat rasitteensa, mutta on pidetty ja pätevä kaveri, joka olisi voinut hoitaa kannatusta pari prossaa ylös. Sipilän johdolla oppositiossa oltaisiin yli 20 prosentin kannatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Aivan uskomattoman lapsellista valita Kulmuni, jonka ohjelmasta näki heti, ettei ole mitään käsitystä valtakunnan politiikasta, ei näyttöä, ei mitään. Ja tässä tilanteessa vielä kaiken lisäksi. Hänen esiintymistaitonsa oli järkyttävää katsottavaa jo puoluekokouksessa.
Kaikkosella on omat rasitteensa, mutta on pidetty ja pätevä kaveri, joka olisi voinut hoitaa kannatusta pari prossaa ylös. Sipilän johdolla oppositiossa oltaisiin yli 20 prosentin kannatuksessa.
Tyypillistä verhottua naisvihaa jota esiintyy kepuissa ja persuissa. Katsos kun näiden mielestä kuka tahansa mies on vakuuttava ja nainen ei, etenkään nuori. Kaikkonen on jopa tuntemieni maakuntien miesten mielestä ryvettynyt taloussotkuissa. Lisäbonuksena "kun mulla nyt vaan on pelimiehen luonto".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä verhottua naisvihaa jota esiintyy kepuissa ja persuissa. Katsos kun näiden mielestä kuka tahansa mies on vakuuttava ja nainen ei, etenkään nuori. Kaikkonen on jopa tuntemieni maakuntien miesten mielestä ryvettynyt taloussotkuissa. Lisäbonuksena "kun mulla nyt vaan on pelimiehen luonto".
En ole naisvihaaja ja olen feministi. Katri vaan oli tehtävään täysin väärä valinta, seuraavaksi puheenjohtajaksi valitaan toivottavasti nainen, joko Saarikko tai Eeva Kalli, jos saisin päättää.
Jotenkin säälittävän vaikutelman antaa Kulmuni, vaikkei ole edes niin kovin nuori. Ujo ja epävarma, pelokas. Ei nauti tuosta puheenjohtajan hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävän vaikutelman antaa Kulmuni, vaikkei ole edes niin kovin nuori. Ujo ja epävarma, pelokas. Ei nauti tuosta puheenjohtajan hommasta.
Eikö Kulmuni ole yli 30-vuotias? Kohta keski-ikäinen.
Keskustalla on suuret luulot itsestään vaikka totuus on toinen ja sen seurauksena valittavana on vain huonoja vaihtoehtoja. Ensin piti valita pj kahdesta hivenen onnettomastakin vaihtoehdosta (aidosti hyvää ei ollut ehdolla) ja siinä sitten valittiin vielä se huonompi, nyt sitten kepuloinnissakin meni pieleen ja kannatus ei ainakaan nouse tällä pelleilyshowlla.
No, onneksi ei ole minun murheeni.
Katsoin just klipin aamulta, kun Kulmuni tuli Rinnettä tapaamasta ja miten voi olla noin huono ja epävarma ulosanti. Ei edes kokonaista lausetta oikein tule suusta. Vaan eipä ole minun puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään naisvihaa, jos näkee ettei Kulmuni pärjää. Esiintyjä on esiintyjä jo kaksikymppisenä, Kulmuni sen sijaan näyttää hyvin kärsivältä jokaisessa spontaanissa esiintymisessään. Hänestä on tullut lyhyessä ajassa puolueelle rasite, joka painaa gallupeissa. Ei herätä luottamusta, vaikka kepussa on perinteisesti ollut hyvin vahvoja naispoliitikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just klipin aamulta, kun Kulmuni tuli Rinnettä tapaamasta ja miten voi olla noin huono ja epävarma ulosanti. Ei edes kokonaista lausetta oikein tule suusta. Vaan eipä ole minun puolue.
Aikamoista takeltelua oli kyllä, piti jättää katsominen kesken.
Samaa mieltä.